Автор Тема: Opel и неговите модели  (Прочитано 706017 пати)

Отсутен Pal Zileri

  • Сијка Пиштолова
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2464
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #195 на: 25 Март 2012, 23:21:09 pm »
Најдобрата кола според дедо ми :)

Не би сакал да е во топ состојба опелот што го имал дедо ти и кога ќе ти се присака да возиш кола вистински да возиш а не со 300 додатоци во неа кои да не бидам погрешно сфатен се супер и навистина го олеснуваат возењето но понекогаш душата бара и нешто поинакво а тој опел верувај тоа во голема мера би ти го понудил.
Одамна го има продадено,само спомени останаа ;)
www.domitalia.mk

Замисли како би ни изгледале колите по форумов да имавме нормални 5000еур месечна плата by Deni

Отсутен Maks

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 253
    • RACE CHIP
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #196 на: 26 Март 2012, 12:05:27 pm »
Најдобрата кола според дедо ми :)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

vakva ima Masin, ja vozi uste , dodusa nema sto mnogu da i se rasipe. za cudo uste vozi so fabricki gumi :)
Штета што не сум се родил 30 години порано.
Сакам коли од железо не од пластика,пластични имав пред пубертет.  

FrontWD Sucks!!!

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #197 на: 28 Март 2012, 23:27:06 pm »

Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #198 на: 31 Март 2012, 12:05:51 pm »
.
« Последно менување: 04 Мај 2012, 22:42:53 pm zippo »

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #199 на: 31 Март 2012, 13:34:45 pm »
Подобро што затворив, истото лето ја учука Ладата у стуб, среќа ја испеглавме вратата ;D

ден денес ми е жал за прстот :D

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14240
  • Пудингот на шоферството
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #200 на: 03 Април 2012, 01:45:55 am »
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Pal Zileri

  • Сијка Пиштолова
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2464
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #201 на: 03 Април 2012, 03:22:41 am »
Цитирано: Работниците сметаат дека единствена шанса за опстанок на нивните работни места е можноста концернот во иднина да не произведува само за европскиот пазар туку да се отвори за светот.

Фаланинген гледаш дека ми ги прифатија советите ;)
www.domitalia.mk

Замисли како би ни изгледале колите по форумов да имавме нормални 5000еур месечна плата by Deni

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29603
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #202 на: 03 Април 2012, 08:59:05 am »
Матеј, глупости. Опел е како Третиот Рајх, 1000 години ќе трае.

Но на страна секакви заебанции, мене ќе ми биде жал ако се затвори Бохум. Тоа што работниците го бараат - продавање на Опел на глобален пазар - е стварно тешко да е изведе, и не е нешто што се прави од денес за утре, него се планира и подготвува со години. Треба да се прилагодат возилата за секој пазар посебно (сите поголеми земји имаат различна легислатива), па треба да се направи дилерска мрежа, промотивни кампањи, дрн дрн.

Ќе видиме како ќе изигра GM. Во моментов, прашањето кое мислам дека си го поставуваат е „Да затвориме фабрика за можеби да ја спасиме компанијата, или да ја спасиме фабриката но сигурно да ја затвориме компанијата?“

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #203 на: 03 Април 2012, 09:25:16 am »
I Ford e slicna pesna.

The present Euro-zone financial crisis has affected the operations of many global automakers, especially GM and Ford Motor Co. (NYSE:F - News).

Both the automakers have a significant exposure to the market.
The car dealers in Europe are trying very hard to entice consumers with the help of steep discounts and other sales promotions, which will put downward pressure on their margins. The West European car market is expected to decline to 11 million units in 2012.

Recently, Ford revealed that it is likely to lose between $500 million and $600 million in 2012 in the 19 European markets covered by the automaker owing to the ongoing debt crisis in the region. The figure compared with a meager $27 million loss recorded by the company in 2011. In the fourth quarter of last year, the loss amounted to $190 million.

While releasing the fourth quarter results, Ford projected industry volume (including medium and heavy trucks) of 14.0 million units–15.0 million units for full year 2012 in Europe. However, industry-wide sales in the region are expected to reach the lower end of the forecast, according to the Chief Financial Officer of the company, Lewis Booth.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29603
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #204 на: 03 Април 2012, 09:52:47 am »
Добро, а го спомнуваш Форд во темата за Опел заради...? Или идеш на онаа тактика „Ќе скриеме/оправданме дека на нашите не им иде со тоа што ќе истакнеме дека и на другите не им иде.“

Конкретно за Форд - Форд е единствениот од Американските производители што не зема bailout money пред неколку години, и уствари (во Америка барем) остварува профит. Плус, работите само ќе им се подобрат, пошто поработеа на гамата и ги задржаа возилата кои стварно се продаваат, а ги елиминираа сите возила и брендови кои правеа загуби, и многу паметно изиграа со глобалните возила - конкретно Фиеста, Фокус и Мондео.

Опел глобални возила нема. Има премногу „нише“ модели кои само предизвикуваат загуби и го рушат угледот на брендот. Гамата на Опел (реално) се сведува на Корса, Астра и Инсигниа. Све друго е white noise кое само предизвикува загуби.

И барем цитирај ја статијата до крај:

"A few months back, GM’s European arm, Opel, revealed that it expects to report an operating loss of €1 billion ($1.3 billion) due to fewer than anticipated car sales."

Значи.. 375 милиони евра загуба (Форд) вс 1 милијарда евра загуба (Опел). Слична песна у пм.

Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #205 на: 03 Април 2012, 10:24:24 am »
.
« Последно менување: 04 Мај 2012, 22:43:12 pm zippo »

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #206 на: 03 Април 2012, 10:50:07 am »
Добро, а го спомнуваш Форд во темата за Опел заради...? Или идеш на онаа тактика „Ќе скриеме/оправданме дека на нашите не им иде со тоа што ќе истакнеме дека и на другите не им иде.“

W...What?!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #207 на: 03 Април 2012, 10:53:58 am »
Забрането ми е да зборувам за Опел :) односно што и да кажам can be turned against me in a court of law :D


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29603
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #208 на: 03 Април 2012, 10:56:45 am »
Зипо, све е тоа ок и јас донекаде се слагам со тебе, меѓутоа за Opel да биде профитабилен (и соодветно на тоа, да преживее) мора да направи неколку работи:

1. Елиминирање на filler моделите. Антара, Мерива, Комбо, Зафира, Агила. Све тоа треба туто комплето да се спакува, да се соочи со реалноста дека се непродавани и неуспешни модели (Фаланга, мирен) и да ги елиминира од понудата. Антара е Каптива со сменета значка, Комбо е Добло со сменета знача, Агила е Сплеш со сменета значка. Не инвестирале премногу, а се гушат со нудење непотребни модели. Меривата и Зафирата се ОК, али луѓе одбираат Форд или Цитроен пред Опел во оваа категорија на возила.

2. Оптимизација на производните капацитети. Во моментов имаат премногу производствени капацитети, а недоволно продажба. Или треба комплетно да затвори некоја од фабриките или барем привремено да ја затвори на неколку години, со надеж дека еден ден ќе има потреба пак да ја отвори.

3. Зголемување на глобалното присаство на брендот. Ова само по себе се објаснува. Пак ќе се навратам на моментот дека Опел нема глобални модели.

Германија веќе стои цврсто зад Опел. Да не стоеше Германија зад Опел, GM до сега неколку пати ќе го затвореше. GM работи за профит, и GM го боли левиот тестис за некој Европски атачмент кој само му предизвикува загуби. Американската влада застана за GM заради тоа што GM вработува не-знам-колку-многу луѓе во Америка и ако GM тропне, сериозно ќе тропне Американската економија, да не праиме муабет за Влада. Истата прича е во Opel, и токму затоа Меркел и Веселата Дружина го одржуваат во живот.

Го сакам и почитувам Опел како бренд, али комбинацијата од пазарно неуспешни модели, преголем капацитет, погубната политика на GM, економската криза и кризата со идентитет со кој Опел се справува квази-успешно последниве неколку години си го направија своето.

Едит: Филенџи, слободно збори си за Опел. Баш ми се интересни дискусиите со тебе на таа тема.

Добро, а го спомнуваш Форд во темата за Опел заради...? Или идеш на онаа тактика „Ќе скриеме/оправданме дека на нашите не им иде со тоа што ќе истакнеме дека и на другите не им иде.“

W...What?!


Не ми е јасно зошто го вмеша Форд во темата воопшто. Или the best defense is a good offense? Нападни го конкурентот за да го одвлечеш вниманието од сопствените проблеми?

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #209 на: 03 Април 2012, 11:03:15 am »
Забрането ми е да зборувам за Опел :) односно што и да кажам can be turned against me in a court of law :D



Here..Let me do it for you.

Prema rezultatima DEKRA-inog „Izveštaja o polovnim automobilima za 2012.“, Opel Astra je vozilo sa najmanje nedostataka. Sa indeksom od 96,9%, Opel Astra ima najbolji rezultat od svih testiranih automobila u kategoriji „najbolja pojedinačna pozicija“.

Ovim je Opel odneo titulu najboljeg već treći put za redom – naime, u protekle dve godine Opel je već imao dva pobednika: Corsu (2010.) i Insigniju (2011.).

Ovaj put je Opel Insigniju za dlaku pobedila Astra te je ona u ukupnom poretku bila na drugom mestu. Ipak, Insignia je dobila indeks nedostataka 96,0 (udeo automobila bez relevantnih nedostataka izražen u procentima) čime je postigla najbolji rezultat u segmentu srednje velikih vozila i ostavila konkurentske modele daleko iza sebe.

„Činjenica da imamo najbolji automobil prema DEKRA-inom izveštaju već tri godine za redom dodatni je dokaz visokog kvaliteta naših vozila“, rekao je Alain Visser, Opelov potpredsednik prodaje, marketinga i postprodaje za Evropu. „Posebno nam je stalo da kupcima pružimo pouzdanost, koja je jedna od ključnih vrednosti u Opelu.“

DEKRA sastavlja svoje godišnje izveštaje o polovnim automobilima na bazi preciznih procena u osam klasa vozila. Izveštaj se temelji na podacima prikupljenim tokom 15 miliona kontrolnih pregleda na 230 različitih modela automobila.

DEKRA je jedna od vodećih svetskih organizacija kada se radi o stručnom poznavanju bezbednosti, kvaliteta i okoline. Firma ima 24.000 zaposlenih i deluje u više od 50 država.