Автор Тема: Alfa Romeo MiTo 155 TB Distinctive  (Прочитано 35079 пати)

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13915
Одг: Alfa Romeo MiTo 155 TB Distinctive
« Одговори #105 на: 12 Август 2021, 21:56:34 pm »
Баш би сакал да искусам како изгледаат турбо 155 коња во вака мала кола...

Тежи повеќе од 1200 кила?

Kerb Weight   1145 kg

Што значи речиси идеално.

150 КС на тон.

Со ремапче ќе се реши „проблемот“ ;D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43706
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo MiTo 155 TB Distinctive
« Одговори #106 на: 12 Август 2021, 23:15:24 pm »
Баш би сакал да искусам како изгледаат турбо 155 коња во вака мала кола...

Тежи повеќе од 1200 кила?

Интересно е, во секој случај. Многу брзо стигаш до брзина заради која одземаат возачка во град. Лесно изненадуваш по некој tdi  или слично некое ауто.
По кривини, пошто е лесно и тврдо, е одлично. Те тера да го „фрлаш“ натака-навака. ESP е постојано активно дури и во dynamic, но не е пренападно, дава да си „поиграш“ малку. Активните работи како електронскиот лимитиран диференцијал (eQ2) и некоја финта со воланот која помага за намалување на андерстир (која искрено никад не сум ја приметил, можда работи стварно), се многу ок. Амортизерите се со некои интерни "rebound springs" и подвозјето целосно е прилично на тврда страна подесено, но има минимален бодирол и те тера да ги напаѓаш кривините при динамично возење. Све е супер, додека е асфалтот рамен :)
Во „Dynamic" мод од DNA селекторот, малце ко тинејџер во опел тигра се осеќаш. Реално тешко се трга без да изглеаш како бој рејсер :)
Малце нервира што кога ќе ја угаснеш и повторно упалиш колата, пак се враќа во „Normal“. На Abarth-ите со истиот мотор, кога ќе стаиш во Sport (аналогно на Dynamic кај Alfa), си останува во тој мод засекогаш. Од друга страна, пошто и сопругата ја вози колава, може да е и OK вака.


Така отприлика би го опишал искуството. За повеќе ќе треба сам да пробаш, и искрено препорачвуам, интресно за возење мало ауто е, иако луѓе го сметаат само за „чики лилт Алфа“.
« Последно менување: 12 Август 2021, 23:37:39 pm Simo - Carrier159 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2350
Одг: Alfa Romeo MiTo 155 TB Distinctive
« Одговори #107 на: 16 Август 2021, 09:21:39 am »
@Simo - Carrier159 Овој модел има филтер за гориво? Знам на Пунтото не се менува филтер за гориво (односно нема или истиот е во склоп на пумпата за гориво), ама затоа пумпата беше отидена па морав неа да ја менувам  :)
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43706
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo MiTo 155 TB Distinctive
« Одговори #108 на: 16 Август 2021, 10:11:02 am »
@Simo - Carrier159 Овој модел има филтер за гориво? Знам на Пунтото не се менува филтер за гориво (односно нема или истиот е во склоп на пумпата за гориво), ама затоа пумпата беше отидена па морав неа да ја менувам  :)
Нема филтер за гориво. Исто е. Ако сибе векот, пумпа ќе се мења :) Можда среќа ова живеело претежно во швицарска, па можда немало толку ѓубре во нивното гориво, ама ќе видиме :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Passat3B

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1726
Одг: Alfa Romeo MiTo 155 TB Distinctive
« Одговори #109 на: 16 Август 2021, 13:36:02 pm »
Ниско е поставен картерот/моторот т.е пластиката од доле? Си бара внимание при лоши патишта?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43706
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo MiTo 155 TB Distinctive
« Одговори #110 на: 16 Август 2021, 14:28:19 pm »
Ниско е поставен картерот/моторот т.е пластиката од доле? Си бара внимание при лоши патишта?
Секако дека бара внимание, но не е сташен граунд клиренсот, или бар јас сум навикнат. Кај мене сите коли се со ишмирглани шусплехови од асфалт :) Проблем е што е релативно лесно и тврдо ауто, па знае при големи брзини да скокне на места кај што пропаднал патот. Ама тоа е генерално за брзини над 120.
 

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен bear

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1997
  • If you can dream it, you can do it.
Одг: Alfa Romeo MiTo 155 TB Distinctive
« Одговори #111 на: 16 Август 2021, 14:34:22 pm »
@Simo - Carrier159 дали праша во овластен за менувачот, или они не вршат такви поправки?

И, колку максимум може да се извадат кс/нм со чипирање, без да се прави проблем на мотор/менувач?
Никогаш не вели никогаш.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17502
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Alfa Romeo MiTo 155 TB Distinctive
« Одговори #112 на: 16 Август 2021, 14:48:16 pm »
180-185 во сток форма, без чепкање ништо друго. Турбината е хибридна па малце ќе се напрега со прелазот од низок буст во далеку повисок по ремапот, ама и онака се прилично издржливи турбините па нема да јави проблем додека ти ја поседуваш колата.

Менувачот си е слаба точка (јер GM производ) ама откако ќе се среди по пропис, и не го возиш абдалски, ќе си тера без проблеми.

Ако сакаш порилајбл пакет од мотор и менувач, Мито 120кс со 5 степениот мењач, со сменета турбина од Мито 155 (или некоја друга, подобра) и кастм ремапче.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43706
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo MiTo 155 TB Distinctive
« Одговори #113 на: 16 Август 2021, 15:32:37 pm »
@Simo - Carrier159 дали праша во овластен за менувачот, или они не вршат такви поправки?

И, колку максимум може да се извадат кс/нм со чипирање, без да се прави проблем на мотор/менувач?
Рамп вади до кај 175-180кс.

Моторот е здрав со фабричките компоненти за околу 200-200кс. Над тоа, ќе треба малце да се чепка. Турбината и инјекторите се до 180-тина коњи ОК. Менувачот е M32, наменет за 320Nm, но од познавачите од опел светот, самиот менувач нема да се распадне и со 400Nm (2.0 turbo OPC Астри го имаат истиот менувач). Менувачот е јак, само треба малку внимание. За уште подовелив, може да се смени задниот капак со лагерите, со редизајниран капак од менувач од 2012-година па нагоре. Getrag го имаат усовршено тој менувач, има неколку модификации со текот на годините.
На крајот на краиштата, еве го овој во MiТо e 210.000km, Во 159 е 170.000км (без мана сега за сега), така да не е дека ќе се распадне на 50.000км.

Да се вратам на моторот и турбините. Бидејќи моторот е ист како во Punto Abarth од соодветната генерација, може да се надгради со Garrett турбо од 170кс мултиер и инџектори, па со кастм ремап се стига до 210-220кс.

180-185 во сток форма, без чепкање ништо друго. Турбината е хибридна па малце ќе се напрега со прелазот од низок буст во далеку повисок по ремапот,
Каква хибридна, не е хибридна. Турбината е нормална, обична. Никакво напрегање при никакви прелази. Под 2000рпм се ослања на компресија од клипови,  над 2000 акнуе бустот :)


Цитат
Ако сакаш порилајбл пакет од мотор и менувач, Мито 120кс со 5 степениот мењач, со сменета турбина од Мито 155 (или некоја друга, подобра) и кастм ремапче.

Ако сашаш ријалбилити 1.4 атмо. Ајт сиктер :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17502
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Alfa Romeo MiTo 155 TB Distinctive
« Одговори #114 на: 16 Август 2021, 16:21:20 pm »
Пребацила централата за хибрид вс. обично од истражувањата за 1.6 HDI.

Двете се нормални турбини, Garrett, со различни интерналии.

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6841
  • French diamond
Одг: Alfa Romeo MiTo 155 TB Distinctive
« Одговори #115 на: 18 Август 2021, 11:25:29 am »
Незнам дали е ист менувачот со оваа кај мене, ама на мојата лани промениле нов менувач на 120К км...1500 € менувачот, се комплет со сет ламела и работна рака 3 500€   :-X

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: Alfa Romeo MiTo 155 TB Distinctive
« Одговори #116 на: 18 Август 2021, 12:41:24 pm »
Друг е мењачот кај тебе. Во Giulietta е C635, a во Mito е М32. Викаат произведените во 2010 и 2011 од имале проблеми со синхроните, ама кај поновите е решено тоа.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43706
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo MiTo 155 TB Distinctive
« Одговори #117 на: 02 Октомври 2021, 17:23:03 pm »
Денес ме изненади алфата, не сакаше да запали сабајле. Додуша, некој ќе каже „изненадување е ако запали“, ама ете... :)
Стаив акумулаторот на полнач, отседе 4 саати (додека правев други некои сервисни операции на 159-ката), завергла пак малце млитаво, мерам напон - тапа.
Запалив со кабли и струја од VW, пошто најбезбедно е, гарант пали од VW, и трк по нов акумулатор у локално дуќанче. Најефтиниот 60Ah, некој Ром(се надевам дека не е од топаана)бат, 24 месеци гарананција. Кој сака може да честита ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен dbl.dzo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1831
  • Alfa Romeo 147 1.9 JTD
Одг: Alfa Romeo MiTo 155 TB Distinctive
« Одговори #118 на: 02 Октомври 2021, 17:26:45 pm »
Честитам најмногу поради тоа што само алфистиве сме активирани денес во сабота да правиме некакви зафати  ;D Митото не би требало многу струја да повлекува, ама ете може пуштил душа акомбилаторот. Аирлија нека е.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43706
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo MiTo 155 TB Distinctive
« Одговори #119 на: 02 Октомври 2021, 17:43:29 pm »
Честитам најмногу поради тоа што само алфистиве сме активирани денес во сабота да правиме некакви зафати  ;D Митото не би требало многу струја да повлекува, ама ете може пуштил душа акомбилаторот. Аирлија нека е.
Си беше на издисај уште кога ја земав од плац. Па и добро издржа. Ама првото поладно време, одма си кажа „чао журим“. Битна работа кај мито е да има добар акумулатор, пошто електро сервото е многу осетливо на пад на напон.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.