Автор Тема: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line  (Прочитано 5666 пати)

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13932
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #30 на: 11 Јануари 2022, 14:13:05 pm »
Гледај, ако мењачот е направен да биде пократок, тогаш ќе беше побрза до 100-ка.

Вака ем побавна до 100, ем скратиле на максимална. Контрадикторно е некако.

Шта се тиче тежина

Kia - Curb Weight :    1230 kg OR 2712 lbs (https://www.ultimatespecs.com/car-specs/Kia/123339/Kia-Ceed-2019-15-T-GDi.html)
Skoda - Curb Weight :    1263 kg OR 2784 lbs

33kg е потешка Шкодата :)

Аеродинамика што знам, ...

Пред се мислам дека мењачот тогаш е тиња на Киава. Треба да се види тоа.


ЕДИТ:

6:09
Ја става 6-та и вози 120км/ч и е некаде на 2800 обртаи

https://www.youtube.com/watch?v=eF7fR0vQSBI&ab_channel=JoeBlack 

Skoda 120km/h 2100 обртаи.
https://www.youtube.com/watch?v=G8UxcV3wceA
« Последно менување: 11 Јануари 2022, 14:19:11 pm Carpathian Lord »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #31 на: 11 Јануари 2022, 14:19:59 pm »
Аеродинамика e во прашање. 0.24 VS 0.30+

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #32 на: 11 Јануари 2022, 14:22:09 pm »
порано корејците на хартија имаа повеќе коњови отколку во реалност, VAG имаа помалку на хартија отколку во реалност
може и тука да не епроменета многу ситуацијата

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #33 на: 11 Јануари 2022, 14:25:22 pm »
Гледај, ако мењачот е направен да биде пократок, тогаш ќе беше побрза до 100-ка.

Знаеш дека можеш да имаш кратки прва, втора и трета, и супер-долга шеста, така?

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13932
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #34 на: 11 Јануари 2022, 14:26:04 pm »
Едино што најдов - што не е официјален податок https://www.automobile-catalog.com/car/2022/3002735/kia_ceed_gt_dct.html

0.31 Kia-та

0.24 Шкодата. Ама толку па да менува - што знам. Можда,...не знам.



Знаеш дека можеш да имаш кратки прва, втора и трета, и супер-долга шеста, така?

Да со тоа што ќе имаш глуп оверлап кога одиш на супер долга шеста , или некој Overdrive whatever.

Тогаш овие на правиле долга прва втора трета - кратка шеста ;D ;D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #35 на: 11 Јануари 2022, 14:36:31 pm »
Ама толку па да менува - што знам. Можда,...не знам.
Енормна е разликата.
За октавијата да одржи 200кмч користи 78KW.
За Сидот да одржи 200кмч користи 96KW.
Согласно коефициентот на отпор, се друго исто.

Што доста блиску се поклопува со податоците. На 210 сидот е околу 110KW или 147кс. А Октавијата на 230 е околу 113KW или 150кс.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #36 на: 11 Јануари 2022, 14:37:33 pm »
Тогаш овие на правиле долга прва втора трета - кратка шеста ;D ;D

Брзините се одлично одмерени, и колата е прав мерак за возење.

Тие 0.2 секунди во реалноста не прават ама баш никаква разлика.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #37 на: 11 Јануари 2022, 15:01:14 pm »
Меганот што го имав, во 5та брзина на 130 со 3000 вртежи, и претежно во 5та си ја возев.
Другар еден со Толедо 1.6 дизел во 5та брзина на 130 чинам испод 2200 вртежи, но затоа често мора во 4та.

Отсутен tomaso

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2171
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #38 на: 11 Јануари 2022, 16:03:00 pm »
Да ги тркаме на  zepfers a ?
 

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #39 на: 11 Јануари 2022, 16:06:29 pm »
Да ги тркаме на  zepfers a ?
 
Со кашкаи ќе ги тркаме на обиколница на 120кмч да видиме колку над 4 литри ќе потрошат.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #40 на: 11 Јануари 2022, 16:38:50 pm »
За Сид знаеме веќе. :D

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8621
  • Малерозен дрводарец
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #41 на: 11 Јануари 2022, 17:03:32 pm »
Да ги тркаме на  zepfers a ?
 
Со кашкаи ќе ги тркаме на обиколница на 120кмч да видиме колку над 4 литри ќе потрошат.

И после се чудиш дека Дедо Мраз пак не ти донел Ферари...
Добра плата.
Прав скопјАнец.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #42 на: 11 Јануари 2022, 18:16:27 pm »
Моторот како што прочитав има доста високи вртежи во 6та брзина при 120км/ч. Тоа е огромен феил особено што колава има 160кс. И треба ДСГ за да биде комплетно како што треба а тогаш се стига веќе 24.000 а за тие пари има подобар избор. Ентерирерот не ми фаќа око ич. Али кој се пали по лед штопови ондак и ова не е лошо.

И јас го приметив тоа, кога шалта од 5та во 6т при 130км на час вртежите паѓаат само за 300 ввртежи. Практично 6-тата брзина е непотребна и вишок. Односот е како кај 1.0 турбо.

https://youtu.be/yCTiES3oQQg?t=420

Отсутен brewster

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 44
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #43 на: 12 Јануари 2022, 00:03:24 am »
Тогаш овие на правиле долга прва втора трета - кратка шеста ;D ;D

Брзините се одлично одмерени, и колата е прав мерак за возење.

Тие 0.2 секунди во реалноста не прават ама баш никаква разлика.

Некои автомобили се направени повеќе за во кривини, од други?  ;D октавиата има торзионен лост позади, за разлика од сидот. Не дека не се релевантни муабетиве за cd, вртежи на 120 km/h - и те како се!

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13932
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #44 на: 12 Јануари 2022, 12:31:32 pm »
Најглуп момент кај Октавијата е торзиониот лост позади. Ако нешто ме нервира тоа ќе е топ 3 работи.