Автор Тема: Fiat Punto 1.2 8V 60hp  (Прочитано 39632 пати)

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17502
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Fiat Punto 1.2 8V 60hp
« Одговори #180 на: 26 Октомври 2016, 13:29:04 pm »
Да не искочи дека заземам страни, нити дека го констатирам проблемот, ама свеќици, кабли, бобини и термостат се работите кои мора да бидат 100% исправни за да функционира плинот, бидејќи плинската смеса е поосетлива на лоша искра отколку бензинската.

Термостатот мора да е исправен бидејќи топлината на водата во моторот е онаа што го менува плинот од течна во гасовита состојба, нормално нели преку расплињачата.

Отсутен Gabau

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 489
Одг: Fiat Punto 1.2 8V 60hp
« Одговори #181 на: 26 Октомври 2016, 14:01:47 pm »
Под итно мењај ја рамката од таблиците.

Отсутен marchesk

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 796
Одг:
« Одговори #182 на: 26 Октомври 2016, 14:06:09 pm »
Исто искуство и јас со истата компанија. Менувам на колата се и сешто и на бензин работи ПЕРФЕКТНО, се е проверено и се во ред, на плин проблеми, одам во Плимонт ми викаат се во ред, и ај сеа, а има сецкања дури и во место кога работи, на поладен мотор од сабајле не се вози од сецкање, на загреан при 150 пак сецкања итн. Кога ќе решам да местам плин на Риото, од далеку ги заобиколувам. Како што ти рекоа претходно, штом ти е под гаранција обрати се кај инспекција.

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5654
Одг: Fiat Punto 1.2 8V 60hp
« Одговори #183 на: 26 Октомври 2016, 17:16:26 pm »
Jas koga drobev za gore navedenata kompanija pola od ovde gi branevte.
Na astrata koga mestev kaj niv mi trosese 16l do 18l plin a motor 1.6 8v.
10 pati bev kaj niv i sekoe idenje de filter de svekjici de kablli a sve novo staeno i na kraj mi vika katalizator menjaj...
Smeniv majstor za 5 min sto ja dzirna i dotera neso potrosnja dojde na 8l plin gradska i me kostase 100 denari demek pivo da si zemel da se osvezi..Otidov gajba cela mu zemav.
Vreme trosev od kapistec do plimont ne e blisku odnos nikakov dupenje u zdrav pamet.
Vise nikad kaj niv i na site im go prenesuvam iskustvoto ako mozat da gi zaobikolat.

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6844
  • French diamond
Одг: Fiat Punto 1.2 8V 60hp
« Одговори #184 на: 26 Октомври 2016, 20:34:43 pm »
Пиши му и во темата нивна, ич не ги жали ! Од тебе од мене, од нас живеат и плата земаат, се платено како што треба и да те заебават ах бе  :-X И јас се расправав со такви копиљаци со претходната кола, се надевам дека со ова сега нема да го поминвам истото.

Отсутен Busav

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3804
Одг:
« Одговори #185 на: 26 Октомври 2016, 20:37:02 pm »
Тркни до васе плин во лисиче, барај го никола и кажи му дека бушав те пратил ке завршите работа

Sent from my F5 using Tapatalk

Барам девојка која ке си го продаде бубрегот за да си купам кола :)

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5654
Одг: Fiat Punto 1.2 8V 60hp
« Одговори #186 на: 26 Октомври 2016, 21:02:38 pm »
Busav ima plinari po gradov ama zasto uredot pod garancija da go zezaat.Ne e poentata da odi kaj drug majstor i da plati nego da se zapazat garantnite rokovi pa makar i cel ured da go izvadat i damu namestat nov.

Отсутен Busav

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3804
Одг:
« Одговори #187 на: 26 Октомври 2016, 21:23:06 pm »
Па поубаво да плати 20/30€ него да се замара со дебили и да се нервира

Sent from my F5 using Tapatalk

Барам девојка која ке си го продаде бубрегот за да си купам кола :)

Отсутен Knight_

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1267
Одг: Fiat Punto 1.2 8V 60hp
« Одговори #188 на: 27 Октомври 2016, 00:31:32 am »
Закана со ДПИ само.

Мислев ко луѓе ке се разбереме....

Абе плин е тешка мизерија во кола општо, башка што плимонт се станати катастрофа. Далеку се од она што беа некад на времето. Пред да се прослават нели. Затоа сега одат само на заработка. На квалитет никако. Слушам јас и од други луѓе муабети и искуства се вртат. Налет, НА-ЛЕТ и поефтино возење и се ако почнеш проблеми да имаш со колата.

Чим има гаранција инспекторат, ако мрчат многу многу. Нека не те мотаат треба ова да се смени треба она. Не може колата на бензин да работи добро, а на плин да не ти чинат свеќици( ајде ова обично се мења кога се монтира плин), да не ти чинат кабли, да не ти чини термостат. И откако се ќе смениш пак да не чини нешто. Абе ајде. И до колата било после. Не бе батка, до тоа ѓубрето што тие во кола е.

На бензин работи супер ај ако јас трипам 2јца мајстори ја видоа двајцата исто кажаа неможе да не работи на плин а да е до колата чим вака работи на бензин. 
Се знае дека бензинец е наменет за бензин не за плин ама ја возам колата за во дуќан секој ден 500ден бензин не иде многу е разликата. 

Да не искочи дека заземам страни, нити дека го констатирам проблемот, ама свеќици, кабли, бобини и термостат се работите кои мора да бидат 100% исправни за да функционира плинот, бидејќи плинската смеса е поосетлива на лоша искра отколку бензинската.

Термостатот мора да е исправен бидејќи топлината на водата во моторот е онаа што го менува плинот од течна во гасовита состојба, нормално нели преку расплињачата.

Јасно мие све тоа ама види.  Немам многу време и слабо се пуштам на форумов за да пишам што се сум напраил во последно време.  Кога го монтирав плинот хладњакот дури ми течеше дотурав антифриз на 3-4 дена и работеше на плин.  Сменив хладњак па  Ми цркна перката па загреа поише од што треба сменив дихтун на глава и семеринзи.  Пред 2 месеци сменив свеќици и кабли.  По некое од идењата во плимонт и објаснување дека се тоа што сум сменил не значело ништо пак сменив свеќици и термостат.  Ај за секој случај ама џабе.  Незнам уште што треба да сменам.  Според мене и луѓето што ја виделе колата е 100% исправна. 

Под итно мењај ја рамката од таблиците.

Добра идеа ќе ги извадам само да им најдам замена :)

Исто искуство и јас со истата компанија. Менувам на колата се и сешто и на бензин работи ПЕРФЕКТНО, се е проверено и се во ред, на плин проблеми, одам во Плимонт ми викаат се во ред, и ај сеа, а има сецкања дури и во место кога работи, на поладен мотор од сабајле не се вози од сецкање, на загреан при 150 пак сецкања итн. Кога ќе решам да местам плин на Риото, од далеку ги заобиколувам. Како што ти рекоа претходно, штом ти е под гаранција обрати се кај инспекција.

Кај мене постојано работи на 3 клипа и тресе многу нормално со пола гас тргнувам ако ја возам на плин ама не ја возам воопшто од кога прај вака. Заобиколени се и од мене ако дојде ред понатака да монтирам плин на друга кола секако.

Jas koga drobev za gore navedenata kompanija pola od ovde gi branevte.
Na astrata koga mestev kaj niv mi trosese 16l do 18l plin a motor 1.6 8v.
10 pati bev kaj niv i sekoe idenje de filter de svekjici de kablli a sve novo staeno i na kraj mi vika katalizator menjaj...
Smeniv majstor za 5 min sto ja dzirna i dotera neso potrosnja dojde na 8l plin gradska i me kostase 100 denari demek pivo da si zemel da se osvezi..Otidov gajba cela mu zemav.
Vreme trosev od kapistec do plimont ne e blisku odnos nikakov dupenje u zdrav pamet.
Vise nikad kaj niv i na site im go prenesuvam iskustvoto ako mozat da gi zaobikolat.

Искрено мислев дека имаат добар сервис за вака не дај боже и затоа отидов кај нив иако знаев дека на др место ќе се најде за поевтино ама се разочарав премногу. Кај мене последните 2 полнења пред да почне да сецка потрошњата од 8 отиде на 10-11 со исто темпо на возење.  И кај мене истото се деси со другиов мајстор за 2 минути ми кажа која дизна точно нечини и си даде понуда да ја среди ама не ми се даваа пари зошто е под гаранција сакам уште еднаш да видам дали ќе се разберам.  А за време не ми збори на работа сум од 11 до 24 секој ден и кога треба да ме мафта некој денес у плимонт стани пред работа утре кај другиов мајстор пошо у плимонт рекле тоа нечини и се така башка од драчево идам низ нос ми излезе све.

Пиши му и во темата нивна, ич не ги жали ! Од тебе од мене, од нас живеат и плата земаат, се платено како што треба и да те заебават ах бе  :-X И јас се расправав со такви копиљаци со претходната кола, се надевам дека со ова сега нема да го поминвам истото.

Само да завршам со циркусов ќе биде пишано све детално и таму бар нека читаат луѓе да знаат што ги чека.

Тркни до васе плин во лисиче, барај го никола и кажи му дека бушав те пратил ке завршите работа

Sent from my F5 using Tapatalk



Таму бев денес пред работа за 2 минути ми кажаа што е проблем.  Дури и истиот плин кај нив 350евра а во плимонт 500. Пријател е со мајсторот што ми ја одржува колата соработуваат и ме однесе таму.  Ако треба на крај сам да си ја правам ќе одам кај него.

Busav ima plinari po gradov ama zasto uredot pod garancija da go zezaat.Ne e poentata da odi kaj drug majstor i da plati nego da se zapazat garantnite rokovi pa makar i cel ured da go izvadat i damu namestat nov.

Они само гледаат да префрлат вина.  Една сабота кога бев кај нив имаше сигурно 8 коли пред мене,  ги исчистија за неполни 30 минути и можам да кажам само на една од нив а дали и толку проблемот беше во плинот,  на сите колите не им чинеа.

Па поубаво да плати 20/30€ него да се замара со дебили и да се нервира

Sent from my F5 using Tapatalk



Дизните да ги сменам сигурно 100 евра ќе коштаат а покрај сите делови до сега на страна од плинот па и самиот плин што ме кошташе веќе ни денар не ми се дава на страна искрено...

Отсутен Knight_

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1267
Одг: Fiat Punto 1.2 8V 60hp
« Одговори #189 на: 02 Ноември 2016, 00:10:17 am »
Денеска се надевам заврши и последната епизода што ја приредиа плимонт.  Околу 8.30 одиме со таткоми и си реков сега ќе одиме во новиот сервис да видиме други луѓе што ќе кажат другите од маџари или како и да се вика тоа место кажаа што кажаа.  Влегуваме и веќе гледам познати фаци истите луѓе од другиот сервис ама до еден.  Си реков сега завршивме работа и секако дрскиот господин не пречека со зборовите "оо еве го пунтото со новите дизни"  па се направи галама излегоа два тројца секако да му објаснат на таткоми пошо мене веќе ми објасниле дека колата цела нечини.  Таткоми им вика еве го моторот дали вие треба да знаете што нечини на колата и дали е исправна за да работи на плин,  мизерен одговор треба да знаеме.  Ајде кажете вика ваш мајстор јас сега одам тоа што ќе кажете ќе го сменам пошо цела кола нечини.  И никој не превзема одговорност.  По незнам кој пат се фаќаат за минимално сецкање (да го речам трокирање)  кога ќе се даде гаста нагло во место.  Секако ми дое преку глава и на луге со 20 години искуство а ја со 21 год почнав да им објаснувам дека поради тоа колата 100% нема проблем при работа на плин,  уште малку фалеше да се изнасмеат.  Предложиа да ја оставиме колата у сервис.  Ги замоливме ко луѓе иако тие не се поставиа така према нас да ја видат што е можно поскоро зошто ни треба, ама иако имаше малку коли главниот мајстор се изјасни и цинички изнасмеа дека он не бил магионичар и кога ќе можел тогаш.  Можев да се кладам дека ќе се јават пред крај на работно време и тоа и се случи.  16.30 "колата е проверена губи струја некаде најверојатно бомбина или кабли затоа има проблем дојдете земете ја".  Одиме таму и го чекаме надлежниот да ни ја предаде колата и да ни објасни дали ја откриле америка конечно слушаме како некој друг муштерија му објаснува дека бил на друго место му ставиле други дизни колата работела нормално ги братиле тие од плимонт не работела како што треба.  Ајде дојде кај нас иста песна губи струја незнам што.  Почна таткоми да се расправа зошто очекувавме решен проблем после 4 пати одење а добивме пак приказни ама ништо уште не убедува дека од нивна страна е све во ред.  Си ја земаме колата возам 2~3км си викам чекај ќе пробам на плин кој ти знае.  Се редат 5 6 7 8 км на плин што не се десило да поминам поише од 200 метри а да неработи на 3 клипа.  До сега скоро поминав точно 46км на плин одкако ја земав колата од плимонт без проблем и никакво сецкање.  Немав клич да го извадам филтерот за воздух да ги видам дизните па пробав светнав со блиц од страна и лолку што успеав да видам немаше грам прашинка на нив а беа сменети пред 7 дена.  Не е можно да се толку чисти ако се од тогаш,  а другите делови си има прашина на нив истите се.  

Заклучок: проблемот е НАЈДЕН И СЕ НАДЕВАМ РЕШЕН ама после толку перчење им беше срам да признаат дека ја направиле колата!!!
Мислам дека ако стварно вака постапиле и се биде во ред понатака (се наевам ќе биде)  паднаа многу ниско и се понижиле сами себеси.

« Последно менување: 02 Ноември 2016, 00:16:34 am Knight_ »

Отсутен Knight_

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1267
Одг: Fiat Punto 1.2 8V 60hp
« Одговори #190 на: 18 Мај 2017, 01:21:02 am »
Да ја обновам малку темава.

Комедијата со плинот не заврши како на последниот пост. Повторно истата приказна 3 клипа сецкање отидов пак во плимот го начекав другиот тим што ја немаше видено колата за 20мин ми кажаа дека компјутерот нечинел и не пуштал струва во едната дизна. Се договоривме ко луѓе дојдов наредниот ден го заменија од тогаш имам доста км поминато се си е како што треба фала богу после толку маки.

180 000 км сменет е филтер на плин уље и пропратни работи.

Сменета е и летва и центрирана.


Ме интересира ако може некој поискусен да ми каже дали е добар резултатот од центрирањето. Миселв дека цифрите ќе бидат поблиску до нула.

И секако мора да има следен проблем имаше мало дупче на шофершајвна можда 3 год сега расцвета линија до другиот крај...


Отсутен Knight_

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1267
Одг: Fiat Punto 1.2 8V 60hp
« Одговори #191 на: 06 Март 2018, 17:30:34 pm »
Еден мал апдејт на 200 200км 12,12,2017 сменет е акумулаторот со нов Monbat 45ah стариот беше ист издржа ~3 години.

Денес на 203 420км по втор пат е сменет филтерот за плин што се менува на 20 000км. До сега имам околу 40 000км на плин требаше да се смени и вториот филтер што е на 40к км но мајсторот Васе од горно лисиче ми препорача да не го менувам дур не почне да гуши. Кога бил нов тој филтер дувало многу плин (како под притисок) и оштетувало нешто не допамтив што  ;D 

До пред некое време не планирав да го средувам пунтово дури отворив и тема сакав да го заменам за е39 528и но брзо потоа сменив работно место која ми ги смени плановите за иднина па така пунтово сигурно ќе остане во мои раце уште 3-4години.  Е сега следно што планирам да го направам е:
-нови фарови
-нови седишта
-десен зглоб
-има каросериски оштетувања кој искрено не планирам да ги средам зошто ќе ме коштаат колку да го сменам пунтото за друго пунто.

По некоја логика прво би требало да го средам зглобот но не е во многу лоша состојба тек сега почнува да се растропува па мислам дека може да почека уште малку.

Прво нешто што сакам да го направам е да ставам нови фарови. Кога го ставив ксенонот сватив дека тоа беше најпаметното нешто што сме го направиле на колата. Светлата беа пре добри до пред некое време сега сум како без светла. Луѓе со пунтовци се случуваше да ме прашаат што сијалици сум ставил нивните многу слабо светеле. Што значи фабричките фарови и не се така добри па по таа логика половни никако. Пробавно е со нови сијалици и релеа пак е исто. Значи фаровите се ослабени, нови се околу 5 000ден. Главната работа што ме интересира дали да го монтирам ксенонот на новите ?? Да беше само моето со слаби фарови ќе речев ај од ксенонот ама сепак како да сум скептик дали треба да се монтира пак ксенон.

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5654
Одг: Fiat Punto 1.2 8V 60hp
« Одговори #192 на: 06 Март 2018, 18:01:27 pm »
Neznam tvoeto punto kakvi farovi ima dali se so lupa ili ne. Na moeto sto go imav otkako staviv xenon progledav kaj mene bea so lupa farovite. Kolega ima punto ama od onie 2006 god sto se so pogolemite farovi on so obicna fabricka sjalica ima perfektna preglednost napred.

Отсутен Knight_

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1267
Одг: Fiat Punto 1.2 8V 60hp
« Одговори #193 на: 06 Март 2018, 18:10:06 pm »
Со лупа се и мојте. Сега гледам не ги дава сликите на првиот пост.

 

И кај мене не беа добри туку ден правеа сега катастрофа е. Нареден месец да дособерам уште некој денар дефинитивно ги менувам но ете имам некоја дилема да не случајно ксенонот има улога у тоа што ослабеа фаровите можеби некој што се разбира повеќе ќе ме упати  :) за да знам дали да го монтирам пак или да терам со обични

Отсутен Knight_

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1267
Одг: Fiat Punto 1.2 8V 60hp
« Одговори #194 на: 09 Јули 2018, 22:18:07 pm »
Колата веќе не е во моја сопственост може да се затвори темата :)