^^
Тоа и јас го реков, хартија трпи сѐ - може да се тврди дека старт/стоп не амортизира повеќе - ама ќе видиме времето што ќе каже.
...i edno stiskanje na start/stop off.
Uredite koi se vgradeni ima da traat puta dva.
Nekad ako uletam vo guzva koristam start stop, inace mi e na off.
Не му ја мислиш многу за екологија, а?
Се зезам, тие што се секираат за екологија нека повелат да им објаснат на комшииве дека на +10с е греота да ги чадат ќумбињата кога секако имаат клима уреди дома. Едно ќумбе = 1.000 стари дизели (или 10.000 нови стоп/старт аута како на Симо).
Mnogu mnooogu poveke moze da se zastedi so rezim na vozenje. Ama ete da se rece deka se grizime za okolinata...
Akumulator namesto da kosta 50 evra kosta 200 evra, ako rokne alternator nekam da pomislam kolku kosta.
Па да, разликата во потрошувачка меѓу конзервативно и агресивно возење е повеќе од тие 3 до 10 проценти од старт/стоп.
АГМ акмулаторите се изгор, не се дополнуваат лесно со популарните (помалку моќни) полначи па и со нив ретко кој се замара... За алатернатор, и за поскапите делов, ич да не гледаме.
Inace e korisen sistem, taman ti pokazue koga treba da go nadopolnis akumulatorot
Да, многу е корисен за побрзо менување акумулатор.