Автор Тема: Opel и неговите модели  (Прочитано 827156 пати)

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9200
  • Аstra la vista baby !
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #765 на: 10 Април 2013, 16:31:44 pm »
 8)


Отсутен martin_bt

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2512
  • Дете Битолчанче
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #766 на: 12 Април 2013, 00:59:58 am »
^^ ;D ;D



Што вредат коњските сили ако зад воланот седи магаре ... ? ;D


Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #767 на: 12 Април 2013, 01:03:12 am »
 ;D ;D ;D



Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14880
  • Пудингот на шоферството
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #768 на: 12 Април 2013, 01:13:35 am »
Кип калм додека си ги драпаш ма****та. ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Nikola X

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 312
  • It is what it is and that is it :)
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #769 на: 13 Април 2013, 19:57:49 pm »

Мене ми се важни димензиите на автомобилот и ако мора да ги подредам

сув>голем седан>>мал седан>>>>>>>>>>мини коли :D



Хеџбек заборави ;D

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9200
  • Аstra la vista baby !
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #770 на: 15 Април 2013, 17:24:20 pm »
Astra OPC Cup

 8)















Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34364
  • Таков е животот... јебига
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #771 на: 15 Април 2013, 20:11:45 pm »
Astra OPC Cup

Најбоље куп... двајца без тројца останаа.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #772 на: 18 Април 2013, 09:31:44 am »
Доколку се суди според новитетите кои ги најавува, Opel е на добар пат да се врати во врвот на конкурентноста, кога станува збор за моторизација на автомобилите. Имено, наскоро ќе дебитира нова палета на мотори и менувачи кои минатата недела, Opel доста дискретно и тајно ги претстави во тест центарот, затскриен во шумата Родгау Дуденхофен, во близина на Франкфурт.

Во периодот од 2013-та до 2016-та година Opel планира на пазарот да лансира три нови фамилии со вкупно 13 мотори, со што производителот ќе обнови околу 80 отсто од својата понуда. Во истиот период, компанијата ќе иницира развој на неколку серии на нови системи за пренос.

За време на минатонеделната презентацијата, Opel ги претстави новите 1,6-литарски бензински и дизел мотори, како и новите менувачи: 6-брзински мануелен, 5-брзински „рачен роботизиран“ и 8-брзински автоматски.

Идејата е јасна - да се редуцира бучавата и вибрациите на моторите и губитокот кај менувачите, со крајна цел за намалување на потрошувачката на гориво и емисијата на гасови. Како што појасни Мики Блај, потпретседател за развој на мотори при General Motors, до 2020 година возилата на Opel ќе се одликуваат со 27% пониска емисија на CO2 во споредба со денешните коефициенти. На годишно ниво, тоа значи дека тогашните мотори ќе емитуваат речиси еден милион тони CO2 помалку.



Новите  четири  цилиндрични бензински мотори со директно вбризгување (SIDI - Spark Ignition Direct Injection) се со обем од 1.598 цм3, опремени се со турбополнач а се произведуваат со две нивоа на моќност: Изведбата Eco Turbo развива 125 kW (170 КС) и 280 Nm на максимален вртежен момент, додека помоќниот Performance Turbo нуди 147 kW (200 КС) и 300 Nm.

Во споредба со претходниот 1,6-литарски турбо мотор на Opel, испуштањето на CO2 и потрошувачката на гориво се намалени за 13 проценти, додека највисоката моќност и вртежениот момент се зголеми за 30 отсто. Супериорната еластичност на изведбата Eco Turbo се рефлектира и во 20 отсто подобреното забрзување од 80 до 120 км/ч во V степен на пренос.

Од Opel истакнуваат дека голем труд при конструкцијата на новите мотори е вложен и во намалување на шумот (-2 dB), во голем дел постигнат преку редуцирање на контактот помеѓу системот за вбризгување и моторот. Исто така, кај новите мотори намалени се вибрациите поради што тие се подготвени за Euro 6 стандардот. Од другите карактеристики би можело да се издвојат Variable Valve Timing, пумпите за масло со променлив волумен, како и пумпата за ладење на клиповите со можност за исклучување, со цел да се заштеди енергија.

http://koli.com.mk/novosti_vnatresna.aspx?id=3746

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34364
  • Таков е животот... јебига
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #773 на: 18 Април 2013, 09:41:12 am »
кога станува збор за моторизација на автомобилите.

Леле мајкооо....

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20834
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #774 на: 18 Април 2013, 10:26:34 am »
На Опел не им се до толку проблеми моторите, колку што се тежините на автомобилите, кои се мерат во месечини, а не килограми.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #775 на: 18 Април 2013, 10:50:12 am »
Toa se resava so pomoken dizel. Ako e tesko, znam deka ne e stedeno vo avtomobilot.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30266
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #776 на: 18 Април 2013, 10:50:46 am »
Баш тешкото значи дека е штедено.. Ама ајде, нека ти биде..

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20834
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #777 на: 18 Април 2013, 10:52:03 am »
Ако е претешко (како што најчесто има тенденција да биде кај Опел), онда нема поента, без разлика дали е помоќен дизел или не.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #778 на: 18 Април 2013, 11:33:14 am »
Pa ne e bas taka. Sogoluvanjeto na kolite e proces na stedenje. Se trgaat kvalitetnite materijali i na nivno mesto se stavaat evtini i lesni plastiki. Se trgaat site detali od voziloto. Se trga se sto ne e nepohodno vo voziloto. Mehanickite sklopovi se pravat pomali i ponekvalitetni. Golf7 primer na grebka da mi se padni bi go prodal vednas.

Edinstvena kvalitetna zasteda na masa e so upotreba na celik so visoka cvrstina. Ne znam dali Opel go upotrebuva...

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30266
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #779 на: 18 Април 2013, 11:47:24 am »
Поголемата тежина си повлеквит. Страда и економичноста и управливоста. Според тебе, на Лотус Елис е штедено?

Енивеј, интересно како во тема за Опел најде Голф да го умешаш.. Classic Лошко, how I've missed you.