@Van очигледно не се разбираме или пак вадиш работи од контекст.
Мојот пост: (Малку сум тапа, не можам да се снајдам фенси да вадам делови од разговор, па морам копи/пејст)
@Van изгледа не се разбираме. Во ЕУ фокус е ставен на животна средина. Во принцип среден им е животот на секое поле и екологијата им е приоритет. ДПФ филтри, старт/стоп итн, се е измислено за поздрава животна околина. Дали тебе ти сметало што дупло ти бил поскап акомулаторот нив ги заболе. Ако ти е скап акомулаторот труј се со дизелите што тие ги фрлаат. Или купи старт/стоп па стави му акомулатор од југо и нема да ти гаси колата.
Ти на тоа ми одговараш со:
Жити се, а како тоа старт/стоп придонесува до безбедност??
Денските светла имаат логика од аспект на полесно забележување возила, посебно за луѓе со оштетен вид - пешаци, ама и возачи.
Старт/стоп можеш во контекст на безбедност да го спомнеш само негативно, на пример ако ти изгаси аутото на семафор и потоа не можеш да запалиш, како на колегата што му се деси.
Никаде не пишав дека старт/стоп е за безбедност, туку за екологија исто како и дпф от, а дека светлата се за безбедност иако преку поголемо трошење на енергија/бензин доведува до загадување па пак здравјето ќе ти е во доведено прашање
Пошо стварно никаква поента нема темава, а и фактот дека не можеш да се помириш со старт/стоп, еве за се што и да пишеш ти си во право и старт/стоп под итно да се укине и срам да им е на сите што имаат коли со старт/стоп, а на тие што не им е срам да им се расипе акумулаторот и после да си платат поскап за кармата во универзумов да е балансирана.
Едит: П.С. А производителиве сите да пропаднат до еден зошто на наш грб се богатат со старт/стоп, па ние наместо со 1000 денари акумулатор изваден од лада, мора да купуваме 6000 денари. Уааа ѓубриња непрокопсани