За службено возило би одбрал секогаш атмо мотор наспрема турбо.
СЕ-КО-ГАШ...
Службено возило со атмо мотор се конвертира на плин, поготово овој мотор. Докажан, изржлив, без никакви сериозни проблеми кои поминуваат преку 200к километри со редовни сервиси...
Службено возило во кое нема вложувања за сервисирања и е ефтино во поглед на одржување, замена на зимско/летни пневматици.
Возило кое служи да врши работа, а не за трка.
Дали знаете колку троши турбо бензинец во град? Наспрема плин?
Турбо бензинец имам и знам колку троши. Имам и атмо кој исто така знам колку троши...
Не е вистина дека турбо бензинец троши многу помалку.... Троши 20% помалку.
И нормално, стилот на возење е многу важен..