Автор Тема: CARclub Тест: Hyundai i30 1.5 GLS DPI Premium  (Прочитано 5523 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Hyundai i30 1.5 GLS DPI Premium
« Одговори #15 на: 25 Октомври 2021, 22:45:09 pm »
Мразам да бидам негативен, ама возилово врска нема во 2021 година, особено моторот. Не гледам една причина зошто би го купил а и ценава не е нешто баш ниска. Нешто да не пропуштам?

Taman si e soodvetna na shto se nudi sega na pazarov. Toa r toa.
Ako Kiata spomnata pogore e taa cena togash e best buy
Не би рекол дека е соодветна. 140нм мотор што троши 8+ во град не е соодветен мотор. Не е ништо привлечна, онака тотално генеричка безлична фаца има. Ентериерот е копи/пејст од Фокус, не се потрудиле ни потенциометрите да си сменат, арно ама направиле некои безвезни триаголни форми кај сказалките, сосем нескладен ентериер.

Кој е sales point-от на возилово? За 20.000 евра добиваш што поточно?

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4221
Одг: CARclub Тест: Hyundai i30 1.5 GLS DPI Premium
« Одговори #16 на: 25 Октомври 2021, 22:58:03 pm »
Со среќа продажба на атмосферец во 2021 2022 година  ???

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: Hyundai i30 1.5 GLS DPI Premium
« Одговори #17 на: 25 Октомври 2021, 23:50:42 pm »
Мразам да бидам негативен, ама возилово врска нема во 2021 година, особено моторот. Не гледам една причина зошто би го купил а и ценава не е нешто баш ниска. Нешто да не пропуштам?

Taman si e soodvetna na shto se nudi sega na pazarov. Toa r toa.
Ako Kiata spomnata pogore e taa cena togash e best buy
Не би рекол дека е соодветна. 140нм мотор што троши 8+ во град не е соодветен мотор. Не е ништо привлечна, онака тотално генеричка безлична фаца има. Ентериерот е копи/пејст од Фокус, не се потрудиле ни потенциометрите да си сменат, арно ама направиле некои безвезни триаголни форми кај сказалките, сосем нескладен ентериер.

Кој е sales point-от на возилово? За 20.000 евра добиваш што поточно?
Фордот па ептен економичен за во град со 7.5+,

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8621
  • Малерозен дрводарец
Одг: CARclub Тест: Hyundai i30 1.5 GLS DPI Premium
« Одговори #18 на: 25 Октомври 2021, 23:58:39 pm »
Значи стигна 1.5 државен пазарен инспекторат ;D

Што е GSL - Гурај Силно, Летаргичен сум?    ;D
Добра плата.
Прав скопјАнец.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6445
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: CARclub Тест: Hyundai i30 1.5 GLS DPI Premium
« Одговори #19 на: 26 Октомври 2021, 09:16:48 am »
Eте оти нема турбо, до 30 кркачи изгледа ќе дојдат.

Цитат: Wikipedia
The 1.0-litre T-GDI and 1.5-litre T-GDI engines are coupled with a 48-volt mild hybrid technology.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Hyundai i30 1.5 GLS DPI Premium
« Одговори #20 на: 26 Октомври 2021, 09:18:39 am »
Мразам да бидам негативен, ама возилово врска нема во 2021 година, особено моторот. Не гледам една причина зошто би го купил а и ценава не е нешто баш ниска. Нешто да не пропуштам?

Taman si e soodvetna na shto se nudi sega na pazarov. Toa r toa.
Ako Kiata spomnata pogore e taa cena togash e best buy
Не би рекол дека е соодветна. 140нм мотор што троши 8+ во град не е соодветен мотор. Не е ништо привлечна, онака тотално генеричка безлична фаца има. Ентериерот е копи/пејст од Фокус, не се потрудиле ни потенциометрите да си сменат, арно ама направиле некои безвезни триаголни форми кај сказалките, сосем нескладен ентериер.

Кој е sales point-от на возилово? За 20.000 евра добиваш што поточно?

Мислам дека ова е едно од последните вакви возила со можност за (едноставна и евтина) конверзија на плин.

Иначе, си има аргументи - ова е кола за „не сакам да се замарам“ луѓе. Докажан квалитет, лесен за користење, 7 години гаранција, нема што да се расипе... Има многу луѓе што го сакаат баш тоа.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: Hyundai i30 1.5 GLS DPI Premium
« Одговори #21 на: 26 Октомври 2021, 09:40:09 am »
Минимум 2.000 евра подоле и за основниот и за највисокиот пакет, (со перцепција за еврата од пред 5 години) за да се оправда колку толку изборот.

Или поинаку кажано, во слично ниво на опрема со Фокус 1.0 екобуст треба економскиот аргумент да биде доволно убедлив за да се одлучиш за i30 со тој мотор.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Hyundai i30 1.5 GLS DPI Premium
« Одговори #22 на: 26 Октомври 2021, 09:58:00 am »
Види, начелно се согласуваме. Ни јас не би одбрал кола со ваков атмосферец пред турбо-бензинец.

Ама си има купувачи за ваквите коли, затоа и се нудат. И ќе се нудат уште кратко време, и толку. Ете, KIA го укина 1.4 атмосот во Ceed.

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2675
Одг: CARclub Тест: Hyundai i30 1.5 GLS DPI Premium
« Одговори #23 на: 26 Октомври 2021, 10:45:33 am »
Ako ja pogodat cenata autovo ke se prodava ubavo.
Baska pogodna za plince.
Samo toa e toa, otidoa cenite kade sto otidoa.

Sto se odnesuva za rasipuvanje, mislam deka ni na Ford Focus turbo benzin nema sto da se rasipe dokaj 200k-300k, so ili bez turbo seedno veke sve e ispeglano da trae.
Ako se zeme deka prosecno kaj nas se vozi okolu 10-15k godisno ehaaa imas opcija za biranje sto ti prai keif bez da se zamaras za kvarovi.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13932
Одг: CARclub Тест: Hyundai i30 1.5 GLS DPI Premium
« Одговори #24 на: 26 Октомври 2021, 11:34:13 am »
NA моторите најчесто ги нудат (сите, не само Hyundai) за источна Европа (пред сѐ Русија). Ако не им успева продажбата во Русија, ги праќаат и навака.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6130
  • 69
Одг: CARclub Тест: Hyundai i30 1.5 GLS DPI Premium
« Одговори #25 на: 26 Октомври 2021, 11:52:50 am »
За службено возило би одбрал секогаш атмо мотор наспрема турбо.
СЕ-КО-ГАШ...
Службено возило со атмо мотор се конвертира на плин, поготово овој мотор. Докажан, изржлив, без никакви сериозни проблеми кои поминуваат преку 200к километри со редовни сервиси...
Службено возило во кое нема вложувања за сервисирања и е ефтино во поглед на одржување, замена на зимско/летни пневматици.
Возило кое служи да врши работа, а не за трка.

Дали знаете колку троши турбо бензинец во град? Наспрема плин?
Турбо бензинец имам и знам колку троши. Имам и атмо кој исто така знам колку троши...
Не е вистина дека турбо бензинец троши многу помалку.... Троши 20% помалку.
И нормално, стилот на возење е многу важен..
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: Hyundai i30 1.5 GLS DPI Premium
« Одговори #26 на: 26 Октомври 2021, 12:04:49 pm »
Ме фати радозналост и ѕирнав што опрема нудат...

Изгледа поминала модата за старт/стоп систем :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Hyundai i30 1.5 GLS DPI Premium
« Одговори #27 на: 26 Октомври 2021, 18:01:41 pm »
Мислам дека ова е едно од последните вакви возила со можност за (едноставна и евтина) конверзија на плин.
Ова е port injection? Не е Direct?

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7075
Одг: CARclub Тест: Hyundai i30 1.5 GLS DPI Premium
« Одговори #28 на: 26 Октомври 2021, 18:08:37 pm »
Мразам да бидам негативен, ама возилово врска нема во 2021 година, особено моторот. Не гледам една причина зошто би го купил а и ценава не е нешто баш ниска. Нешто да не пропуштам?
Ама ДПИ чоече ;)

Директ
Плин
Инџекшн

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: CARclub Тест: Hyundai i30 1.5 GLS DPI Premium
« Одговори #29 на: 26 Октомври 2021, 21:30:53 pm »
Ubavo pisal Sale pogore. 1.6 benzin go vozev na elantra 3 godini. Sum vozel i 1.0 turbo so 120ks.
Seoogash bi go odbral 1.6 atmo. Kill me. Toa e.

1.4 ili 1.5 turbo e veke drug muabet ama 1.0 turbo jok burda