Автор Тема: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line  (Прочитано 5670 пати)

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2675
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #15 на: 11 Јануари 2022, 00:13:41 am »
Go gledam vo komsii edno 2 meseca, vo zivo izgleda ludnica dizajnot e vrv. Pocnav da se vrtam i po Kia  ::)

Znakot izgleda mnogu poubavo, a dosta porabotele, konecno, i na volanot.
Infotejment displejot e nekako nasaden ako aftermarket.
« Последно менување: 11 Јануари 2022, 00:21:50 am M3V8 »

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8621
  • Малерозен дрводарец
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #16 на: 11 Јануари 2022, 00:37:55 am »
Има ли црни?

До колку работите?
Добра плата.
Прав скопјАнец.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #17 на: 11 Јануари 2022, 08:08:58 am »
Зошто инфотејментот ти е сликан со Андроид Ауто? До толку ли не го бива неговиот?

Така се погодило. Ама во скоро сите понови коли во кои имало Android Auto, користам Android Auto, особено заради Spotify.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3776
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #18 на: 11 Јануари 2022, 09:31:22 am »
Pre-facelift изгледаше подобро. Ова некако како over-designed e
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #19 на: 11 Јануари 2022, 09:44:46 am »
Се согласувам. Мене лично штоповите не ми се допаѓаат, и пренакитениот преден браник.

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1413
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #20 на: 11 Јануари 2022, 09:49:28 am »
А за внатре не научија и не научија

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #21 на: 11 Јануари 2022, 09:51:10 am »
Мене ми е многу добар ентериерот. Имам ситни забелешки на некои материјали, ама иначе одлично си е.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #22 на: 11 Јануари 2022, 09:57:06 am »
За денешно време колава е во врвот на понудите! Изгледот е фантастичен, опремата е врвна, контроли за се како што треба со копчиња и врталки, температура на зоните во посебни екранчиња, звук на врталка, клима фул на копчиња, волан фул на копчиња, нешто на кое голем дел од конкурентите имаат штедено. Можеби некој поекономичен мотор и аутоматик само би било за дискусија, другото е врв. А секако и цената е за пофалба во ова време кога маржите на конкурентите се 2-5 пати поголеми.

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2675
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #23 на: 11 Јануари 2022, 10:43:39 am »
Има ли црни?

До колку работите?
Ovaa u maalo e bas crna.
Verojatno radi bojata ne primetiv deka e nesto nadzidana dizajnerski, izgleda bas kul.

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1413
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #24 на: 11 Јануари 2022, 12:37:36 pm »
За денешно време колава е во врвот на понудите! Изгледот е фантастичен, опремата е врвна, контроли за се како што треба со копчиња и врталки, температура на зоните во посебни екранчиња, звук на врталка, клима фул на копчиња, волан фул на копчиња, нешто на кое голем дел од конкурентите имаат штедено. Можеби некој поекономичен мотор и аутоматик само би било за дискусија, другото е врв. А секако и цената е за пофалба во ова време кога маржите на конкурентите се 2-5 пати поголеми.

Мислиш појак мотор! Who needs по економичен

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #25 на: 11 Јануари 2022, 13:07:29 pm »
Моторот како што прочитав има доста високи вртежи во 6та брзина при 120км/ч. Тоа е огромен феил особено што колава има 160кс. И треба ДСГ за да биде комплетно како што треба а тогаш се стига веќе 24.000 а за тие пари има подобар избор. Ентерирерот не ми фаќа око ич. Али кој се пали по лед штопови ондак и ова не е лошо.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #26 на: 11 Јануари 2022, 13:52:42 pm »
И овој дизајн нема да ги истрпи годините добро.

Отсутен tomaso

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2171
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #27 на: 11 Јануари 2022, 14:01:07 pm »
Too much e браникот напред. Штоповите можи да поминат, иако на претходната беа поубави. А енттериерот по денешни стандарди можи да се каже дека е "нормален" има физички команди за битните работи.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13932
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #28 на: 11 Јануари 2022, 14:05:05 pm »
Чекајте малку другари

KIA:

Мотор:    1.5-литарски турбо-бензинец, 4 цилиндри
Моќност:    160 коњски сили / 5500 вртежи во минута
Вртежен Момент:    253 Nm / 1500 – 3500 вртежи во минута
Менувач:    Мануелен, 6 брзини
0-100 км/ч:    8.4 секунди
Максимална Брзина:    210 километри на час

Skoda Octavia

https://www.ultimatespecs.com/car-specs/Skoda/119338/Skoda-Octavia-4-15-TSI-150HP.html

Engine size - Displacement - Engine capacity :    1498 cm3 or 91.4 cu-in
Maximum power - Output - Horsepower :    150 PS or 148 bhp or 110 kW @ 5000 rpm
Maximum torque :    250 Nm or 184 lb.ft @ 1500 rpm
Transmission Gearbox - Number of speeds :    6 speed Manual
Acceleration 0 to 100 km/h (0 to 62 mph) :    8.2 s
Top Speed :    230 km/h

Зошто ако се е исто - Киава со 10КС плус, 6 брзини исто, а 20км/ч е побавна и 0.2 s побавна до 100?


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #29 на: 11 Јануари 2022, 14:08:19 pm »
Различни односни на брзини (особено во 5/6 за Vmax), различна тежина, различна аеродинамика, ехеее...