Автор Тема: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX  (Прочитано 63686 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #240 на: 05 Февруари 2022, 07:45:08 am »
Можда е нормално кај овој тип на мотор, не дека кај секоја кола е така, кај мене на пример, на -13 при 120 км/ч и со пуштено парно на 3јка, стрелката не мрдна од средина.



Исто е и моето искуство со сите коли до сега. И на тест и поседувани. Никогаш не паднала температурата повеќе од 2-3 степени. Сум правел и симнувања од стража без гас и немало.

Останува дека е нешто дефектно или е до начинот на возење (неподношљиво влечкање).

Ама ако грее во кабина безо, не е ни битно, само е многу иритантно.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6433
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #241 на: 05 Февруари 2022, 09:26:26 am »
Тоа е тоа чувство кога ти се иде да си влепиш една пошто си се изглупирал непотребно и си велиш памет за друг пат.

Исто се осеќам сеа, така си ги чачкав задните кочници, и ги усрав.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14708
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #242 на: 05 Февруари 2022, 15:22:09 pm »
Денес -7°C двете коли ги возев, веднаш развија температура и имав бања парно. Буквално 2-3 км возење.

Пасатот едвај загреваше. Сменав и термостат покасно да отвора ама пак не беше тоа.

Кратки црти - бензинецот далеку побрзо загрева од дизел.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #243 на: 05 Февруари 2022, 16:55:29 pm »
Денес -7°C двете коли ги возев, веднаш развија температура и имав бања парно. Буквално 2-3 км возење.

Пасатот едвај загреваше. Сменав и термостат покасно да отвора ама пак не беше тоа.

Кратки црти - бензинецот далеку побрзо загрева од дизел.
Како тоа покасно да отвара, као тоа да е поврзано со побрзо загревање.
Не ја мешај работната температура на моторот со колку брзо добиваш парно, демек додека не постигне раб. температура нема греење.

Отсутен Knight_

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1283
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #244 на: 05 Февруари 2022, 17:05:58 pm »
@Simo - Carrier159 ме чуди што овој пат не е топло. Можеби тоа е причината што овој пат поспора паѓа температурата во место.

@Dule_ значи треба да ги возиме како што кажува @MecheTo друго нема  :'(

@vladimir_1 Јас можам да пробам таман ко пингвин ќе се смрзнам и така ја чекам 15 мин пред да пуштам парно воопшто, демек побрзо да загрее.

@Busav да беа 10км секако немаше да се замарав. Туку се замарам зошто првпат почнува топло да дува после 9км вожња ако иам среќа да не стојам мн во место. Ако стојам паѓа.
Или ако треба да навлагам во детали. Излегувам од дома за 9км и мн порано стигам кај што треба немам парно изгасена да стој 5 мин лади, идам на др место без парно ја гасам пак до друго место ја гасам све изладена возам дома е пред порта ќе почне да дува топло. Нема поента цело зимо без парно да биде колава со шал и ракавици ќе треба да возам хахаха

@Mikius се осеќа промена во температура на парното на најтопло да наместам на 60-70 дува топло на 90 не се трпи мора да намалам. Како иде стрелката се мења и парното во ред е стрелката.

@Tischläufer НЕМА ПАРНОООО мислам дека ми ја свати поентава зашо се испозамарав со ова. Сеа не мие најбитен приоритет колава у животов да знам се во детали ама дур не дојде околу 60 стрелката нема ни поента да го пуштам не грее ич. А види ја втората слика после колку км без парно дошла до таа температура. Не секогаш ја возам колата 20км плус и да се молам да згрее сакам и низ населба коа ќе имам работа да имам парно ама во ситуацијава неколку кратки релации 1-2км во зимно време со гасење кола ако тргнам во декември ќе имам парно во април.
Затоа не ми иде мене да си врзам шамар него на тој што дозволил вака да функционира колава. Требало да појачаат нафта дур е ладна да згрее побрзо валда повеќето нормални коли така праат незагреани.

@n1kola се замарам јас мрзнам цело зимо у колава


@DarthJe5us Поточно после 8км возење без парно



тука првпат пуштам парно на 2ка

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)



@Deni чудно но сега за нова година првпат ја возев на отворено во зимо никако не падна од 90 ни на рамно ни од стража надоле по удолниците.



Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #245 на: 05 Февруари 2022, 17:12:17 pm »
Работев кај едни од Батинци на времето и наутро дур бил ладен камионот првата тура да сме ја возеле полека дур "кренело" маслото. 😂😂😂
Тоа важеше дур ги запалиме камионите и дур пробавне да тргниме од "плацот" кај шо ни беа паркирани во РЕК Битола.
Тие сите испозаглавени,пропаднати до деференцијал.
"Учителите" палат камионите и гас до даска да ги одлават,а јас си седам в камион и чекам да крени маслото.😂😂😂
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #246 на: 05 Февруари 2022, 17:28:30 pm »
Јас на i30 добивам топол воздух по 500 метри и веднаш вентилаторот го мавам на 3ка. Отприлика по 5-6 км се пали првата цртичката од индикаторот за раб. температура (над 50 Ц), парното веќе дува жешко и вентилаторот го намалувам на 2ка.
Ова на надворешни температури под 0 степени.

Со ова сакам да кажам дека чим дојде температурата на водата на моторот на 50 степени, би требало веќе да имаш солидно загреан воздух од парното, односно жежок воздух според мои критериуми :)
« Последно менување: 05 Февруари 2022, 17:33:47 pm Mikius »

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8004
  • Плинаш!!!
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #247 на: 05 Февруари 2022, 17:36:03 pm »
Јас типувам дека и новиот термостат е расипан. Едноставно неможе така да функционира порно! Едноставно нема логика!!

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk


Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14708
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #248 на: 05 Февруари 2022, 17:46:03 pm »
Како тоа покасно да отвара, као тоа да е поврзано со побрзо загревање.
Не ја мешај работната температура на моторот со колку брзо добиваш парно, демек додека не постигне раб. температура нема греење.

Има термостати кои отвораат на малку различна температура. Ако покасно отвори (на повисока температура) колата побрзо ќе ти загрее.

Meyle пример се сеќавам отвораше на 79*C
Јас купив Febi што отвора на 87*C

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #249 на: 05 Февруари 2022, 17:57:14 pm »
Јас типувам дека и новиот термостат е расипан. Едноставно неможе така да функционира порно! Едноставно нема логика!!

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk



Реков, ни прв ни последен ќе биде со „нов“ термостат што не чини. 

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vladimir_1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1140
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #250 на: 05 Февруари 2022, 18:11:13 pm »
Јас на i30 добивам топол воздух по 500 метри и веднаш вентилаторот го мавам на 3ка. Отприлика по 5-6 км се пали првата цртичката од индикаторот за раб. температура (над 50 Ц), парното веќе дува жешко и вентилаторот го намалувам на 2ка.
Ова на надворешни температури под 0 степени.

Со ова сакам да кажам дека чим дојде температурата на водата на моторот на 50 степени, би требало веќе да имаш солидно загреан воздух од парното, односно жежок воздух според мои критериуми :)
Kога за 500 метри, ко ќе е надвор + 7-10 степени ?  :D

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #251 на: 05 Февруари 2022, 18:37:18 pm »
Јас на i30 добивам топол воздух по 500 метри и веднаш вентилаторот го мавам на 3ка. Отприлика по 5-6 км се пали првата цртичката од индикаторот за раб. температура (над 50 Ц), парното веќе дува жешко и вентилаторот го намалувам на 2ка.
Ова на надворешни температури под 0 степени.

Со ова сакам да кажам дека чим дојде температурата на водата на моторот на 50 степени, би требало веќе да имаш солидно загреан воздух од парното, односно жежок воздух според мои критериуми :)
Kога за 500 метри, ко ќе е надвор + 7-10 степени ?  :D
Тогаш пуштам клима за ладење ебаго.
Почнува топло да дува, не жешко, или и ти си од оние што у кафана вешалицата им била ладна?

Како тоа покасно да отвара, као тоа да е поврзано со побрзо загревање.
Не ја мешај работната температура на моторот со колку брзо добиваш парно, демек додека не постигне раб. температура нема греење.

Има термостати кои отвораат на малку различна температура. Ако покасно отвори (на повисока температура) колата побрзо ќе ти загрее.

Meyle пример се сеќавам отвораше на 79*C
Јас купив Febi што отвора на 87*C

И мислиш дека до да речеме 75 степени побрзо ќе загрее со другиот термостат?

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6993
  • Бенве сие бенве
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #252 на: 05 Февруари 2022, 19:02:31 pm »
Да не има 2 термостати?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6433
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #253 на: 05 Февруари 2022, 19:24:00 pm »
Можно е. Пример, Вектра Б 2.0 бензин има два термостати.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6993
  • Бенве сие бенве
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #254 на: 05 Февруари 2022, 22:34:26 pm »
Повеќе возила денес се со два, ако оди кај мајстор што не е обучен за тој тип на возило ништо чудно и да не знае за вториот


Sent from my iPhone using Tapatalk