One year ownership recap, за своја душа. Точно година денеска.
Околу 13.000 километри, 4 (летоска и 5) активни различни возачи цело време, градска-отворено 70-30, буквално trouble free, пу, пу, да не ја урочам.
- 03.03.2021 година, прва промена на уље и филтри, 2.850,00 денари;
- 11.03.2021 година, нов акумулатор, 3.000,00 денари;
- 15.03.2021 година, сите бришачи, 528,00 денари;
- 19.03.3021 година, дополнување и регулирање на притисок во климата, 2.000,00 денари;
- 20.03.2021 година, поправка на механизмот за џамот од возачката врата, стегнав два шрафа, 0 денари;
- 23.03.2021 година, втор клуч комплет со далечинско, 6.000,00 денари;
- 24.03.2021 година, заменети ПК каишите и лагер затегач, 3.600,00;
- 09.04.2021 година, заменет антифризот, 600,00 денари;
- 23.04.2021 година, чистење на клапната, 600,00 денари;
- 20.05.2021 година, сет летни гуми, со монтажа и балансирање, 9.400,00 денари;
- 22.09.2021 година, уље и филтри плус свеќички, 5.281,00 денари;
- 25.10.2021 година, половни челични бандажи за зимски сет, со монтажа и балансирање, 6.020,00 денари;
- 10.11.2021 година, раткапни, 800,00 денари;
- 27.11.2021 година, заменети амортизерите на петтата врата и набавена патосница за гепекот, 2.183,00 денари;
- 21.12.2021 година, заменети глицеринот и уљето во мењачот, 2.550,00 денари;
- 19.01.2022 година, сијаличка на средно светло, лев фар, 125,00 денари;
- 24.02.2022 година, уље и сите филтри, 1.903,00 денари.
Вкупно - 47.440,00 денари.
Ако цепидлачам, механизмот на џамот и дополнувањето на климата би ги рачунал како нешто вонредно.
На 5-6000 километри сркнува по 200-300 мл уље. Помалку од Астрата, рецимо.
Потрошња - по бордот, залепена на 6. Реално, 6.5 не префрлува.
Тоа е тоа. Мислам дека веќе се ми е покриено, останува само да мислам на гориво и редовни сервиси во догледно време, на мое огромно задоволство.
Со умреното Поло, не ни планирам споредба да правам.
Јас сум пре, пре, презадоволен од колава. Волим је пуно.