Закана со ДПИ само.
Мислев ко луѓе ке се разбереме....
Абе плин е тешка мизерија во кола општо, башка што плимонт се станати катастрофа. Далеку се од она што беа некад на времето. Пред да се прослават нели. Затоа сега одат само на заработка. На квалитет никако. Слушам јас и од други луѓе муабети и искуства се вртат. Налет, НА-ЛЕТ и поефтино возење и се ако почнеш проблеми да имаш со колата.
Чим има гаранција инспекторат, ако мрчат многу многу. Нека не те мотаат треба ова да се смени треба она. Не може колата на бензин да работи добро, а на плин да не ти чинат свеќици( ајде ова обично се мења кога се монтира плин), да не ти чинат кабли, да не ти чини термостат. И откако се ќе смениш пак да не чини нешто. Абе ајде. И до колата било после. Не бе батка, до тоа ѓубрето што тие во кола е.
На бензин работи супер ај ако јас трипам 2јца мајстори ја видоа двајцата исто кажаа неможе да не работи на плин а да е до колата чим вака работи на бензин.
Се знае дека бензинец е наменет за бензин не за плин ама ја возам колата за во дуќан секој ден 500ден бензин не иде многу е разликата.
Да не искочи дека заземам страни, нити дека го констатирам проблемот, ама свеќици, кабли, бобини и термостат се работите кои мора да бидат 100% исправни за да функционира плинот, бидејќи плинската смеса е поосетлива на лоша искра отколку бензинската.
Термостатот мора да е исправен бидејќи топлината на водата во моторот е онаа што го менува плинот од течна во гасовита состојба, нормално нели преку расплињачата.
Јасно мие све тоа ама види. Немам многу време и слабо се пуштам на форумов за да пишам што се сум напраил во последно време. Кога го монтирав плинот хладњакот дури ми течеше дотурав антифриз на 3-4 дена и работеше на плин. Сменив хладњак па Ми цркна перката па загреа поише од што треба сменив дихтун на глава и семеринзи. Пред 2 месеци сменив свеќици и кабли. По некое од идењата во плимонт и објаснување дека се тоа што сум сменил не значело ништо пак сменив свеќици и термостат. Ај за секој случај ама џабе. Незнам уште што треба да сменам. Според мене и луѓето што ја виделе колата е 100% исправна.
Под итно мењај ја рамката од таблиците.
Добра идеа ќе ги извадам само да им најдам замена
Исто искуство и јас со истата компанија. Менувам на колата се и сешто и на бензин работи ПЕРФЕКТНО, се е проверено и се во ред, на плин проблеми, одам во Плимонт ми викаат се во ред, и ај сеа, а има сецкања дури и во место кога работи, на поладен мотор од сабајле не се вози од сецкање, на загреан при 150 пак сецкања итн. Кога ќе решам да местам плин на Риото, од далеку ги заобиколувам. Како што ти рекоа претходно, штом ти е под гаранција обрати се кај инспекција.
Кај мене постојано работи на 3 клипа и тресе многу нормално со пола гас тргнувам ако ја возам на плин ама не ја возам воопшто од кога прај вака. Заобиколени се и од мене ако дојде ред понатака да монтирам плин на друга кола секако.
Jas koga drobev za gore navedenata kompanija pola od ovde gi branevte.
Na astrata koga mestev kaj niv mi trosese 16l do 18l plin a motor 1.6 8v.
10 pati bev kaj niv i sekoe idenje de filter de svekjici de kablli a sve novo staeno i na kraj mi vika katalizator menjaj...
Smeniv majstor za 5 min sto ja dzirna i dotera neso potrosnja dojde na 8l plin gradska i me kostase 100 denari demek pivo da si zemel da se osvezi..Otidov gajba cela mu zemav.
Vreme trosev od kapistec do plimont ne e blisku odnos nikakov dupenje u zdrav pamet.
Vise nikad kaj niv i na site im go prenesuvam iskustvoto ako mozat da gi zaobikolat.
Искрено мислев дека имаат добар сервис за вака не дај боже и затоа отидов кај нив иако знаев дека на др место ќе се најде за поевтино ама се разочарав премногу. Кај мене последните 2 полнења пред да почне да сецка потрошњата од 8 отиде на 10-11 со исто темпо на возење. И кај мене истото се деси со другиов мајстор за 2 минути ми кажа која дизна точно нечини и си даде понуда да ја среди ама не ми се даваа пари зошто е под гаранција сакам уште еднаш да видам дали ќе се разберам. А за време не ми збори на работа сум од 11 до 24 секој ден и кога треба да ме мафта некој денес у плимонт стани пред работа утре кај другиов мајстор пошо у плимонт рекле тоа нечини и се така башка од драчево идам низ нос ми излезе све.
Пиши му и во темата нивна, ич не ги жали ! Од тебе од мене, од нас живеат и плата земаат, се платено како што треба и да те заебават ах бе И јас се расправав со такви копиљаци со претходната кола, се надевам дека со ова сега нема да го поминвам истото.
Само да завршам со циркусов ќе биде пишано све детално и таму бар нека читаат луѓе да знаат што ги чека.
Тркни до васе плин во лисиче, барај го никола и кажи му дека бушав те пратил ке завршите работа
Sent from my F5 using Tapatalk
Таму бев денес пред работа за 2 минути ми кажаа што е проблем. Дури и истиот плин кај нив 350евра а во плимонт 500. Пријател е со мајсторот што ми ја одржува колата соработуваат и ме однесе таму. Ако треба на крај сам да си ја правам ќе одам кај него.
Busav ima plinari po gradov ama zasto uredot pod garancija da go zezaat.Ne e poentata da odi kaj drug majstor i da plati nego da se zapazat garantnite rokovi pa makar i cel ured da go izvadat i damu namestat nov.
Они само гледаат да префрлат вина. Една сабота кога бев кај нив имаше сигурно 8 коли пред мене, ги исчистија за неполни 30 минути и можам да кажам само на една од нив а дали и толку проблемот беше во плинот, на сите колите не им чинеа.
Па поубаво да плати 20/30€ него да се замара со дебили и да се нервира
Sent from my F5 using Tapatalk
Дизните да ги сменам сигурно 100 евра ќе коштаат а покрај сите делови до сега на страна од плинот па и самиот плин што ме кошташе веќе ни денар не ми се дава на страна искрено...