За во овластен сервис да му го исклучат-се сомневам.Мислам дека немаат такви софтвери од VW иначе ќе испадне дека сами си ја сечат гранката на која седат.Дека е лесно, сега и тоа е релативно.Постојат програми кои сами го прават тоа, меѓутоа и тие што се подобри познавачи на ремапирање можат истото да го направат.
Не е толку проблем тоа.Проблемот е кога го имаш да го искористиш, зошто стварно е ефикасно.При првата демонстрација на ДПФ филтерот се сеќавам, на ауспух ставија палома марамче и сем влага која испари, никакви црнила немаше.Има и друг проблем.Софтверот на ECU-то си има активација на регенерација на филтерот при соодветен процент на запушување на истиот.Меѓутоа постојат одредени услови при кои тоа самостално се извршува.Градското возење не спаѓа во тие услови.Меѓутоа постои опција за негова регенерација преку тестер, но за тоа е потребно да одиш редовно во сервис и ако се волни да го приметат тоа, да ја направат истата.Во спротивно, возењето на отворен пат со константна брзина и при одреден број на вртежи ќе завршат работа, но при тие услови не смее да се направи ниедна промена на брзината.Процесот трае неколку минути и се ослободува многу висока температура.Доколку се врши во сервис, возилото мора да се изнесе на некоја бетонска или слична подлога што може да ја издржи таа температура.
Ако се одржува како треба, филтерот ќе си служи долго време.