Автор Тема: Skoda Octavia (A8) - 1.5 TSI EVO (2020)  (Прочитано 46986 пати)

Отсутен R2D2

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 538
Одг: Skoda Octavia (A8) - 1.5 TSI EVO (2020)
« Одговори #120 на: 18 Октомври 2021, 00:53:50 am »
@loopz ќе проверам уште еднаш и сликам, ама колку што се сеќавам нема. Има само за различна големина на тркала и товареност, различна напумпаност, нема зимски/летни гуми. Исто и на мерцедесот, нема летни/зимски туку во зависност од товареност напред/назад.
Шкода Октавиа 1.5 ТСИ, (А8 2020) http://forum.carclub.mk/index.php/topic,24484.0.html
Mercedes A160 (W168) http://forum.carclub.mk/index.php/topic,2269.0.html

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: Skoda Octavia (A8) - 1.5 TSI EVO (2020)
« Одговори #121 на: 18 Октомври 2021, 02:12:13 am »
Зошто би имало разлика во притисоците кај зимски/летни? Различно да не тежи колата? :)

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8621
  • Малерозен дрводарец
Одг: Skoda Octavia (A8) - 1.5 TSI EVO (2020)
« Одговори #122 на: 18 Октомври 2021, 02:57:13 am »
Зошто би имало разлика во притисоците кај зимски/летни? Различно да не тежи колата? :)

Те га, треќио пасус у китапо.
Нема дополнително објаснување, само ова.
Досега во овие 5.5 години го следам правилото, негативни последици не сум увидел. :)

Добра плата.
Прав скопјАнец.

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2263
Одг: Skoda Octavia (A8) - 1.5 TSI EVO (2020)
« Одговори #123 на: 18 Октомври 2021, 03:30:10 am »
 Јас лани тука читав:

https://www.oponeo.co.uk/blog/what-should-be-the-winter-tyre-pressure

Паѓа воздушниот притисок внатре во гумата со падот на температурите, затоа се препорачува +0.2 бара во зимо, претпоставуваат дека има барем разлика од 20 степени од летните температури.

Low temperature has a significant effect on a tire pressure. When the outside temperature drops, the air inside the tire contracts and the tire pressure drops.
The rule of thumb is that for every 10-degree Celsius (18°F) drop in temperature the pressure should be increased for 0.1 bar (1.45 psi).
« Последно менување: 18 Октомври 2021, 03:37:55 am balanar »

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Skoda Octavia (A8) - 1.5 TSI EVO (2020)
« Одговори #124 на: 18 Октомври 2021, 07:58:55 am »
Ха, значи и на папир го ставиле штосот со зимски воздух ;D

Успут да прашам, ставивте есенски воздух во гумите?

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6487
Одг: Skoda Octavia (A8) - 1.5 TSI EVO (2020)
« Одговори #125 на: 18 Октомври 2021, 08:02:53 am »
Во голфот ништо не пишува за зимски гуми и притисоци а додека во сеатот си пишува +0.2

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: Skoda Octavia (A8) - 1.5 TSI EVO (2020)
« Одговори #126 на: 18 Октомври 2021, 08:20:06 am »
Муабетот ми е, дали има различни препорачани притисоци за симски и летни ГУМИ а не за летно и зимско време.

Првите 5 резултати на чичко Гугл спомнуваат дека притисокот на воздухот во гумите треба да се зголеми за 0,2 бари во зима споредено со лето, но никаде не спомнува различен притисок според типот на гумите. Кај Нокиан го најдов следново:

For summer tyres, we recommend using the vehicle manufacturer's suggested tyre pressure. For winter tyres, you should inflate the tyres to 0.2 bar above the summer tyre recommendation. ... If the tyre pressure is measured inside, it will be too low for outside temperatures.

Тоа е разбирливо и сосем нормално

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6487
Одг: Skoda Octavia (A8) - 1.5 TSI EVO (2020)
« Одговори #127 на: 18 Октомври 2021, 08:37:09 am »
Зошто би имало разлика во притисоците кај зимски/летни? Различно да не тежи колата? :)

Тоа е разбирливо и сосем нормално

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Skoda Octavia (A8) - 1.5 TSI EVO (2020)
« Одговори #128 на: 18 Октомври 2021, 08:44:09 am »
Според мене

Препорачано е гумите се пумпаат на "ладно", односно до 1-2 км возење.
Летно време температурата на гумите се искачува и автоматски притисокот расте, додека зимно време температурата на гумите не може да нарасне во толкав обем и со тоа и притисокот нема да достигне вредности како на лето.

Мада сето тоа е занемарливо.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43790
  • Il Moderatore
Одг: Skoda Octavia (A8) - 1.5 TSI EVO (2020)
« Одговори #129 на: 18 Октомври 2021, 08:58:19 am »
Според мене

Препорачано е гумите се пумпаат на "ладно", односно до 1-2 км возење.
Летно време температурата на гумите се искачува и автоматски притисокот расте, додека зимно време температурата на гумите не може да нарасне во толкав обем и со тоа и притисокот нема да достигне вредности како на лето.

Мада сето тоа е занемарливо.
Така и  е. И не е занемарливо. Земи надувај еден балон, и стави го во фрижидер или во замрзнувач, да видиш колку ќе се собере. Исто е и со воздухот во гумите.  Додуша тука ќе приметиш промена на волумен, додека кај гумите притисокот се менува зависно од температурата, бидејќи вволуменот на гумата е ист. 
BTW, и во упатството на алфите и фиатите секогаш пишува +0.2 за у зима.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Skoda Octavia (A8) - 1.5 TSI EVO (2020)
« Одговори #130 на: 18 Октомври 2021, 09:06:07 am »
Според мене

Препорачано е гумите се пумпаат на "ладно", односно до 1-2 км возење.
Летно време температурата на гумите се искачува и автоматски притисокот расте, додека зимно време температурата на гумите не може да нарасне во толкав обем и со тоа и притисокот нема да достигне вредности како на лето.

Мада сето тоа е занемарливо.
Така и  е. И не е занемарливо. Земи надувај еден балон, и стави го во фрижидер или во замрзнувач, да видиш колку ќе се собере. Исто е и со воздухот во гумите.  Додуша тука ќе приметиш промена на волумен, додека кај гумите притисокот се менува зависно од температурата, бидејќи вволуменот на гумата е ист. 
BTW, и во упатството на алфите и фиатите секогаш пишува +0.2 за у зима.
Тоа доколку се гумите напумпани летен период и непроверени во текот на зимата, всушност веќе на есенските температури треба да се допумпаат.

Но доколку се напумпани зимски период нема да има толкава разлика, односно во Ноември се пумпаат, во Јануари се допумпуваат, и то :)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: Skoda Octavia (A8) - 1.5 TSI EVO (2020)
« Одговори #131 на: 18 Октомври 2021, 09:10:02 am »
Уште поважно, зимските гуми во случајов се со различна димензија од летните. Мене и тоа би ми играло улога.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: Skoda Octavia (A8) - 1.5 TSI EVO (2020)
« Одговори #132 на: 18 Октомври 2021, 12:57:02 pm »
Според мене

Препорачано е гумите се пумпаат на "ладно", односно до 1-2 км возење.
Летно време температурата на гумите се искачува и автоматски притисокот расте, додека зимно време температурата на гумите не може да нарасне во толкав обем и со тоа и притисокот нема да достигне вредности како на лето.

Мада сето тоа е занемарливо.
А особено е битно, ако пумпаш летно време, колата да е стоена под сенка. Зошто ако едната страна ја пече сонце и температурата на воздухот во гумите е 60 степенса, од другата страна на колата под сенка со температра од 30 степена, правиме муабет за 0,3 бари разлика во притисокот. Многу е важно температурата на гумите да е иста

Отсутен BZ

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 34
Одг: Skoda Octavia (A8) - 1.5 TSI EVO (2020)
« Одговори #133 на: 18 Октомври 2021, 13:14:48 pm »
Еве ме после некои 2 и пол години отсуство, по молба на Класниот ;D и чат пат читање на форумов, решив да ја отворам темава.

За оние кои не знаат, некаде јули месец се подновив (за прв пат) во животот со нова кола, од салон.

Се работи за Skoda Octavia четврта генерација (A8 моделска верзија) со 1.5 TSI - 150 КС мотор и 6 степен рачен менувач.

Боја: Lava Blue

Направив некаде над 3000км со неа, па ќе споделам и искуства со колава.

Бев во потрага по нова кола веќе некое време, возев неколку модели на тест.

Буквално ставав на кантар се што може да се земе во предвид (моторизација, дизајн, комоција, технологии, претходни искуства со бренд, reviews на YouTube ...), сите понуди ги гледав од А до Ш, но главно ми беше габарит/комоцијата и да не биде веќе дизел, значи исклучиво бензинец барав.

Од сета понуда што беше на пазарот, јас лично се сведив на два модели:

- Новата Октавија
- Новата Corolla Hybrid караван (CVT  :-X)

Жена ми сакаше Hyundai Tuscon. Направивме тест возење на атмосферецот, навистина ОК возилце за SUV, релативно комотно за седење, имаше доста опрема, ОК материјали и ОК багажен просторот, ама моторот беше во најмала рака тиња. Знам дека има дечки што зедоа тука Sportage и мислам Tuscon со овој мотор, ама не знам, мене лично многу лош мотор во однос на перформанси, а најмногу лошо се изненадов во потрошувачка (во споредба со перформанси). Од МИДА излегоа во пресрет као да донесат турбо бензинец (црвена боја) со спецификации што барав. Long story short - не се одлучив откако ја видовме Октавијата откако после месеци чекање ја донесоа во Порше.

Првата вечер само што ја донесоа бевме и навистина ни се допадна и е светлосни години разлика од претходниот модел.

Падна одлуката за Октавија. Октавија караван да, ама не гледав причина бидејќи речиси идентична и не гледав причина да давам плус пари за малку повеќе простор.

Ја порачав во Јосифов Битола, со доста повеќе опрема од стандард.

Од плус опрема има
- Хром пакет целосен
- 17 инчни Rotare Aero бандаши (барав друг модел, ама немаа во таа пратка јбг)
- Затемнети стакла назад
- Ролетни назад комплет (врати и петта врата)
- Комплет air bags
- Паркинг сензори напред назад со Maneuver Assist.
- Висинско подесување на возачко и совозачко седиште
- Електрични преклопливи ретровизори
- Ambient light
- Држач за таблет назад.
- Темпомат
- Бришач на задно стакло
- Care Connect услуги (мобилна апликација) 1 година

Во основната опрема има многу ќе издвојам нешто
- 8.25' екран
- Virtual Cockpit (дигитална шалт табла)
- Lane Assist
- Climatronic
- Hill Hold
- DAB
- LED светла (факинг WOW)

Откако ја зедов ја однесов во Samad за навлаки на седишта. @Samad супер си ја завршија работата. Одбравме дезен ист како фабричкиот. Излезе топ.
Патосници Glendering - не можам да ги пофалам доволно!
Силиконска навлака на воланот.

Пред две недели отиде кај @dame со мислам една од подобрите керамики што ги нуди и мајсторски ја изработи! Само пофални зборови имам! Колата буквално се трансформира.

За потрошувачка, ќе спомнам ама повеќето нема да ми веруваат за бројките, ама ете нека стојат како податок. Не навлегувам во докажувања :)

Во последните 3000км просечна потрошувачка ми е 5.6l/100km комбинирано со клима.

Градска отприлика 6.5-6.8l/100km. Кога беше 40*C тргни застани сообраќај можеше да крене до кај 8l сообраќај.
Ако е малку растеретен сообраќајот знае 5.9-6l/100km.

Отворено 4.2-4.3l/100km (просек) возење 120-130км/ч каде дозволува патот отприлика 10% над дозволената. Така горе долу тие се бројките од 5.6l/100km. Значи ја неам бркано многу башка нов мотор. Нормално возење - фамилијарно.

Дека бордот лаже или не знам што, не може да лаже многу, башка откако ја зедов секогаш ја полнам до крај така што бројките се совпаѓаат.

Според мене има неколку причини за ова
- 2 cylinder mode
- Start & Stop градска
- Одлична аеродинамика (0.24 ако не се лажам)
- Гумите Michelin 205/55/17 (да чудна димензија, доста тесни)

Неколку работи ќе ги издвојам што ме изнервирале:
- Имаше една лоша вибрација во 2 cylinder mode на 1500 обртаи (јас го слушав, другите во кола не). На крај со dame установивме дека хаубата не беше добро балансирана и откако ја подесив уште малку речиси ги нема вибрациите. Пријавив во Porsche и Skoda.
- Start & Stop системот даде Error - во Порше веднаш го решија (некои параметри фабрички не беа добро подесени) за половина саат
- Еднаш покажа DRL error, некој контакт се олабавил - исто Porsche средија и од тогаш се нема појавено.
- Работата што најмногу ме нервира - Skoda Connect. Во основа можам со апликацијава се да правам со колата. Отворање/затворање на кола преку апликација, свирење, аблендирање, GPS tracking, потрошувачка, пријавување на грешки до Porsche, следење на возило. Е арно ама, не знам зошто доста од овие опции не работат во Македонија. Не е Skoda исклучок во ова туку и сите VAG возила. Имав размена на неколку mail-ови со Skoda HQ и нашиве од Porsche. Последно беше пред некој ден, каде добив ветување дека работат на проблемот и наскоро ќе биде решено.
- Кај ова ниво на опрема задните што светла не светат на багажникот простор. Софтверско ограничено. Глупости живи.

Во глобала морам да ги пофалам Porsche MK, доста добар customer care имаат. Се јавуваат, ме прашуваат дали е се во ред со возилото, пријавуваат се што имам замерки до Skoda, навистина коректен однос.

Малку долг пост ама ете :)

Знам дека некој ќе праша „Зошто не зеде DSG?".
- мислам дека не го нудат моментално за 1.5 TSI кај нас.
- Не знам, субјективно е ова, ама многу ми прави мерак шалтање брзини. Немам подобро објаснување. Муабетот за CVT ?  :-X


(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Здраво,
Дали ќе може инструкции да ми дадеш за балансирање на хаубата и кај мене се појавува мала вибрација во 2 cylinder mode.
Поздрав

Присутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6490
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Skoda Octavia (A8) - 1.5 TSI EVO (2020)
« Одговори #134 на: 18 Октомври 2021, 13:28:40 pm »
За никаде легнале на челичен бандаж.
Ерр...зимска гума оди на челичен бандаш. End of story.

Точно, за да рѓосаат што побрзо, оти ништо не е поубо од рѓосан бандаж, уствари е, 4 рѓосани бандажи.