Јас само ќе се уфрлам и ќе кажам дека системите за безбедност (ABS, TCS, ESP, итн) не функционираат толку едноставно, и дека алгоритмите кои работат земаат во предвид многу различни параметери за да одлучат кога ќе се активираат и до кој степен.
Или ако го гледаш проблемот од поинаков аспект:
Ако возилото има добро пресметано подвозје и потпирање, учеството на помошните електронски помагала во Мус тестот ќе биде минимално, или нема воопшто да се вклучуваат.
Но ако возилото уште од фабрика излегло со лошо пресметано подвозје и потпирање, е тогаш електронските помагала ќе се вклучуваат задолжително во Мус тестот за да доведат возилото на бараната траекторија од возачот.
Па токму затоа "на Аудито не му светат штоповите" и "на Опелот му светат штоповите" кога го поминуваат истиот Мус тест.
Едното возило е констуруирано со подобро подвозје и потпирање, другото не го довршиле при конструирање, и грешките што ги направиле инжењерите ги пеглаат со електроника.
Simple as that.