Автор Тема: Formula 1 - Season 2021  (Прочитано 136173 пати)

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6434
Одг: Formula 1 - Season 2021
« Одговори #1320 на: 14 Декември 2021, 16:19:38 pm »
@Skywalker

Да де, од шо му беше досадно на Маси, си рече "ај да му дадеме титула на Верстапен, монотоно е многу"...

Свашта.

@Simo - Carrier159

Ќе сменеше ли нешто и 10 секунди казна за Хамилтон овој момент на крајот, без Латифи?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Formula 1 - Season 2021
« Одговори #1321 на: 14 Декември 2021, 16:29:40 pm »
Ќе сменеше ли нешто и 10 секунди казна за Хамилтон овој момент на крајот, без Латифи?
Ако треба да гатам „шта би било кад би било“, доволно ќе беше (регуларно) Хамилтон да ја вратеше позицијата на Макс на старт. После тоа, веројатно Макс ќе ја диктираше цела трка. После тоа, можеби стратегијата на Мерцедес, ќе беше иста како онаа што ја видовме од Ред Бул (мада го немаат Чеко они, Чеко ќе ја решеше секако). Но тоа се други математики. Јас може да коментирам само она што го видов:
1. Макс имаше лош старт, но добра позиција во кривина
2. Хамилтон глат си исече и се здоби со ооогромна предност
3. Ред Бул немаше веќе што да изгуби, освен да го стави Макс на најбрза стратегија и да се надева на инцидент.
4. Мерцедес, не сакаше да ризикува да изгуби позиција и не го внесоа во бокс Хамилтон за нови гуми
5. Ред Бул си доби инцидент, и одигра најпоштено и најдобро што можеше. Сменија брзи гуми и се надеваа на еден напад кој што и го добија.
6. Мерцедес си го попушија.

Ете тоа се деси. Маси само внесе драма у целава прича. Да биде сапуница. Инаку, да си беше чоекот на место, јасно ќе беше: Во случај на добивање позиција вон стаза - се враќа истата. Во случај на сејфти кар, се пропуштаат заостанатите за оверлап. Тоа е тоа. Јасни од секогаш важечки правила, кои на оваа трка беа искривени непотребно.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6434
Одг: Formula 1 - Season 2021
« Одговори #1322 на: 14 Декември 2021, 16:36:45 pm »
Не сте конзистентни во ставовите уопште.

Инфериорен е Ред Булот споредено со Мерцедесот, или не? Ако е инфериорен (а се покажа, се виде, 11+ предност на хард гуми, и егзибицијата на Чеко цели 26 секунди што го задржа Мерцедесот), како ќе диктираше Верстапен темпо? Тој може да диктира темпо со ризични потези и да попушти под притисок.

Да, се согласувам дека Мерцедес делумно утнаа со менувањето гуми и дека Ред Бул беше тука подобар. Ама, само тука.

Кај точка 5 испушти еден битен момент, на кој уште не добив одговор, од некни:

Уште чекам објаснување каде отидоа 4-те болиди? Со кран ги дигнаа, не стартуваа во 14.00 часот, не видов...?

Ако кажеш Маси да го прашам, не си ја лижи тастатурата, и јас покрај Миле ќе треба да ти купувам.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Formula 1 - Season 2021
« Одговори #1323 на: 14 Декември 2021, 16:42:06 pm »
Отидоа пред сејфти карот, кај што им кажаа да одат.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Formula 1 - Season 2021
« Одговори #1324 на: 14 Декември 2021, 16:42:43 pm »
Не сте конзистентни во ставовите уопште.

Да, се согласувам дека Мерцедес делумно утнаа со менувањето гуми и дека Ред Бул беше тука подобар. Ама, само тука.

Инфериорен е Ред Булот споредено со Мерцедесот, или не? Ако е инфериорен (а се покажа, се виде, 11+ предност на хард гуми, и егзибицијата на Чеко цели 26 секунди што го задржа Мерцедесот), како ќе диктираше Верстапен темпо? Тој може да диктира темпо со ризични потези и да попушти под притисок.

Кај точка 5 испушти еден битен момент, на кој уште не добив одговор, од некни:

Уште чекам објаснување каде отидоа 4-те болиди? Со кран ги дигнаа, не стартуваа во 14.00 часот, не видов...?
Јас не делам ставови со никого, не сум партиски определен. Со црвените додуша сум (Ферари и Алфа). Така да, јас може да бидам конзистентен само со моите ставови. А моите ставови се дека Макс, сезонава си ја одработи многу подобро од Хамилтон. Дали е Мерцедесот посупериорен? Па види кој освои конструкторска титула со Ботас у свои редови... Доволно кажува.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6434
Одг: Formula 1 - Season 2021
« Одговори #1325 на: 14 Декември 2021, 16:47:45 pm »
ОК.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17781
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Formula 1 - Season 2021
« Одговори #1326 на: 14 Декември 2021, 16:48:46 pm »
Мерцедесот е супериорен и беше супериорен години уназад, рој што го вози Мерцедесот не е тркач, возач е само.

Ако нема можност да вози по идеалната рејсинг лајн, се усерува. Не можам да сфатам како сте фанови на тркање, особено на најелитниот тркачки спорт, кога ви се допаѓа возењето на Хамилтон.

Мерцедес, ајде, разбирам, огранизирани, супериорен болид, агресивен менаџмент, ама возачот... Ќе дехидрира од плачење.

Присутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7513
Одг: Formula 1 - Season 2021
« Одговори #1327 на: 14 Декември 2021, 17:31:06 pm »
Хамилтон едноставно не  заслужува да има 8 титули, не е таква класа, таков ков на возач, нема таков карактер едноставно. И 10 титули да освои, во 2150та година кога ќе прашаат кој возач ве асоцира на Ф1, сите ќе кажат Сена, Шумахер, Лауда.. никој нема да го каже ова плачипичето. ;D

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 763
Одг: Formula 1 - Season 2021
« Одговори #1328 на: 14 Декември 2021, 17:58:44 pm »
Да беше ок стилот на возење на Верстапен, ондак Такума Сато и Малдонадо ќе беа одамна шампиони. Последниве трки дотичниот ги завршување само бидејќи Хамилтон попушташе пред неговите недоквакани налети. Од авион очигледна беше намерата да направи инцидент пошто тоа највеќе му одговара.

Дечкото во Бразил и Саудиска Арабија беше повеќе време надвор од стаза него внатре, обидувајќи се да одбрани нешто што не се брани. Впрочем и Силвестоун и Монца се негова заслуга затоа што човекот го ставија во мајндсет дека доволно е колата ти некаде да ја ставиш, а после другите нека му ја мислат. Па после казната од Саудиска Арабија уште јак со изјавата дека ова било трка, а не детска градинка, заборавајќи како ронеше крокодилски солзи и он и сите околу него после Силверстоун. Тоа е и школата на Шумахер, кој што беше еден од најпрљавите возачи на сите времиња.

Такво безобзирно кретенско возење никогаш не можам да поддржам.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Formula 1 - Season 2021
« Одговори #1329 на: 14 Декември 2021, 18:13:31 pm »
Што би рекол Хамилтон, кога имаш поспор болид мора некако да се снаоѓаш. Затоа и такво возење. Е сега може и како Перез во Турција и Абу Даби да возиш клинички совршено, или како Макс во Абу Даби, ама некогаш едноставно тоа е тоа.

Во прилог изјавата:

Никогаш не сум го сакал Макс, ама ова што се случи е најдоброто нешто што можеше да и се случи на Ф1.
Од супериорноста на Мерцедес, до тоа дека е запрен секаков развој на болидите и фокус на 2022, до ваков финиш.

Секоја чест!!

РБ покажаа тимски дух, пожртвуваност, мозок и многу ми е мило што ги послужи среќа.

Принцезата знеме дека е најдволичното створење на гридот и дека цел свет му е крив, ама ова беше најубавиот начин на кој можеше да изгуми титула.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Ферари во звој стил ја завршија сезоната, го ебаа Леклер и чивекот изгуби 2 позиции во генерален пласман на последна трка.
Од друга страна, мноооооогу ми е ќеф за Карлос.

Почнуваме да одбројуваме од 96 надоле и се надеваме на конкурентен Ферари догодина


Рај за очи е клипов, како да си собирал моменти од 10 сезони претходни, а не од една трка:
« Последно менување: 14 Декември 2021, 18:33:25 pm Deni »

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3959
Одг: Formula 1 - Season 2021
« Одговори #1330 на: 14 Декември 2021, 18:47:11 pm »
Да беше ок стилот на возење на Верстапен, ондак Такума Сато и Малдонадо ќе беа одамна шампиони. Последниве трки дотичниот ги завршување само бидејќи Хамилтон попушташе пред неговите недоквакани налети. Од авион очигледна беше намерата да направи инцидент пошто тоа највеќе му одговара.

Дечкото во Бразил и Саудиска Арабија беше повеќе време надвор од стаза него внатре, обидувајќи се да одбрани нешто што не се брани. Впрочем и Силвестоун и Монца се негова заслуга затоа што човекот го ставија во мајндсет дека доволно е колата ти некаде да ја ставиш, а после другите нека му ја мислат. Па после казната од Саудиска Арабија уште јак со изјавата дека ова било трка, а не детска градинка, заборавајќи како ронеше крокодилски солзи и он и сите околу него после Силверстоун. Тоа е и школата на Шумахер, кој што беше еден од најпрљавите возачи на сите времиња.

Такво безобзирно кретенско возење никогаш не можам да поддржам.

Пробај вози пред мене со кола од 200кс, јас зад тебе со кола со 300кс и неутралните нека викаат дека сум многу по јак возач од тебе и дека многу ме бива.  Ете тоа ти е постов накратко.
Особено делот што бранел нешто што не се брани.
Ако бил толку надмоќен Хамилтон како што кажуваш тогаш ќе имаше 18 победи и воопшто немаше да има вакви контроверзии во последниов дел од сезонава.

Што се однесува до стилот на возење забораваш и на изјавата на Хамилтон од времето на Мекларен дека кога си со послаба кола мораш да возиш по агресивно за да имаш шанса да направиш нешто. Додека ако имаш надмоќна кола ќе си кулираш напред и ќе си крузаш.

Еве ти ја изјавата, цитирана.

On Friday the 26-year-old finished third fastest in Singapore practice before launching a defence of his style.

“I drive the way I drive, if people have an issue with that, that’s their problem,” he told reporters at the Southeast Asian floodlit street circuit.

“I think there is a balance ... I don’t ever try to be aggressive to endanger anyone. I drive aggressively because my car is not fast enough at times and I have to push and be aggressive.”

Hamilton said the style was learnt when he first started racing go-karts.

“I had a go-kart that was not brand new and it was slow and I had to push extra, extra hard to make the time and that’s what I am doing now.

“If I had a car I could cruise around, then I wouldn’t have to be aggressive.”


Еве ти го изворот: https://www.reuters.com/article/uk-motor-racing-prix-hamilton-aggression-idUKTRE78M4YY20110923

Накратко. Ако сакаш да се шампион ќе се бориш со сите сили и средства. Ако сакаш да си фин ќе си бидеш статист. Со култура и финоќа не се станува шампион.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 763
Одг: Formula 1 - Season 2021
« Одговори #1331 на: 14 Декември 2021, 19:26:05 pm »
Си има правила на возење. Не е ова online Gran Turismo или iRacing со џеболебари играчи па ќе си тераме како ќе ни текне. Имаш racing line, имаш забранети движења на кочење, имаш граници на стаза. Така да ќе се придржуваш до тие правила на игра и нема да правиш глупости, пошто во вистинскиот свет тие глупости коштаат некогаш и со живот.

Таков dive bomb надвор од racing line ко што сега промовира Верстапен може евентуално со на картинзи со другарите да пројде или на семафори кај Мавровка кај островчето. Исто и со "скијањето" на кочење и во Бразил и Саудиска Арабија, а и Абу Даби. И никако да сфати човекот дека треба да се трка во рамки на патеката, па така напалениот само за да одбрани повеќе вози во асфалтот надвор од стаза него на истата. Извини, па така и Мазепин може да брани.

Околу тоа со коњажата, старо ти е инфото за снагите. Годинава покажа дека и Мерцедес и Ред Бул имаат страшно јак мотор, само различните стратегии со аеро пакетите прави голема разлика.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Formula 1 - Season 2021
« Одговори #1332 на: 14 Декември 2021, 20:06:42 pm »
Проблемот кај Хамилтон е што титулите што ги зема во турбо ерава со доминантноста на мерцедес е фактот дека го има најбрзиот болид на правците и досега никој не пробувал да му се спротиставувал кога имало дуели со други возачи.
Едноставно гледаат во ретровизор мерцедес, аа побрз е овој секако нека иде напред. И излези си напред, сам без никој, чиста стаза.
Е за вакво возење Хамилтон е малтене безгрешен, за ова свака му част, со чиста стаза без никаков дуел вози и со 50+ кругови стари гуми без грешка.

Ама кога ќе дојдат дуели, особено со возачи што му покажуваат муда (Верстапен и Перез), се гледа дека очекувањата му се ја сум побрз болид, ќе идам даље, овие ке си кочат ко попчиња, па на правец ќе ги оддувам.

Е тоа го нема, се виде на оваа трка, човекот не затвора туку си ја цепа према надвор и го остава внатрешниот дел слободен.

Да не правам слики од видеото од трката ме мрзи, ама пример дуелот со Перез таму кај 20ти круг. Он имаше шанса на истата кривина како и Верстапен во последен круг кај што го помина, да го помине Перез. Ама одлучи да почека на правецот и со ДРС да го помине.
И го помина. Меѓутоа на крајот од правецот го гледа дека Перез му е во врат, он одлучува надвор да си цепа и нормално тој простор Перез го користи, закочува подоцна и оп, ПРЦ од Перез.
Тука е таа шикана па втор правец, ајде ок донекаде Хамилтон боље излез од кривина боље убрзање иде напред. Ама Перез му е во врат, има ДРС и што прави Хамилтон ? Наместо да го држи внатрешниот простор, он на пола правец бега према надвор, го остава внатрешниот простор слободен и повторно си го добива од Перез. (А рецимо Верстапен на последен круг на тој втор дугачок правец си ја држи цело време внатрешната страна)

На крајот со Верстапен исто, наместо да ја затвореше убаво кривината, да си возеше према внатрешна страна за да не дозволеше ситуација да му улетува Вертапен од внатрешна страна, он одлучи претерано надвор да иде и внатрешната страна отворена за уште 2-3 болиди што се вика.
А да отидеше у средина, и Верстапен секако  немаше избор освен да се заковаше директ позади него и на правецот Хамилтон само требаше да пушти максимум моуд на мотор и батерија и да го држи внатрешниот дел на правецот.


Е тоа е проблемот со Хамилтон сезонава. Неговиот манјдсет е дека сите што се позади него културно ко попчиња ала Ботас ќе си закочуваат порано кога он престигнува и на правци ќе ги оддува овие од позади макар и со ДРС биле.
Затоа таквите што возат како Ботасот (вклучувајки го и него) не се шампиони, а Макс е.

Следна година попаметно да си брани позиција Хамилтон и нека се бори за позицијата. Верстапен и Перез му покажаа како треба да се бориш, а не да си возиш лаганица во надворешна страна на секоја кривина а ти дише некој во врат со болид позади тебе.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Formula 1 - Season 2021
« Одговори #1333 на: 14 Декември 2021, 20:25:41 pm »
Тоа и ми беше муабетот претходно со Перез. Човекот ја зафаќаше цела стаза со болидот. Пер-фектно позиционирање. Маестрален racecraft. Искрено не памтам кога последен пат сум видел толку добро позиционирање на болид. Секоја кривина, секој правец, точно по 3/4 болид дупки остава за да не може да му влезеш. Се гледа погоре на видеото од камерата на мерцедесот. Хирургија. Животиња.


Слично и Макс во Абу Даби. Си му зема позиција апекс-бела линија. Прецизно, точно за да нема место за друг.
После на крај пак исто, начека место, му се намести, си го помина. Снајпер прецизно. И наредните кривини кога Мерцедесот беше видно побрз, џабе, вратите беа затворени.

Баш возење покажаа и двајцата во Редбул.

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 763
Одг: Formula 1 - Season 2021
« Одговори #1334 на: 14 Декември 2021, 20:29:37 pm »
Ми се допаѓа што не го извадивте Перез од уста  ::)

Перез возел, јак штик! Дечкото немаше што да изгуби, а наспроти него Хамилтон мораше да биде ектремно внимателен. Башка и да го залепеше, ќе славеа во Ред Бул. Така сите се возачишта бе пријатели :)

Како што едно кокиче не прави пролет, така и 5те минути слава на Перез сезонава не го прават јак шофер. Возачиштата се гледаат кога ќе натежне притисокот. А видовме последните трки кој гази, а кој прави глупости :)

Да потсетам, над 11 сек разлика во корист на Хамилтон со медиум, наспроти софтот на Верстапен.