За кој тест зборите ?
За оној со Инсигнија или за оној со Астрата ?
Бидејќи БМВ губи и на двата.
Лично, одамна си ја имам звадено главата од т.н. "premium butt" и одамна не онанирам на светото тројство од Гермнаија односно гледам да добијам што повеќе за моите тешко заработени парички бидејќи за да осетиш " премиум", ценетите премиумци сакаат да брцнеш мноогу длабоко во џебот и да чекираш мнооогу високо ниво на опрема.
Но тоа е се...материјали, во одредени случаи звучна изолација и во најретки случаи механика / електроника, бидејќи:
- од мое искуство "премиум" се однесува 80% на завршна обработка на материјали, а во 20% на механички / елетронски предности.
- таа "завршна обработка" на материјали не се осеќа во Мерц/Ауди/БМВ со нормално ( не основно) ниво на опрема, со штоф седишта и основни електронски помагала.
- имам влезено во мал милион половни премиумци стари околу 10 тина години, ТВРДАМ дека "премиумското" уште помалку се осеќа после 10 години користење каде прво нешто што гледам е состојбата на шоферското седиште и 9 од 10 се како мачки да се дереле на нив, независно дали биле штоф или кожа...Бонус излупена кожа на волан над 100.000 км.
Механички...се кварат , течат и се мастат како и се друго...само што поправката кошта
повеќе.. Јасно е кај котираат премиумциве на reliability листите. А и скапуваат каросериски..и тоа доста често.
Значи, никој не ми гарантира дека "премиумското" нема за исто или пократко време да се упропасти и исквари, а парите сум ги дал. МОИ, тешко заработени пари.
Ама...кај старата кола зависело колку ја чуваш. ОУ кеј.
Ајде повозев и Мерц хеч нормално опремен...дизел.
Убав си е внатре али да приметам некои неопростиви разлики во споредба со мојата Астра..ме фаќа смеа што воопшто би почнал да споредувам
Мерцот си беше најобично, скромно,убаво хечбече, финко внатре без некои посебни атрибути......се додека не прашав колку го платил.
Од аспект на возни својства, од аспект на звучна изолација може
ама баш да ми се фати на мал прст бидејќи има обична предница и суспензија, а не од Инсигнија ОПЦ, урла над 3000 рпм а и не дава таква самодоверба во кривини ( можеби ради помали димензии на гумите ...не знам, не вози 18 /235).....што повторно ме доведува до заклучок дека зборот премиум" добива смисла само кога со прстињата сакаш да допреш ентериер на кола за кој си платил прилично дебела ДЕБЕЛА сума на пари... ТВОИ, заработени пари. Ентериер кој освен што е поубав на допир, ниту е поиздржлив, ниту трае подолго.
Неможеш бе пријатељу да ме убедиш дека обична Мерц А Класа хеч дизел со Рено мотор или некое БМВ/Ауди со нормално (не основно) ниво на опрема се осеќа премиум...а Опел/Рено/Форд пун опрема и кожи внатре и мотор над 150 КС се осеќа како кола од пониска класа.
Фак оф.
Не можеш.
Тоа навечер, пред спиење кога треба да си оправдаш дека правилно си ги залупал толку пари , можеш сам да се тешиш.
И сега, на крај, кога ќе се најде некој паметен новинар со главата во реален свет а не "up the premium butt", и ќе рече чекај да видам што уствари добивам јас од ОПЕЛ, а што од БМВ кога би требало со МОИ пари да ги платам, тука ќе се најде некој кој ќе го направи будала заради тоа што воопшто ги споредил...а не чул дека 320Д до пред 5 години кога ќе поминеше на улица ораси мелеше под хауба.
Пази да не...