Автор Тема: Opel и неговите модели  (Прочитано 831879 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #780 на: 18 Април 2013, 11:50:26 am »
Tocno, strada i ekonomicnost i upravlivost. Lotus ne e familijaren hatch ;)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30269
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #781 на: 18 Април 2013, 11:55:19 am »
Значи ти би избрал потежок автомобил, кај кој страда управливост и економичност (и би ставил „поголем дизел“ за да ја надминеш тромоста, а со тоа само уште повеќе ќе ја зголемиш тежината)?


Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20834
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #782 на: 18 Април 2013, 12:02:34 pm »
Ни под разно не наоѓам оправдување основен модел да почнува со тежина од скоро 1.4 тони. И уште ако штеделе на челик со висока цврстина, онда со што ја правеле школката?

Банална споредба... Mitsubishi Lancer има една од најбезбедните школки евр (RISE), па пак е некои ~200 кила полесен.

Pa ne e bas taka. Sogoluvanjeto na kolite e proces na stedenje. Se trgaat kvalitetnite materijali i na nivno mesto se stavaat evtini i lesni plastiki. Se trgaat site detali od voziloto.

Факт е дека е тоа така, пошто како во секоја друга индустрија, така и во оваа почнаа да се иде на варијанта да не издржува, туку да се замени извесен дел.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #783 на: 18 Април 2013, 12:03:15 pm »
Zavisi do aplikacijata. Vo Familijaren hatch ili sedan, bi izbral pogolema tezina vo zamena za pogolem komfor. 300-400Nm na dizelasot nemat problem so +100kg.

I oficijalno, Opel koristi celik so visoka cvrstina:

As part of our passive safety features, all models across the new Opel Astra range come standard with side impact protection bars. This rigid passenger cell is mainly fabricated from high strength steel and surrounded by optimized deformation zones that protect in a controlled manner.

http://www.opel.co.za/vehicles/opel-range/cars/astra-ng/highlights/safety.html

Sto znaci deka konstrukcija e lesna, i dokolku Opel saka da namali na tezina, ke mora da go sogoli voziloto.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22226
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #784 на: 18 Април 2013, 12:04:10 pm »
Zosto Rolls Royce ne tezi ton i trista...recimo?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30269
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #785 на: 18 Април 2013, 12:06:42 pm »
Затоа што Rolls Royce Phantom е „само“ 1.4 метри подолг од Астра. Затоа што има едно чудо кожа, електроника, опрема, играчки и луксуз во него.

А да, и затоа што има 6.75 литарски V12 што нуди 450 коња и 750 Nm.

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #786 на: 18 Април 2013, 12:08:07 pm »
И има чадор во врата.
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20834
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #787 на: 18 Април 2013, 12:11:37 pm »
Zosto Rolls Royce ne tezi ton i trista...recimo?

Свашта... Кај си видел двоспратна куќа у пун луксуз да тежи тон и триста... рецимо?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22226
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #788 на: 18 Април 2013, 12:12:00 pm »
Mhm..a zosto Jugo ne tezi ton i trista...recimo?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20834
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #789 на: 18 Април 2013, 12:13:19 pm »
Пошто е тешко да се најде соодветна идеална комбинација на картон и некаков метал, во облик на возило, што тежи тон и триста... рецимо :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22226
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #790 на: 18 Април 2013, 12:15:34 pm »
Znaci Jugoto e lesno bidejki e oskudno sklopeno?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30269
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #791 на: 18 Април 2013, 12:16:45 pm »
Југото е лесно бидејќи е мало, празно и најверојатно до пола скапано. Замисли конзерва од кока кола на тркала.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #792 на: 18 Април 2013, 12:19:58 pm »
tuka sme negde ;)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20834
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #793 на: 18 Април 2013, 12:20:51 pm »
Југото е лесно бидејќи е мало, празно и најверојатно до пола скапано. Замисли конзерва од кока кола на тркала.

Рецимо... Нека биде и од Coca Cola Zero, да не тежи шеќерот.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22226
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #794 на: 18 Април 2013, 12:22:07 pm »
Nemojte vie taka za mojot ljubimec...da ne mu go staam Opel motorot. ;D
A zosto Opel Adam tezi poveke od Jugo?