ај покрај очигледното, да направам малку поинаква споредба
разликата помеѓу возилата е 7 години, разликата во класа е веројатно класа и пол
Внатре: - алфата можеда има прост медија систем и борд кој дава доволно информации, мене лично не ми се допаѓа само полуфинкционалниот Blue & Me систем кој работи во зависност од расположение (нема проблем за да се поврзе со телефон и да функционира, ама останатото..),
- кај бенџото и покрај тоа што има тач, него го штракнале децата два пати за да покажат дека бил тач, јас сеуште не сум го тачнал
. Од целиот медиа систем единствено што активно користам е Спотифај, другите информации се небитни споредено со алфата (нави сеуште не ми требало, убаво е што има разно разни сензори и приказ на ниво на масло, притисок гуми, сервиси итн.) Борд компјутерот не нуди нешто дополнително од алфата, освен ако возиш еко колку км си ќарил и приказ на насоки од нави. Озвучувањето е многу подобро тука. (да напоменам дека предност при изборот на ново возило имаше она со аналогни инструменти)
- алфата има многу убави седишта, седењето е добро. ПЛастиките се веројатно на ниво на 2010-та и се крути кај вратите, помеѓу седиштата итн.
- F-серија општо не зрачи со некој посебен квалитет на внатрешност и треба да се земе во овој пакет за да личи внатре на нешто. Седењето, возачката позиција, седиштата се далеку подобри него кај алфата и имаш чувство дека ти земал шнајдер мерка пред да седнеш. Седењето е полежечко, ама па и колата е поголемка. Пластиките во долниот дел од вратите и тука се тврди, само џебчињата во вратите се обложени со текстил
- алфата има панорама што премногу значи за атмосфера во возење, било низ град или планини/езера. Кај бенџото нема, па гледам колку ми фали.
- алфата има многу послаба изолација односно заптивање од надворешни влијанија. Зошто? КОлата седи во гаража, за две недели се полни внатре со прашина. Бенџото го забришав некни после 3 месеци. Отворив хауба да дотурам течност за стакла, моторниот простор немаше ни прашина, како го исчистил швабата, така беше после 3 месеци.
Надвор: - дизајнот, изгледот, е субјективна работа и тука се џабе дискусии. Алфата сеуште не ја варам од напред и после 5 години, ама целосно како пакет ми е убава кола (обичните со 16-ки тркала, без прагови и когаре подвозје не можам да ги гледам
). Бенџото ми е убаво од секој можен агол. Уште како излезе ми беше најскоцкан седан што постои, па затоа и ми беше примарен во изборот на ново возило.
- двете коли имаат инзвонреден избор на бои и двете се „легендарни“. Nero Etna кај алфата е црна со црвени прашинки и изгледа неоpишливо на сонце и зајдисонце. Единствена маана е што кај нас, бојата може да се ужива 20 минути после перење односно првите 10-тина километри. Бојата на бенџото ми беше приоритет број 1 покрај моторизацијата и сум, многу, многу среќен што ја начекав.
Возење: - алфата е мноооооогу забавна кола за возење. Џабе ќе кликам на ооооооо, треба да се извози за да се сфати што пишувам. Многу е брза, одлични меѓузабрзувања, одлично кочи, управувањето е картинг. Ниту еднаш ме нема разочарано ниту пуштено кога ќе ја насочам каде што сакам, а пар пати ми поминал животот низ очи, додека вртам или кочам
- бенџото е лимузина. Многу е брзо. Многу е добро на меѓузабрзувања. Брзините ги шалта како машина за шиење, автоматикот е совршен. Мноооооогу ми смета фејк звукот од звучници, ама ќе го решам наскоро (Алфата звучи многу подобро). Кочи корне, управување има директно и прецизно, но се осеќа многу тежината кога мора да споредам со Алфата.
- алфата над 130-140 станува бучна, најмногу од ветер и гуми, бенџото на 170-180 почнува да шушка од околу колку да приметиш дека веќе иде над дозволена брзина
Резиме: - алфата е хот-хеч и како таква треба да се доживее, ако треба да одам некаде сам, СЕКОГАШ ја земам алфата. Прирасната ми е за срце, забавна е, ме смее, лечи депресија, смирува живци. Прекрасно, прекрасно авто за уживање. Беше фамилијарно скоро цели 5 години и ниту еднаш не рекла не палам и ниту еднаш не ме разочарала
(на моја огромна жалост, веројатно за наскоро ќе оди на оглас)
- бенџото е друга категорија и нуди посебен тип на уживање. Иако сите ми велеа дека никогаш нема да ги користам шалтерите, јас сум тип на човек кој редовно сака да си дауншифта под стоковна куќа мост и по булевар
. Иако ја имам прекраток период за да кажам нешто дополнително, колата ги задоволи сите мои критериуми, дури и ги надмина
отприлика тоа е, ако некој го интересира нешто друго, ќе пишеме