Автор Тема: Opel и неговите модели  (Прочитано 715783 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1440 на: 24 Декември 2013, 18:50:19 pm »
Каде пишува колку ила треба да биде? Како што реков, може е 200 кила боља. Земи направи попис.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29669
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1441 на: 24 Декември 2013, 18:56:28 pm »
Еве, бидејќи не дај боже дени да прифатиме дека некој од Македонија има валидно мислење изградено врз основа на искуство..

http://www.autoexpress.co.uk/car-reviews/14232/vauxhall-astra-vs-rivals

http://www.autoexpress.co.uk/car-reviews/14222/vauxhall-astra-vs-rivals

http://www.autoexpress.co.uk/car-reviews/14394/vauxhall-astra-sports-tourer-vs-rivals

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54988
  • Махер
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1442 на: 24 Декември 2013, 18:57:11 pm »
Астрата е доста тивка, но искрено не е ништо посебно. Убава може да се каже дека е - откога ќе се спушти. И секако со 3 врати да се употребува.

Мене сеуште ми се свиѓа претходната GTC, во црна боја со 1.6. Да сум знаел дека стратро ја шитка тогаш - сега ќе ја возев на плин.

За 20.000еур со турбо бензинецот во ГТЦ е со пристојни перформанси. Потрошња доста висока има. Убави седишта има во Спорт пакетот.

Како целина е во ред, но делува како да е каросерија заштрафена на подвозје од Омега. Ако Астрата иста како што е сега, биде 1100кг ќе беше меѓу најпродаваните возила денес. Тоа би требало да многу да каже.

Инсигнијата од друга страна би ја купил. И ГТЦ би купил. Исклучиво во дизел варијанта, зошто вртоглавици добивам од потрошњата ала Мустанг на бензинците.

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1443 на: 24 Декември 2013, 19:07:35 pm »
Да, ама имаш еден сто пати поспособен и по забавен за возење фикус јеботе...што ај да не речам е ружен, ама па не е нешто најубав...и покрај тоа пре би него одколку оваа астра..пошто астрата е само океј...ништо повеќе...а за истите пари имаш нешто што е многу повеќе

(намерно е изоставен голфот, пошто со ваква астра, срамота е во иста реченица да влезат)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1444 на: 24 Декември 2013, 19:13:02 pm »
Фокус? LOL.
Само Леонот го признавам пред Астрата.

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1445 на: 24 Декември 2013, 19:16:31 pm »
леонот е само поефтин голф и под различна школка! Ама не леонот е супер а голфот нема да е, само пошто е голф..

Дали си имал прилика да возиш од новиот фикус?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1446 на: 24 Декември 2013, 19:18:12 pm »
Не.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1447 на: 24 Декември 2013, 19:28:26 pm »
Ах бе штрумфко бееее.....

Шо те боли и ондак што направиле 15 милијарди загуби? Ете овие направиле 15 милијарди ама ГМ заштедиле исто толку на друго место. Руселхајм им прави возила и за Америка и за Европа и за Австралија и за Азија..... И јас тоа те прашав. Што те заболе тебе за финансискиот резултат на Опел? И што го заболе Зеро за 200-те кила на астрата? Ќе се прашуваме сега зошто китот е 200 кила потежок од слонот? Па зошто е 200 кила боља астрата затоа.

Чоек, ај не треси вакви работи, се брукаш.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1448 на: 24 Декември 2013, 19:38:56 pm »
Нема што да се брукам. Ај тоа 200 кила боље е виц, ама јас да не прочитав овде немаше да имам поима дека била 200 кила потешка од...од... што знам што. Ко да е тоа пресудно. Нема на раце да ја носам. Има конкурентна економија на возење и одличен комфор. На глава качување испадна. Сосем сум чист и немам за што да се брукам. Инаетот е бруки. Секое штрафче го знаете од колата па сте станале судии.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29669
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1449 на: 24 Декември 2013, 19:48:51 pm »
Мојот муабет на темава завршува. Очигледно некој има проблем со погледнување малку подалеку од сопствените „знаења“.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1450 на: 24 Декември 2013, 19:49:28 pm »
И јас завршувам со муабетот. Кадија те тужи, кадија те суди.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29669
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1451 на: 24 Декември 2013, 19:53:48 pm »
Никој никого не тужеше, никој никого не судеше.

Зборувавме за незавидната ситуација во која се наоѓа Опел (освен, нели, ако 15 милијарди евра загуба не се незавидни, ја не знам, нешто по ново економијава ми ја фураш), причините за таа ситуација и потенцијалните решенија.

Вие се најдовте изазвани да го браните второто враќање на Исус од злобните Фолксвагенџии слуги на Сатаната објективни дискутанти.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1452 на: 24 Декември 2013, 19:59:24 pm »
Да бидеме реални Голф 6&7 може само гомна да јадат ако ги споредиме визуелно со актуелната Опел Астра. Како надвор така внатре.

Ова само за дизајн..

Тоа што Голф се троши повеќе е фактот што луѓето се подложни на влијанија и ретко кој има изградено вкус, став кој се контрира со општо прифатениот.

Присутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3775
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1453 на: 24 Декември 2013, 20:03:51 pm »
Голем дел од загубите на Опел веројатно е поради тоа што голем дел од R&D на ГМ се случува во Европа. На пример во Кина најголемиот пазар, Опел не е присутен ама пак неговите модели ГМ ги продава со значката на Buick и тоа доста добро се продаваат. Но сепак чудно е зошто слабо стои во Германија неговиот домашен пазар.

Прочитав како Алфа била во моментот подобра склапана од Опел и имала по зрели модели. Смешки. Гамата на Алфа моментално се состои од дури 2 модели од кои едниот скоро и никој да не го купува(мито). Џулиета е исто едно 15 години позади конкурентите.

http://oppositelock.jalopnik.com/alfa-romeo-giulietta-review-1448751484

Еден добар тест на Алфава.

Некои highlights

Then we step inside, and into a time-warp from 1998.

The buttons feel flimsy. Underneath the radio is a row of switches who's design and manufacture seems to have been outsourced to Fisher Price.

The pedal arrangement is bizarre. The brake normally sits higher than the throttle so you can come off brake and straight onto throttle. In the Giulietta all the pedals are on the same level. - А овде алфа се брани(до последни сили) како ултимативна возачка машина.

Листата продолжува.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2746
  • Слобода или смрт
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1454 на: 24 Декември 2013, 20:04:04 pm »
Полошо би било опел да биде во добивка а да крати од клучни матријали.. вака дали е во загуба или не не е важно се додека добиваш правопропорционално за тоа што го плаќаш и не си го дебело натплатил она што си го купил што е случај кога купуваш голф да кажеме.