Елантра ко на Сале иде до 100 со 10.7 секунди. 2008 иде до 100 за 8.9 секунди. Да не праиме муабет дека Елантрата има 145 -150 Nm (колку што ме држи сеќавање) На околу 5000 вртежи во минута, 1.2 турбо има 230 на 1750 вртежи во минута - а тоа го прави турбашот да е значително полесен за секојдневно возење и се чувствува како да е значително побрз, бидејќи нема потреба од „газење“ до високи вртежи.
Турбо-бензинецот е супериориен во секој аспект. И во еластичност, и во перформанси, и во потрошувачка.
Едит: Затоа напоменувам, не се сечии потреби и желби исти. Кога се купуваше Elantra / i30 со ваков мотор за 13-14к, приказната беше комплетно поинаква. Сега веќе нема такви цени. Е сега, затоа има момент како 7 години гаранција, едноставен и нерасиплив мотор, можност за конверзија на плин, итн, итн, итн. Како што рече Сале, за фирма се одлични.
Гарант продавачите ви Ми-Да кубат коси како да ги остварат таргетите од Хјундаи сега.
Зависи со што. i20 / i30 потешко оди во однос на порано. Tucson си пичи. Kona си пичи.
Хаха, поради тоа што е супериорен се појавуваат повремено коментари на разочарани членови на форумов откако повозиле 1.0 турбо.
Токму поради суперлативите се појавуваат коментари кои одат во негативна крајност за атмосферците како за Типо што имаше пред некое време
Се сложуваме сите дека е подобар турбашот и за неговите предности (мислам дека ги опишав погоре во 2-3 најкратки црти), но исто така е предмет на размислување на одредени купувачи дали основно ниво атмосферец, дали премиум ниво атмосферец vs основно ниво турбаш, особено ако се знае дека основниот пакет е веќе "пребогат".
Ова секако ако се исклучи митот "тукушто развозена 10 годишна половна кола".
Се јавуваат коментари на разочарани форумџии, заради тоа што можеби очекувањата биле преголеми или нереални, или едноставно не знаеле како да возат турбо-бензинец за да го извлечат максимумот.
Атмосферци има сè помалку и помалку, особено во колку-толку поголемите класи на возила (да речеме класата на i30 и поголемите).
Дали основниот пакет е „пребогат“ или не е многу субјективно - на некого основниот пакет му е пребогат, на некого не му е. Затоа и постојат пакети. Затоа и постојат различни мотори, за секој да може да си одбере тоа што го сака и тоа што му одговара на потребите и желбите и приоритетите. Да не се разбереме погрешно, јас не го кудам атмосферецот, само имам субјективен став дека еквивалентните турбо-бензинци се супериорни во секој поглед, освен во ограничувањето во однос на вградување плин.
Тој став е изграден врз еден куп тестирани возила со еден куп различни мотори.