Автор Тема: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170  (Прочитано 65340 пати)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170
« Одговори #375 на: 19 Јуни 2022, 16:20:16 pm »
Досега сум немал проблем,а стално сум возел над дозволеното.Ама стално па ќе застаниш за кафе или пауза и така.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7387
Одг: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170
« Одговори #376 на: 19 Јуни 2022, 22:17:16 pm »
Низ Србија мерењето на просечна брзина од патарина до патарина фаќа странски таблици?

Кога земаш тикетче за патарина, регистрацијата ти е куцната на тикетот..

Отсутен The Seventh Son

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 226
Одг: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170
« Одговори #377 на: 19 Јуни 2022, 22:34:23 pm »
vozis oste kolava? kako si zadovolen do sega?

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6850
  • French diamond
Одг: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170
« Одговори #378 на: 20 Јуни 2022, 01:18:52 am »
До сега сум потполно задоволен од колата, посебно од моторот  :) Многу е забавна за возење, не е голем потрошувач во град, на отворено можеше и помалку да троши ама јбг, голема и широка е, со тоа и многу комоција напред, на задни седишта нема многу простор за нозете.
Колата е спортско ориентирана, не очекувај премногу изолација, егрономија и убави материјали, туку очекувај забавна кола  :) Јас не би ја менувал засега за ниедна друга од нејзина класа.

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6850
  • French diamond
Одг: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170
« Одговори #379 на: 23 Јуни 2022, 14:05:05 pm »
После 12 часа макотрпна работа, повторно е на патот ;D



Повеќе слики покасно.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6152
Одг: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170
« Одговори #380 на: 23 Јуни 2022, 14:20:01 pm »
Шо толку макотрпно?

Мејнтенанс или проблем?

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6850
  • French diamond
Одг: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170
« Одговори #381 на: 23 Јуни 2022, 15:39:36 pm »
Демонтирање на фабричките амортизери и спирали и  монтирање на нови Eibach -30mm, преден лип и решетка.

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7066
  • хаУс мајстор
Одг: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170
« Одговори #382 на: 23 Јуни 2022, 17:40:47 pm »
Убаво дошло, посебно централната решетка. Не можам да приметам од сликата, останатите решетки ја имаат истата форма?

Отсутен vladimir_1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1078
Одг: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170
« Одговори #383 на: 23 Јуни 2022, 17:42:39 pm »
Не си згрешил со facelift решетката :)

Sent from my SM-G770F using Tapatalk


Отсутен vladimir_1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1078
Одг: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170
« Одговори #384 на: 23 Јуни 2022, 17:43:03 pm »
Убаво дошло, посебно централната решетка. Не можам да приметам од сликата, останатите решетки ја имаат истата форма?
Да :)

Sent from my SM-G770F using Tapatalk


Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11742
  • Архитект
Одг: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170
« Одговори #385 на: 23 Јуни 2022, 21:53:02 pm »
Зошто сјајна фејк маска си зел бе?
Ахх..... Нели гледаш дека на ништо не одговара.
Не за џабе оргиналот е мат хром.

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6850
  • French diamond
Одг: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170
« Одговори #386 на: 23 Јуни 2022, 22:05:07 pm »
Ниту сум видел каков е хромот, ниту знам за шо збораш да ти кажам искрено  ;D Ти многу во детали навлегваш.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11742
  • Архитект
Одг: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170
« Одговори #387 на: 23 Јуни 2022, 22:16:37 pm »
Оргиналното е Мат.
Вакво



Кај тебе е сјаен хром. Како огледало.

Како е со спиралите? Видовте мака со задните?

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6850
  • French diamond
Одг: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170
« Одговори #388 на: 24 Јуни 2022, 20:35:50 pm »
Па да почнемо, што би рекол еден тиктокер  ;D

Имав наумено од порано да ја спуштам Алвата, во меѓувреме ми кажаа дека колата имала скршена предна спирала, што ми се совпадна  таман со идеата за спуштање, па така и бидна.

Еве една слика од скршената спирала, со која и си дојдов до МК без никаков проблем



Потоа следуваше демонтажа на старите амортизери, која и не беше лесна бидејќи мораше да се извади и рамото од лежиште



Морав да ги расклопам старите амортизери, само заради гумиците, прашинарките, затоа што сум заборавил да купам а тука немаше никаде да се купат без да ги чекам 1 месец. Се друго е ново, буфери, гумици, амортизери..





Со задните спирали поминав лесно, само ги врзав со армирачки тел како што беа на кола и ги избив со хебла.

Колата е болид во кривини, ама и тврда по нерамнини, ама со малку пазење и нема гајле.

Успут монтирано и фејслифт решетка и преден лип.







Сега уште предни дистанцери во иднина и доволно е.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170
« Одговори #389 на: 24 Јуни 2022, 20:46:00 pm »
Ееее, од коа викам дека спуштање е обавезна операција на секоја (нормална не-сув не-кросовер) кола! Ако не е фабрички спуштена, тогаш прва работа е прописно спуштање.
Со здравје да си уживаш во немањето боди рол. :) И липчето убаво дошло, а и решетката не е толку лоша :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.