[2] Тоа е реалноста. Има арбитрарни правила донесени од некои си луѓе на некакви си позиции базирани на некакви/нечии пресметки. Корпорациите кои произведуваат автомобили ја нашле дупката во правилата за таа деценија со вградување на инженерско решение “Старт-Стоп“ и направиле пари врз база на тоа решение. Одговорните за продажба го смислиле еколошкиот момент и го продаваат. Ако не ти се допаѓа тој аспект, не мораш да го купуваш нивниот продукт. На пример Лада, Тата, Марути, GreatWall во сопствената гама го немаат тој гимик (не го кажувам ова иронично).
Го потврдуваш тоа што го реков: Приморани сме сите да плаќаме за глупоста старт/стоп. Без никој да не праша како купувачи и корисници, и без реални аргументи за потребата од непотребната глупост.
Тоа што што ти сметаш дека мнозинството е глупо (нема да го спорам тоа), не го менува фактот дека е недемократски и насилен моментот каде корпорации заедно со власта (или користејќи ја власта) на сите ни наметнуваат избор кој повеќето од нас не би го избрале... Доказ ти се сите кои го исклучуваат старт/стоп системот, не само овде туку секаде во светот. Следствено и има куп видеа и совети како да се исклучи старт/стоп.
Ароганцијата на индустријата/власта, и вокалното оправдување и навивање од консумеристите, е тоа што ме вчудоневидува.
Ете и ти самиот, воопшто не ти смета што на мене и на мнозинството, ни се наметнува изборот. Не размислуваш дека утре и тебе
може да ќе ти се удри од глава да бидеш приморан на нешто што ти лично не го сакаш.
Едит, накратко за другите моменти:
- екологијата, таму во Германија не знам точно како е со ќумбиња и оџаци (чинам регулирани се и емисиите на ппм по домаќинство, и сертификациите на печките за ефикасно согорување), но знам дека овде во Македонија сообраќајот е мал дел од загадувањето... лицемерно е (овдешните власти или било кој) да го посочуваат старт/стоп како некакво решение за загадувањето
- Тата/Голем Ѕид или Лада не сакам да возам (Лада можеби, кога би живеел некаде во планина со офроуд патишта), но тоа не го менува фактот дека не е слободно-пазарна ниту капиталистичка одлуката да се наметнува избор на потрошувачите, и тоа во држави кои се декларираат како слободни
- заштедата, хаха еве практичен пример: колегава новиот АГМ акумулатор го плати окулу двеста евра а месечно не троши ни пола од таа сума на гориво, тие неколку проценти „заштеда“ од потрошувачката во тие неколку години не стигнуваат ни пола акумулатор да му го исплатат, а каде е тука зголемената амортизација на другите делови од автомобилот, и нервозите не ако туку кога набрзо ќе откаже акумулаторот
- искусни лопови/обијачи на брави со соодветен алат има многу помалку од копиљаци со софтвер на телефон/лаптоп кои може со лопата да ги ринеш
- мојот голф, освен со кантичка бензин и со кибрит, не можеш да го запалиш (уште помалку да го украдеш) и во тоа се обложувам во пијачка или ручек, во секое време.