И бидна weight reduction (која очигледно почнала пред некое време на задниот лонец), односно конверзија на издувниот систем од stock Alfa Romeo MiTo 1.4 T-Jet 120hp exhaust system со рестриктивен заден лонец и среден лонец, во копија на Alfa Romeo MiTo 1.4 T-Jet 155hp exhaust system, со поотворен заден лонец и без среден лонец.
Ќе праша некој "зошто?", ќе му кажам дека на сликата подоле се гледа во каква состојба е задниот лонец, и како таков распаднат, чепкаше на опкружувањето и ме нервираше. Кога веќе е за менување, вај нат апгрејд ит.
Зборнав со Симо што е разликата меѓу 120hp и 155hp, проверив и на Fiat ePer, разликата е друг заден лонец и отстранет среден лонец кај појаката верзија. Најдов во Србија, ми го донесоа, го исфарбав да не го најде истата судбина, и така.
Промената ја вршеше сервисот АС Стил, им објаснив што сакам да постигнам, ми рекоа "седни таму и уживај".
Излезе ова:
![](https://i.imgur.com/FGMUL26.jpeg)
Со фабричкиот систем звучеше вака:
https://youtube.com/shorts/dwa3R_xFunk?feature=shareСо новиот лонец звучи вака:
https://youtube.com/shorts/M-qKej_ckvo?feature=shareЗаклучок: ако добро памтам како звучеше на Симо МиТото, ова звучи идентично и дури ги има и тие ситните пуцкетања при опаѓање на вртежи. Внатре има некој маааааал нов нискотонски звук од позади ама треба да си Мартин да ја приметиш разликата.
Во поглед на изглед, лонецот си падна на фабричките гумени држачи, и е баш кај што сакам да биде
![Smiley :)](https://forum.carclub.mk/Smileys/FlatEmoji/smiley.gif)