Автор Тема: TUNING THE C 20 LET  (Прочитано 49142 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: TUNING THE C 20 LET
« Одговори #15 на: 27 Јуни 2011, 16:24:08 pm »
Видеава се од истата калибра? Некако брзо му загрева...

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: TUNING THE C 20 LET
« Одговори #16 на: 27 Јуни 2011, 16:27:07 pm »
Видеава се од истата калибра? Некако брзо му загрева...

Razlicni se skoro site.
Pisuva pred sekoj klip za sekoja na kolku bara e turboto i kolku KS ima sekoja... a skoro na sekoe video temperaturata e okolu 95 C sto e preporacliva temperatura ako veke mislis da ja bustash kolata do daska kako na videava.
« Последно менување: 27 Јуни 2011, 16:31:20 pm Stratro »

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: TUNING THE C 20 LET
« Одговори #17 на: 27 Јуни 2011, 16:48:19 pm »
Видеава се од истата калибра? Некако брзо му загрева...

Razlicni se skoro site.
Pisuva pred sekoj klip za sekoja na kolku bara e turboto i kolku KS ima sekoja... a skoro na sekoe video temperaturata e okolu 95 C sto e preporacliva temperatura ako veke mislis da ja bustash kolata do daska kako na videava.
На првите видеа му е 90 и штом стисне гас веднаш се качува стрелката

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: TUNING THE C 20 LET
« Одговори #18 на: 27 Јуни 2011, 23:02:00 pm »
Видеава се од истата калибра? Некако брзо му загрева...

Razlicni se skoro site.
Pisuva pred sekoj klip za sekoja na kolku bara e turboto i kolku KS ima sekoja... a skoro na sekoe video temperaturata e okolu 95 C sto e preporacliva temperatura ako veke mislis da ja bustash kolata do daska kako na videava.
На првите видеа му е 90 и штом стисне гас веднаш се качува стрелката


Prvoto video e 92.5 od pocetok do kraj, vtoroto e 95 od pocetok do kraj, a razlicni koli se.;)
Na poslednoto e 85 na pocetok, a 90 na kraj..sto ne e cudno, so ogled na toa deka ja gazi 260, do daska, a ne ni postignal rabotna temperatura na 95 C.
Nebitno. :)
« Последно менување: 27 Јуни 2011, 23:10:22 pm Stratro »

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: TUNING THE C 20 LET
« Одговори #19 на: 06 Јули 2011, 20:03:24 pm »


Yep C20let

but Xe same block and head

959 hp on wheels

best et 8.74 270kmh

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: TUNING THE C 20 LET
« Одговори #20 на: 06 Јули 2011, 20:08:44 pm »
Toa e edna od najgolemite cifri za 2.0 motor sto imam videno

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: TUNING THE C 20 LET
« Одговори #21 на: 06 Јули 2011, 20:30:53 pm »
..nesto posporo...


Maxxtuning RWD 2.0 16v 900hp 402m competition

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: TUNING THE C 20 LET
« Одговори #22 на: 06 Јули 2011, 20:37:18 pm »
na 4:07 se naoga pricinata za 0.7 sekundi zaostanuvanjeto

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29676
    • CARclub.mk
Одг: TUNING THE C 20 LET
« Одговори #23 на: 06 Јули 2011, 20:40:46 pm »
Искрено, не ме импресионираат dyno & drag queens. Све фино што има 900 коња, ама нит моеш да ја возиш надвор од драг стаза, нит бутур. Фала.

Многу повеќе мерак би ми направила Калибра со ~300 коњи, кои можеш да ги искористиш во реален свет.

А моето мислење за драг го знаеш. Занимација за мали деца.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: TUNING THE C 20 LET
« Одговори #24 на: 06 Јули 2011, 21:00:24 pm »


Yep C20let

but Xe same block and head

959 hp on wheels

best et 8.74 270kmh


Де бе другар... кадетов, рекод ке бутне...

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: TUNING THE C 20 LET
« Одговори #25 на: 06 Јули 2011, 21:42:29 pm »
Искрено, не ме импресионираат dyno & drag queens. Све фино што има 900 коња, ама нит моеш да ја возиш надвор од драг стаза, нит бутур. Фала.

Многу повеќе мерак би ми направила Калибра со ~300 коњи, кои можеш да ги искористиш во реален свет.

А моето мислење за драг го знаеш. Занимација за мали деца.

Za realen svet ne ni ti trebaat 300 KS.
Ti trebaat samo  Nm. :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: TUNING THE C 20 LET
« Одговори #26 на: 07 Јули 2011, 02:15:09 am »
Искрено, не ме импресионираат dyno & drag queens. Све фино што има 900 коња, ама нит моеш да ја возиш надвор од драг стаза, нит бутур. Фала.

Многу повеќе мерак би ми направила Калибра со ~300 коњи, кои можеш да ги искористиш во реален свет.

А моето мислење за драг го знаеш. Занимација за мали деца.

Za realen svet ne ni ti trebaat 300 KS.
Ti trebaat samo  Nm. :)
Тачно! Не се штеди на Нм. Дис ис калибра, лејдис енд џентлмен, ту таузнд турбо!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: TUNING THE C 20 LET
« Одговори #27 на: 07 Јули 2011, 08:25:33 am »
Haha, toj tipot sto vozi okolu skopje go veli toa. Da ne e clen na forumov?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: TUNING THE C 20 LET
« Одговори #28 на: 07 Јули 2011, 09:05:19 am »
Искрено, не ме импресионираат dyno & drag queens. Све фино што има 900 коња, ама нит моеш да ја возиш надвор од драг стаза, нит бутур. Фала.

Многу повеќе мерак би ми направила Калибра со ~300 коњи, кои можеш да ги искористиш во реален свет.

А моето мислење за драг го знаеш. Занимација за мали деца.

Za realen svet ne ni ti trebaat 300 KS.
Ti trebaat samo  Nm. :)
Тачно! Не се штеди на Нм. Дис ис калибра, лејдис енд џентлмен, ту таузнд турбо!
Haha, toj tipot sto vozi okolu skopje go veli toa. Da ne e clen na forumov?

haha...Ne Ekrem mislite?
« Последно менување: 07 Јули 2011, 10:33:44 am Stratro »

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: TUNING THE C 20 LET
« Одговори #29 на: 07 Јули 2011, 09:09:08 am »
Yes sir :)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need