Баш би сакал да искусам како изгледаат турбо 155 коња во вака мала кола...
Тежи повеќе од 1200 кила?
Интересно е, во секој случај. Многу брзо стигаш до брзина заради која одземаат возачка во град. Лесно изненадуваш по некој tdi или слично некое ауто.
По кривини, пошто е лесно и тврдо, е одлично. Те тера да го „фрлаш“ натака-навака. ESP е постојано активно дури и во dynamic, но не е пренападно, дава да си „поиграш“ малку. Активните работи како електронскиот лимитиран диференцијал (eQ2) и некоја финта со воланот која помага за намалување на андерстир (која искрено никад не сум ја приметил, можда работи стварно), се многу ок. Амортизерите се со некои интерни "rebound springs" и подвозјето целосно е прилично на тврда страна подесено, но има минимален бодирол и те тера да ги напаѓаш кривините при динамично возење. Све е супер, додека е асфалтот рамен
Во „Dynamic" мод од DNA селекторот, малце ко тинејџер во опел тигра се осеќаш. Реално тешко се трга без да изглеаш како бој рејсер
Малце нервира што кога ќе ја угаснеш и повторно упалиш колата, пак се враќа во „Normal“. На Abarth-ите со истиот мотор, кога ќе стаиш во Sport (аналогно на Dynamic кај Alfa), си останува во тој мод засекогаш. Од друга страна, пошто и сопругата ја вози колава, може да е и OK вака.
Така отприлика би го опишал искуството. За повеќе ќе треба сам да пробаш, и искрено препорачвуам, интресно за возење мало ауто е, иако луѓе го сметаат само за „чики лилт Алфа“.