Автор Тема: Opel и неговите модели  (Прочитано 705365 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #210 на: 03 Април 2012, 11:05:28 am »

1931. – General Motors preuzima preostalih 20% akcija. Opel sada ima 13.000 zaposlenih, a dnevno sklapa 500 automobila i 6.000 bicikala.


Еве зошто е Опел во криза. Престанал да произведува точоци!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #211 на: 03 Април 2012, 11:13:45 am »
Не ми е јасно зошто го вмеша Форд во темата воопшто. Или the best defense is a good offense? Нападни го конкурентот за да го одвлечеш вниманието од сопствените проблеми?

Zatoa sto vo 3 od 3 statii sabalevo za Opel i GM citam i za Ford..nesakajki.

http://www.pittsburghlive.com/x/pittsburghtrib/business/s_731429.html

Eve ti uste edna sporedba..ovojpat so VW.

The most obvious parallel with GM’s European problems are those of Volkswagen in the U.S. VW is now the second largest car company in the world, sandwiched between GM and Toyota (NYSE: TM). Its Achilles’ heel, as it tries to move ahead of its two rivals, is that it has less than 3% of the American market, the world’s second largest. VW has significant market share on its home continent and in China. It abandoned the U.S. decades ago, though, after sales of its popular Beetle began to sag. The cost of gaining substantial market share back in America will be unusually expensive. It must battle the Big Three, Japanese and South Korean companies, and luxury models from Europe.

Read more: Why GM Should Keep Opel - 24/7 Wall St. http://247wallst.com/2012/02/16/why-gm-should-keep-opel/#ixzz1qy1brmuR

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29590
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #212 на: 03 Април 2012, 11:25:27 am »
А зошто не ми одговараш на ниеден од аргументите кои ги напишав?

Понатаму, никој не го спори квалитетот на Опел, односно Опел Астра, Инсигниа и Корса. Тука не правиме муабет за квалитет. Правиме муабет за преживување на Опел, што во сегашната ситуација не го гледам како можно. Правиме муабет за состојбата на Опел и нивната иднина.

Репортов што си го линкал е ок, али споредбата на GM со VW им е тотално промашена. VW игра добро на Европски и Азиски (Кинески) пазар и пробува да се пробие во Америка. Опел игра ЛОШО на Европски пазар, скоро е неприсатен било каде на друго место, и воопшто не се продава во Америка (освен некои rebadged модели). GM мораше да добие bailout за да преживее, а VW си тера сасвим добро (дури одлично).

Значи...

1. Никој не го оспорува квалитетот. Линкот со Декра е сосема непотребен во дискусијава.
2. Тврдам дека Опел има непотребни модели кои само го нарушуваат угледот на брендот.
3. Тврдам дека на Опел му се потребни глобални модели за да може да продава на повеќе пазари.
4. Тврдам дека Опел има преголем капацитет со оглед на моменталната продажба.


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34065
  • Таков е животот... јебига
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #213 на: 03 Април 2012, 11:47:47 am »

Едит: Филенџи, слободно збори си за Опел. Баш ми се интересни дискусиите со тебе на таа тема.

Или the best defense is a good offense? Нападни го конкурентот за да го одвлечеш вниманието од сопствените проблеми?

Токму ради овие два момента изгубив желба за дискусија на темава. За мене само офтопик теми и оние кои се однесуваат на технички работи во кои се разбирам колку-толку.
Постои силна агресија на ваквите теми, а од кога ме стрефи срце на работа пред месец дена бегам од такви работи. Не дека ми пречи, јас ги следам сите постови до еден само не сакам да се впуштам во „дискусија“

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #214 на: 03 Април 2012, 11:55:49 am »
А зошто не ми одговараш на ниеден од аргументите кои ги напишав?

Понатаму, никој не го спори квалитетот на Опел, односно Опел Астра, Инсигниа и Корса. Тука не правиме муабет за квалитет. Правиме муабет за преживување на Опел, што во сегашната ситуација не го гледам како можно. Правиме муабет за состојбата на Опел и нивната иднина.

Репортов што си го линкал е ок, али споредбата на GM со VW им е тотално промашена. VW игра добро на Европски и Азиски (Кинески) пазар и пробува да се пробие во Америка. Опел игра ЛОШО на Европски пазар, скоро е неприсатен било каде на друго место, и воопшто не се продава во Америка (освен некои rebadged модели). GM мораше да добие bailout за да преживее, а VW си тера сасвим добро (дури одлично).

Значи...

1. Никој не го оспорува квалитетот. Линкот со Декра е сосема непотребен во дискусијава.
2. Тврдам дека Опел има непотребни модели кои само го нарушуваат угледот на брендот.
3. Тврдам дека на Опел му се потребни глобални модели за да може да продава на повеќе пазари.
4. Тврдам дека Опел има преголем капацитет со оглед на моменталната продажба.



1.Koj argumenti? Neli ti pisav pogore zosto e spomnat Ford a i VW?
Nemam protiv sto mislis deka komparacijata na GM i VW e totalno promasena. Tvoj stav.

2.Linkot so Dekra e kontekst na temava i e reply na Falanga, a ne na diskusijata so tebe.

3. So 2,3, 4  delumno se slagam, delumno ne. Moj stav. :)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #215 на: 03 Април 2012, 11:59:01 am »

Едит: Филенџи, слободно збори си за Опел. Баш ми се интересни дискусиите со тебе на таа тема.

Или the best defense is a good offense? Нападни го конкурентот за да го одвлечеш вниманието од сопствените проблеми?

Токму ради овие два момента изгубив желба за дискусија на темава. За мене само офтопик теми и оние кои се однесуваат на технички работи во кои се разбирам колку-толку.
Постои силна агресија на ваквите теми, а од кога ме стрефи срце на работа пред месец дена бегам од такви работи. Не дека ми пречи, јас ги следам сите постови до еден само не сакам да се впуштам во „дискусија“

Temava e Opel i negovite modeli.. a ne Opel i negovite aktuelni finansiski problemi.
Taka da..carry on. :)


Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #216 на: 03 Април 2012, 12:47:50 pm »
.
« Последно менување: 04 Мај 2012, 22:42:04 pm zippo »

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #217 на: 03 Април 2012, 17:22:00 pm »

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3720
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #218 на: 03 Април 2012, 18:12:36 pm »
Zippo мислам дека и за моделите на другите производители  важеа тие 2.500 евра субвенција.

Податоци за германскиот пазар за 2009:

Example 1: The Skoda Fabia (previous best: #10) ranks #2 twice this year and peaks at 15,453 sales and 3.9% share in March. It finishes the year at #5 with 103,645 sales, the first time a half-German model (Skoda being owned by VW) sells over 100,000 units here in a single year.


Example 2: Fiat has a surreal year. The Panda, down to 5,990€, ranks 4th in March with 12,457 sales and 3.1% share. This is the best position, monthly volume and market share ever for a (true) foreign model. It is #15 over the full year at 59,114 units, up 298% on 2008. The Grande Punto is #7 in March at 9,764 units and 2.4% and #21 in 2009 at 53,111 units, up 157% year-on-year.

Example 3: The Dacia Sandero is #7 in May with 9,189 sales and 2.4%, the best-ever figures for a Romanian model in Germany. It is #22 in 2009 with 51,292 units, up 705% year-on-year. The Dacia Logan also reaches its best in May at #26 with 4,382 sales and 1.1%.


Oпел Корса во 2009 е на +58%, Астра на +38% во однос на 2008, не како другиве модели али сепак голем раст баш поради тие 2500 евра.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34065
  • Таков е животот... јебига
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #219 на: 03 Април 2012, 20:07:23 pm »
Каде е тој показател што велиш баш ради тие 2500 евра?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29590
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #220 на: 03 Април 2012, 20:20:03 pm »
Греманската Влада одлучува да ги субвенционира домашните производители на автомобили со по 2500 евра.
Од таа субвенција Опел не виде ништо (затоа што е под ГМ - не беше третиран како германски производител), за Форд па ич муабет да не праиме, Мерцедес и БМВ исто малку фајде видоа, бидејќи станува збор за премиум брендови кој се екстремно скапи, па 2500-те евра не им значеа многу на пазарот...итн.

Од Spiegel Online:

"Meanwhile, some of Germany's most important car companies are seeing little benefit. Though Volkswagen, Opel, and other makers of lower-priced vehicles have scored big, few people are trading in their nine-year-old clunkers for Mercedes or BMWs."

http://www.spiegel.de/international/business/0,1518,623362,00.html

А муабетот дали Астра е подобра од Голф, Инсигниа е подобра од Пасат итн е субјективен и можеме да разглабаме на долго и на широко. Астра ми беше една од возилата во ужи избор при купување кола (и добив сериозно добра цена за Астра) али заради некои објективни и субјективни причини избрав Голф.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3720
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #221 на: 03 Април 2012, 20:33:21 pm »
Каде е тој показател што велиш баш ради тие 2500 евра?


To counter the financial crisis, a cash-for-clunkers scheme was put in place in Germany this year, benefitting mainly small and affordable cars. As a result, the market is up 23% to reach 3,807,175 units, the 2nd best year ever in the country after 1991, and things happened to the models ranking that no one in their right mind would have predicted, and that will probably never happen again.


Ако Астра и Корса не беа субвенционирани со 2500 евра, тогаш нивната продажба ќе беше во минус некои 50-60 %, пошто никој со здрав разум немаше да купи корса за 10000 кога има Поло, Клио,207,Ц3 за 2500 евра помалку.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #222 на: 03 Април 2012, 20:38:12 pm »
E му ја е.а мајката. Ајде Симо има работа за тебе ... бриши ОТ!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #223 на: 03 Април 2012, 21:15:12 pm »
Okolu krizata vo avtomobilskata industrija, fakt e deka W se izvlece zaradi pazarot vo Kina. Tamu ednostavno vrie od fehlerwageni i audi. Seuste ja proizveduvaat prvobitnata Jetta po cena od okolu 11000 evra. Vo 2011 godina, koja bese pogubna za mnogu kompanii, VW vo Kina trojno go zgolemi svojot profit. Samo vo Kina prodava 2 milioni vozila, odnosno poveke od celokupnata prodazba na Opel. Eden W fanatik celo vreme ja pluka kineskata industrija, a treba sveka da i zapali. Nejasno mi e zosto aziskite brendovi go ostavaat ovoj ogromen pazar na eden dalekuzapaden mediokritet.

Zafira i Meriva se pioneri vo svojata klasa (ja izmislija klasata) i dolgo vreme bea najprodavani, denes ne znam kakva e situacijata.

Zippo, ne se slozuvam so tebe deka modelite na Opel se edna svetlosna godina ponapred od onie na FehlerWagen. Najmnogu dve generacii gi deli na primer INsignia i Passat. No ne zaradi toa sto Insigniata e tolku dobar avtomobil, kolku sto Passat e zaostanat vo momentov. Passat nikogas ne bil polos i poevtino izraboten, slika na noviot model na Dacia od D segmentot.




Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34065
  • Таков е животот... јебига
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #224 на: 03 Април 2012, 21:59:50 pm »
али заради некои објективни и субјективни причини избрав Голф.
Брат ти ти рече дека ќе се откаже од тебе ако не купиш Фолксваген? ;D