Автор Тема: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170  (Прочитано 83200 пати)

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3697
Одг: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170
« Одговори #330 на: 12 Мај 2022, 09:51:41 am »
Затворен систем, не може да фали, а никаде да нема некое протекување.

Присутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5930
Одг: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170
« Одговори #331 на: 12 Мај 2022, 10:16:40 am »
И кајмене се троши, јас не ја користам скоро оти ми смета само луѓе ако побараат, ама осеќам од кај 2018та навака се послаба и послаба е, ќе видиме  сеа баш колку  фали на сервис ќе им спомнам да дополнат.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170
« Одговори #332 на: 12 Мај 2022, 11:13:31 am »
Цитат
A broken gasket or seal, cracked hose or other component may cause a refrigerant leak in the system. Additionally, some refrigerant does naturally escape over time, but it escapes in such tiny amounts it would take a very long time to cause the vehicle to blow warm air.

Цитат
The rubber seals and hoses used in a car's AC system are susceptible to degradation, which can cause minor leaks.

Цитат
Regular emissions:
Unlike stationary refrigeration and air conditioning, the refrigerant circuit in MAC
systems for road vehicles is unstable due to the specific conditions in a vehicle
leading to certain levels of unavoidable losses of refrigerant.

Да ги оставиме примерите со фрижидерите дома зошто исто е ама не е исто  :)

Цитат
1. First, the compressor is driven by the engine and inevitably not hermetically closed.

Цитат
2. Second, all components and connecting lines are exposed to the vibrations of the engine and the heat developed by it. In addition, the pressure inside the A/C system is permanently high, not only in the running times of the engine (200-800 h/yr) or of the A/C unit (ca. 100-400 h/yr) but during the whole life time of the system. Losses of gaseous refrigerant are "regular" and generally accepted by car manufacturers within certain specified limits (see Figure 2). Up to a certain level (e.g. 50%) cumulative losses do not considerably reduce the cooling performance of the system and thus generally remain unnoticed by the driver

Цитат
Most often irregular emissions will occur as a result of major or minor accidents or minor impacts of
stones and alike. The condenser which is generally located at a fairly exposed place
in the front of the engine is affected most often by these events. These damages
generally lead to a loss of the remaining charge within a short time. The MAC system
then provides no longer cool air and needs to be repaired.

Од нивната студија статистички може да се заклучи дека просекот на годишно ниво е околу 7% загуба. Не на мене или на тебе какво ни е личното искуство со 2,3, или 5 возила туку на тестирани стотици илјади возила.

Цитат
The relative annual leakage rate is the percentage of the measured difference against the MAC's norm charge, which is annualised in the same way as above. It is found to be 6.9% per year.


Koj сака да чита 60 страни повелете.

https://ec.europa.eu/clima/system/files/2016-11/leakage_rates_final_report_en.pdf

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3697
Одг: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170
« Одговори #333 на: 12 Мај 2022, 11:15:28 am »
И кајмене се троши, јас не ја користам скоро оти ми смета само луѓе ако побараат, ама осеќам од кај 2018та навака се послаба и послаба е, ќе видиме  сеа баш колку  фали на сервис ќе им спомнам да дополнат.
Нека стават флуо боја и појди по една недела на проверка.

Присутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5930
Одг: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170
« Одговори #334 на: 12 Мај 2022, 11:30:27 am »
@t0m1cA мислам дека нема потреба за  боја оти не истуши намалва по малце во рок од 4/5 години нема ништо да јави, Ако тушеше ќе снемав клима одма.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170
« Одговори #335 на: 12 Мај 2022, 11:31:27 am »
Цитат
A broken gasket or seal, cracked hose or other component may cause a refrigerant leak in the system. Additionally, some refrigerant does naturally escape over time, but it escapes in such tiny amounts it would take a very long time to cause the vehicle to blow warm air.

Цитат
The rubber seals and hoses used in a car's AC system are susceptible to degradation, which can cause minor leaks.

Цитат
Regular emissions:
Unlike stationary refrigeration and air conditioning, the refrigerant circuit in MAC
systems for road vehicles is unstable due to the specific conditions in a vehicle
leading to certain levels of unavoidable losses of refrigerant.

Да ги оставиме примерите со фрижидерите дома зошто исто е ама не е исто  :)

Цитат
1. First, the compressor is driven by the engine and inevitably not hermetically closed.

Цитат
2. Second, all components and connecting lines are exposed to the vibrations of the engine and the heat developed by it. In addition, the pressure inside the A/C system is permanently high, not only in the running times of the engine (200-800 h/yr) or of the A/C unit (ca. 100-400 h/yr) but during the whole life time of the system. Losses of gaseous refrigerant are "regular" and generally accepted by car manufacturers within certain specified limits (see Figure 2). Up to a certain level (e.g. 50%) cumulative losses do not considerably reduce the cooling performance of the system and thus generally remain unnoticed by the driver

Цитат
Most often irregular emissions will occur as a result of major or minor accidents or minor impacts of
stones and alike. The condenser which is generally located at a fairly exposed place
in the front of the engine is affected most often by these events. These damages
generally lead to a loss of the remaining charge within a short time. The MAC system
then provides no longer cool air and needs to be repaired.

Од нивната студија статистички може да се заклучи дека просекот на годишно ниво е околу 7% загуба. Не на мене или на тебе какво ни е личното искуство со 2,3, или 5 возила туку на тестирани стотици илјади возила.

Цитат
The relative annual leakage rate is the percentage of the measured difference against the MAC's norm charge, which is annualised in the same way as above. It is found to be 6.9% per year.


Koj сака да чита 60 страни повелете.

https://ec.europa.eu/clima/system/files/2016-11/leakage_rates_final_report_en.pdf
Лажат, исто како за пасивната регенерација на дпф.

Или ќе тече, или не.
Ако тече, нешто не е како треба, нека не се правдаат преку некакви студии.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170
« Одговори #336 на: 12 Мај 2022, 11:33:02 am »
Лажат сушат уааааа


Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2615
Одг: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170
« Одговори #337 на: 12 Мај 2022, 11:58:33 am »
@t0m1cA мислам дека нема потреба за  боја оти не истуши намалва по малце во рок од 4/5 години нема ништо да јави, Ако тушеше ќе снемав клима одма.
Мене така на Голфот ми намалуваше секоја година, скоро неприметно, системот остана без оптимално количество на фреон и компресорот капут (мада компресорите им беа фабричка мана на ВАГ моделите 2004-2009). Така да, не ги одложувајте овие сервисни проверки на системот за ладење.
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4021
Одг: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170
« Одговори #338 на: 12 Мај 2022, 11:59:03 am »
Нема шанси да нема некоја загуба, системот пошто е во делот кај моторот, постојано се загрева и лади. Со тек на време од негде ќе почне да пушта по малку.

Јас секоја година си ја носам на проверка, и обично фалеле околу 100грама(20% од максимумот)
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен vladimir_1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1140
Одг: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170
« Одговори #339 на: 12 Мај 2022, 12:06:55 pm »
Експерт до експерт

Sent from my SM-G770F using Tapatalk


Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7220
  • French diamond
Одг: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170
« Одговори #340 на: 12 Мај 2022, 13:07:32 pm »
Очигледно повеќе разбираат и од германските сервисери, не само од македонските  ;D 

Инаку ме заболе мене дали бега или не некаде  :)
« Последно менување: 12 Мај 2022, 13:23:16 pm n1kola »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170
« Одговори #341 на: 12 Мај 2022, 13:49:35 pm »
Ааа па германскине сервисери рокет сајтистс се изглеа..
Туку, ме (не`) заболе баш лево уво за твојата клима, па сеа да ми простиш :) Јас само спомнав да не спиеш на тоа уво, дека ако цела била празна - така требало. Понатака, твое си е.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7220
  • French diamond
Одг: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170
« Одговори #342 на: 12 Мај 2022, 13:51:28 pm »
Па и да туши,нема да ме чуди, Алфа е.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170
« Одговори #343 на: 12 Мај 2022, 14:29:18 pm »
Ааа па германскине сервисери рокет сајтистс се изглеа..
Туку, ме (не`) заболе баш лево уво за твојата клима, па сеа да ми простиш :) Јас само спомнав да не спиеш на тоа уво, дека ако цела била празна - така требало. Понатака, твое си е.

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7220
  • French diamond
Одг: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170
« Одговори #344 на: 24 Мај 2022, 14:13:58 pm »
Пред некој ден сме напрајле 1 година дружење со Алфата ,поминато точно 19 500 км, од вкупно 163.

Дефеци како за Алфа = 0, односно само заден десен амортизер мораше да се смени оти почна да тропа и дополнување на климата, се друго што сум сменал е сменето за лична сатисфакција.

Идемо даље  :)