За да го подигнеме квалитетот на дискусиите, може ли да се воздржиме од термини како губи, победи, најдобар, подобар, изгуби, полош без притоа да прецизираме за што конкретно станува збор?
Ќе издвојам неколку реченици од тестот што ти го постира
1.
If you look at the subject of quality and workmanship, the better fits and the higher-quality materials in the BMW show. In addition, you get with the 3 Series a fully painted car, while Opel omitted the Insignia on the clear coat in the engine compartment.
2.
The travel qualities of the 3 Series Touring is not only a lower interior noise level compared to the Sports Tourer, the sound also pleases better - not least because of the quieter rolling noise.
3.
When looking at the ergonomics of the GSi pats against the 3 Series with a slightly smaller and poorer auflösendem navigation screen.
4.
Disturbing is also the faster in the rain polluting lens of the rear view camera in the Opel.
5. .
On poor roads, the Opel test car with 20-inch tires (1000 euros) springs somewhat stiff-legged, but shows good balance between front and rear suspension and damping. On bumps, however, it tends to blow through in the unloaded state. Here, the BMW also offers significantly more reserves with its likewise surcharge 18-inch mixed tires.
6.
With regard to the fuel economy, the Bayerische Motorenwerke once again lives up to its name: With a test consumption of just 6.3 liters per 100 kilometers, the 320d xDrive Touring is almost two liters more fuel efficient than its test opponent
.
Дами и господа, набројав неколку точки каде што бмв-то има подобри материјали, технологија, повеќе е пазено на детали, поекономични мотори. Сето тоа кошта пари да се истражи, тестира, стави во производство. Ете затоа БМВ-то кошта повеќе од Опелот. Каде виде губење жити се?!?!
Опелот е поевтин да, затоа и како целосен пакет воопшто не е лоша понуда и добива поени на тоа. Но, да бидеме реални.