Toa se resava so pomoken dizel. Ako e tesko, znam deka ne e stedeno vo avtomobilot.
Па, не баш. Штедено е, ама обратно пропорционално - наместо квалитетни и полесни материјали, кои кога се работи автомобилската индустрија се поскапи, за разлика од ова народното - "Ако е тешко, значи е квалитетно и скапо".
Арно ти кажа Зеро, баш ако е потешка е штедено. Потешките материјали се поевтини, кога се работи за вградување во автомобил. Сите одат на тоа колата да биде полесна, а следствено на тоа да троши помалку и да биде подобрено управувањето.
Банален пример - зошто се користи карбон, а не челик во поскапите автомобили? Неговите карактеристики се СКАП, ЦВРСТ и ЛЕСЕН материјал. Челикот, од друга страна е ЕВТИН, ПРИЛИЧНО ЦВРСТ и ТЕЖОК материјал.