Автор Тема: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp  (Прочитано 71660 пати)

Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1912
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #630 на: 31 Јули 2023, 20:09:42 pm »
Kај мене 2 литри ко исчезнаа без никаква трага дома, пошто немам и јас сензор, случајно заприметив дека температурата на водата едно утро не крева, за по 10км во 5 секунди стрелката да мрдни и се намести на „90“. Отворање казанчето, празно, а рачунај отворам хауба еднаш месечно ако ништо барем лисја да зачистам.

Не знам дали постои кола со без сензор за ниво и без индикатор за температура, па дури да светни црвено...  ;D

Да, Astra H/Corsa D/Zafira.. прво гори дихтунг на глава па после светнува црвено 😀

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17451
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #631 на: 07 Август 2023, 13:54:31 pm »
Купен сет ламела, друк лагер и масло за менувач. Утре на монтажа ќе оди.

Сет ламела - Valeo:



Друк лагер - Valeo:



Масло за менувач - Tutela Technyx 75w-85:



Глицерин - Elf Frelub DOT4:



Зошто?

Слушнав минијатурно цивкање од при влегување во тивката гаража, и звукот се менуваше на притискање/отпуштање куплунг. Отидов на мајстор да потврди, едвај го слушна и ми рече "што дијагноза имаш ти во глава, што ги слушаш сите звуци што ги прави колава?".

Договоривме промена, и набавив сет+друк лагер преку познаници некаде од Грција поради тоа што дефектов не ми беше планиран финансиски, и морав да се ебаам да барам по метод "најниска цена".

Набавено и масло за менувач од Фас-Вас, ме мрзеше да барам други брендови со таа (за мене) несекојдневна градација.

Набавен и глицерин зошто ќе истече секако, па ако остане доста, ќе замолам да го замени и остатокот.

Финален трошок без работна рака: 13750 денари.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43650
  • Il Moderatore
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #632 на: 07 Август 2023, 14:21:02 pm »
Стариот сет шитни го на таксисти со линеа, има да го изнавозат уште 300.000 км :)
BTW, супер се Тутела маслата за менувач.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2324
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #633 на: 07 Август 2023, 14:21:17 pm »
Освен звук, цивкање, примети некое затресување при тргнување, прошлајфување или друг симптом на отиден сет?

ЕДИТ: Од Грција излезе поефтино него од сетквачила во Србија?
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6601
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #634 на: 07 Август 2023, 14:30:46 pm »
Купен сет ламела, друк лагер и масло за менувач. Утре на монтажа ќе оди.

Сет ламела - Valeo:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Друк лагер - Valeo:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Масло за менувач - Tutela Technyx 75w-85:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Глицерин - Elf Frelub DOT4:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Зошто?

Слушнав минијатурно цивкање од при влегување во тивката гаража, и звукот се менуваше на притискање/отпуштање куплунг. Отидов на мајстор да потврди, едвај го слушна и ми рече "што дијагноза имаш ти во глава, што ги слушаш сите звуци што ги прави колава?".

Договоривме промена, и набавив сет+друк лагер преку познаници некаде од Грција поради тоа што дефектов не ми беше планиран финансиски, и морав да се ебаам да барам по метод "најниска цена".

Набавено и масло за менувач од Фас-Вас, ме мрзеше да барам други брендови со таа (за мене) несекојдневна градација.

Набавен и глицерин зошто ќе истече секако, па ако остане доста, ќе замолам да го замени и остатокот.

Финален трошок без работна рака: 13750 денари.

Не ти е сетот со варијабилен замаец ?

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2701
  • Слобода или смрт
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #635 на: 07 Август 2023, 14:34:14 pm »
Купен сет ламела, друк лагер и масло за менувач. Утре на монтажа ќе оди.

Зошто?

Слушнав минијатурно цивкање од при влегување во тивката гаража, и звукот се менуваше на притискање/отпуштање куплунг. Отидов на мајстор да потврди, едвај го слушна и ми рече "што дијагноза имаш ти во глава, што ги слушаш сите звуци што ги прави колава?".

Договоривме промена, и набавив сет+друк лагер преку познаници некаде од Грција поради тоа што дефектов не ми беше планиран финансиски, и морав да се ебаам да барам по метод "најниска цена".

Набавено и масло за менувач од Фас-Вас, ме мрзеше да барам други брендови со таа (за мене) несекојдневна градација.

Набавен и глицерин зошто ќе истече секако, па ако остане доста, ќе замолам да го замени и остатокот.

Финален трошок без работна рака: 13750 денари.

Човек што менува нешто на колата поради минијатурен звук не става нешто што е со најниска цена.


https://mk.warbletoncouncil.org/eventos-mutuamente-excluyentes-31

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43650
  • Il Moderatore
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #636 на: 07 Август 2023, 14:35:38 pm »
Valeo не е со наефтина цена од сетови. Он нашол Valeo со најниска цена..  Можел да земе Mecarm или како се викаа тие ѓубре сетовите за 50% пониска цена од најниската цена на Valeo.
« Последно менување: 07 Август 2023, 14:43:33 pm Simo - Carrier159 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6374
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #637 на: 07 Август 2023, 14:40:51 pm »
Утре да излези, маче вгаража да ти имало.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17451
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #638 на: 07 Август 2023, 15:10:16 pm »
@Simo - Carrier159 најсигурно ми беше тоа - ОЕМ препорака, исполнува ОЕМ градација и спецификација. Очекував 1000 денара литар, 820 беше, за мене no-brainer.

@Filip MK други нема ништо освен што кога ќе возам нова кола или кола со тазе сменет сет, педалата кај мене е потврда од сите тие коли.

Во поглед на цена, дури и кај Прч излагаше поевтин сетот од setkvacila.rs, бидејќи малата разлика во цена се анулираше со цената за достава од 40 евра. Скоро и се договорив со Прч да ми порача, ама ми се понуди познаник да провери по негови канали од Грција и излезе околу 2000 денари поевтино.

@FiLo делумно одговорив, бидејќи нема други симптоми, решив да го терам постоечкиот варијабилен замаец. Тргнав прво по комплет сет, ама не ми беше чергата толку долга. Ако не чини на око или не чини по ставање на новиот сет, ќе барам чаре.

@kimi makedonski Симо го одговори добро прашањето :) Ми претстои одмор со возење од 1700 километри во 10 дена, па не можам баш да го оставам минијатурниот звук да прерасне во дефект.

Отсутен The Seventh Son

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 225
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #639 на: 07 Август 2023, 15:30:48 pm »
vo moe vreme se znaese, koga ke pojavese simptom se terase dur ne otkaze, a vas mladive probuvam ama nemozam da ve razberam
so zdravje da se vozi lamelata

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17451
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #640 на: 07 Август 2023, 15:48:58 pm »
... народски познато ко "ќе ја возам додека не застане" и "сум ја купил да ме служи, не ја да и служам" 😎

Отсутен bear

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1997
  • If you can dream it, you can do it.
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #641 на: 07 Август 2023, 15:57:28 pm »
Ние младите, имаме пари сега. И не ни требаат изговори.  :D
Никогаш не вели никогаш.

Отсутен Dule_

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3004
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #642 на: 08 Август 2023, 10:05:23 am »
А не мењаваш корпа или ја не сум сфатил нешто?

Sent from my Mi Note 10 Lite using Tapatalk


Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17451
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #643 на: 08 Август 2023, 10:10:51 am »
А не мењаваш корпа или ја не сум сфатил нешто?

Sent from my Mi Note 10 Lite using Tapatalk



Потисна, ламела (кои ги викаат сет или плочи), и друк лагер.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17451
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #644 на: 10 Август 2023, 01:05:14 am »
Сагата завршена, на 08.08.2023 и поминати 163490 километри, сменети:

- сет ламела, потисна плоча и хидрауличен друк лагер, се тоа Valeo
- варијабилен замаец LUK
- масло во менувач Tutela Technyx 75w-85
- комплетен flush на глицерин и од кочници и од резервоарче и од друк лагер
- десна сајла за рачна кочница, кородирала и не отпуштала до крај

Појаснување за замаецот, иако некои членови веќе предвидоа. Колата немаше никакви симптоми на истрошен или амортизиран замаец. Всушност, нема никаква разлика од сега со новиот и претходно со стариот, ваљда тоа се должи на бензинскиот мотор.

По демонтажа на стариот сет ламела и потисна, добив повик од мајсторот дека замаецот е капут, односно има луфта во насоки во кои не треба да има.

Си набавив нов варијабилен замаец, си го доставив кај мајсторот, и на лице место споредивме состојба меѓу стар и нов.



Уште ми е чудно што покрај толку оштетување, немаше никакви симптоми, и ме тера да се запрашам во каква состојба им се замајците на луѓето што всушност забележуваат дека имаат проблем со истиот ;D

За вадење на менувач, на МиТо и Гранде Пунто е потребно да се извади цел трап, па денес откако си ја подигнав колата, отидов на единственото место за центрирање што уште работеше - на Илинденска.

Финално, делови + масло + работна рака + центрирање ме чинеа баш топли, летни 35.590 денари.
« Последно менување: 10 Август 2023, 08:25:20 am MartinAlfista »