Автор Тема: Исклучување на DPF филтер, без последици - можно е или не ???  (Прочитано 47217 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?

Интересно:
Цитат
The MY11 tweaks mean both the 1.5dCi and 1.5dCi Pure Drive boast a whole 4bhp more than before, plus Euro 5 emissions compliancy and a diesel particulate filter. It’s a relief that Nissan hasn’t cut the power on this Pure Drive model in the hope of improving the mpg and CO2 figures as it’s already slow enough, and the lengthening of the final drive ratio means it takes three-tenths more to hit 62mph than a regular 1.5dCi. You have to work that loud eight-valver pretty hard too, as this is a heavy car compared to the competition, and the torque band is pretty narrow.


А, да... изворот:
http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Search-Results/First-drives/Nissan-Qashqai-15dCi-Pure-Drive-2011-CAR-review/

Уште поинтересно, каква констатација за овој дијамант во круната на реноовите агрегати :) Заборавиле да го консултираат Лошко :)

Дури сега го прочитав ова: Narrow torque band?! Боже какви глупости. SDI имаше narrow torque band. Ова влече рамномерно од 1500 па нагоре. Moментот НИКАД не паѓа под 150 Nm, дури и таму горе на 4000 рпм. Свашта.

Пардон за офтопик.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54955
  • Махер
Споредбено со 2.0 TDi 170 бандот е поприлично нероу. Фалат 1000 обртаја најмалце.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Za naj antidiesel trol konkurias na forumov bez konkurencija ! ;D
Да, но не можам да бидам поголем трол од продизел троловите на форумов.


Ne sum znael deka si tolku skromen, ne licis za takov !

Plus, na primer jas sum trol pod difolt, posto skoro sekogas se zezam, ama ti kako moderen ne bi trebalo ! Ili pak mozebi jas ne se razbiram od forumi? ;D
« Последно менување: 10 Јули 2013, 10:17:09 am Sportex »

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3868
Споредбено со 2.0 TDi 170 бандот е поприлично нероу. Фалат 1000 обртаја најмалце.

Не споредувај со било кој TDI 2.0. На тој мотор му фали многу од се да може да помириса од аромата на 2.0 TDI со било колку коњи.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43655
  • Il Moderatore
Za naj antidiesel trol konkurias na forumov bez konkurencija ! ;D
Да, но не можам да бидам поголем трол од продизел троловите на форумов.


Ne sum znael deka si tolku skromen, ne licis za takov !

Plus, na primer jas sum trol pod difolt, posto skoro sekogas se zezam, ama ti kako moderen ne bi trebalo ! Ili pak mozebi jas ne se razbiram od forumi? ;D

Ех, не би требало, ние што треба да бидеме, само џандари на форумов? :) Башка што не е трол постот мој. Има поента и тоа баш на темата.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Споредбено со 2.0 TDi 170 бандот е поприлично нероу. Фалат 1000 обртаја најмалце.

Каде фалат? Доле или горе?

При претицање к9к не попушта во тегнењето све до црвеното (4500 рпм). Чаштавише таму некаде на 3000 кога фино ќе заврти трубото има еден „опааааа“ момент кога си викаш „аиии ич не било слабо моторчево!“ Дури над 4500 се осеќа дека попушта притисокот на грбот на седиштето.

Нема споредба, претпоставувам, со 2.0 TDI, но не во широчината на бандот, туку во количеството њутнметри. Ама бандот е тој.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Za naj antidiesel trol konkurias na forumov bez konkurencija ! ;D
Да, но не можам да бидам поголем трол од продизел троловите на форумов.


Ne sum znael deka si tolku skromen, ne licis za takov !

Plus, na primer jas sum trol pod difolt, posto skoro sekogas se zezam, ama ti kako moderen ne bi trebalo ! Ili pak mozebi jas ne se razbiram od forumi? ;D

Ех, не би требало, ние што треба да бидеме, само џандари на форумов? :) Башка што не е трол постот мој. Има поента и тоа баш на темата.

Се вика уредник не џандар! Поимот Џандар означува интелектуална деградација ! ;D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43655
  • Il Moderatore
Како и да е, постот не беше торлање, и беше он-топик.
Прашањето од Маршер беше дали вози Филип ДПФ, одговорот беше дека невовото возило БЕЗ ДПФ ги исполнува сите можни еко чудеси. Мојот коментар беше  дека не е така. Со наведен (прв) извор од нет што го најдов.
Ако е тоа тролање, ок.  Нити спомнав бензинци, нити спомнав дизели дека нечинат, ништо.
Жал ми е што моите дискусии ги сметаш за тролање, мене не ми е тоа намерата. А само џандар (уредник) на форумов немам намера да бидам. Јас пред се` сум член како и сите други.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Јас пред се` сум член како и сите други.

Не сум баш сигурен ама нека биде по твое ! Нема да навлегувам во понатамошни дискусии, нема потреба!

Отсутен Giugiaro

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 51
Поминала некоја година од отварање на темава, па некои од споменатите ризици се сега реалност, на технички се мери процентот на загадувањето, па ако може да каже некој кој веќе се решил од проблемот со DPF филтерот (мислам на негово кршење и софтверско исклучување), дали наишол на проблеми на технички при регистрација???
Suzuki swift 1.3 -96
Peugeot 308 1.6hdi -08
Alfa Romeo Mito 1.4 -10
Alfa Romeo 159 1.9jtdm -06

Присутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5765
  • Шо да пишам тука?🤔
Гледам во темава не е пишувано едно 7 ипол години, пред некој ден се запали Мерцедес чипуван од страна на многу познат "ремапер" од Прилеп, Мерцедесот долго време имал проблем со ДПФ, од наша страна му беше понудено 60€ софтверско исклучување на ДПФ, а вадењето и кршењето се одземаше од цената за која ќе го откупевме ДПФ филтерот(колега кој работи со вградување и отстранување ДПФ и има сервис за ауспуси ги откупува).
Но, човекот бараше "професионален" тјунинг и ДПФ-от не беше физички отстранет што предизвика до пожар на возилото.
Да напоменам дека доколку исклучувате софтверски ДПФ, извадете го физички (искршете го) и фрлете го, но може и да Ви понудиме цена за откуп или комплетно исклучување на истиот.