Автор Тема: Статистики за продажба на нови возила во Европа  (Прочитано 33560 пати)

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Продажбата на возила од А-Сегмент по модели во првата половина од 2020 во Европа




Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Статистики за продажба на нови возила во Европа
« Одговори #1 на: 05 Август 2020, 13:12:27 pm »
Зарем воопшто некој купува такви количиња?

Нели беше боље за истите пари да си купиш 20годишно половно Ауди/лаѓа ;D


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Статистики за продажба на нови возила во Европа
« Одговори #2 на: 05 Август 2020, 13:14:58 pm »
Според трендовите на пораст на цените на возилата и зголемувањето на давачките за возила кои се возат во големите градови јас би очекувал продажбата на вакви возила да расте а не да паѓа, али ето, то је то :)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: Статистики за продажба на нови возила во Европа
« Одговори #3 на: 05 Август 2020, 13:16:02 pm »
Зарем воопшто некој купува такви количиња?

Нели беше боље за истите пари да си купиш 20годишно половно Ауди/лаѓа ;D



Па го сфатиле тоа и почнале да купуваат, нели гледаш од графикот. :D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Статистики за продажба на нови возила во Европа
« Одговори #4 на: 05 Август 2020, 13:16:41 pm »
Оваа година не е репер за паѓање и станување. И онака ретко кој купил кола годинава.

Отсутен vandex

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 480
Одг: Статистики за продажба на нови возила во Европа
« Одговори #5 на: 05 Август 2020, 23:58:49 pm »
Ако еспејс има најудобна и најрелаксирана вожња од сите класи на возила ондак некој не е во допир со реалноста.
@vlatko.klp некој земал фотелја и ја ставил во кола. После малку ја стегнал фотелјата да биде ергономска да не мрда телото лево-десно, а повторно да биде удобна. Кога некој оди на долг пат, ова е особено важно да не се здрви човек во седиштето и евентуално после пат да треба да оди на физиотерапевт да му ги намести коските, т.е. да ги врати таму каде му е местото. Овие МПВ возила се направени од инжењери и земени се многу параметри за да бидат удобни и функционални. СУВ возилата на изглед можеби се најубави затоа што ги правеле дизајнери, но ја немаат таа удобност и функционалност. Атрактивен изглед имаат и тоа е тоа. Сум се возел во две такви на долг пат (едно од нив и јас имам), а од второто едвај чекав да се симнам и да продолжам пешки по патот што ме болеше телото.  :-[

Што се однесува до Тигуанот (мислев пишувано е за Туран, моја грешка) и тој не е така лош како што го претставивте претходно. Сите VW имаат правоаголна форма, малку се досадни за возење, но тоа не значи дека се лоши. Внатрешниот простор кај сите нив можеби е најдобро решен со доста практични решенија. За изгледот секој може да коментира што му се допаѓа па така и за Тигуанот има можност за модификации. Ова е дел од нив:


« Последно менување: 06 Август 2020, 08:12:24 am vandex »

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Статистики за продажба на нови возила во Европа
« Одговори #6 на: 06 Август 2020, 01:22:08 am »
Ако еспејс има најудобна и најрелаксирана вожња од сите класи на возила ондак некој не е во допир со реалноста.
@vlatko.klp некој земал фотелја и ја ставил во кола. После малку ја стегнал фотелјата да биде ергономска да не мрда телото лево-десно, а повторно да биде удобна. Кога некој оди на долг пат, ова е особено важно да не се здрви човек во седиштето и евентуално после пат да треба да оди на физиотерапевт да му ги намести коските, т.е. да ги врати таму каде му е местото. Овие МПВ возила се направени од инжењери и земени се многу параметри за да бидат удобни и функционални. СУВ возилата на изглед можеби се најубави затоа што ги правеле дизајнери, но ја немаат таа удобност и функционалност. Атрактивен изглед имаат и тоа е тоа. Сум се возел во две такви на долг пат (едно од нив и јас имам), а од второто едвај чекав да се симнам и да продолжам пешки по патот што ме болеше телото.  :-[

Што се однесува до Тигуанот и тој не е така лош како што го претставивте претходно. Сите VW имаат правоаголна форма, малку се досадни за возење, но тоа не значи дека се лоши. Внатрешниот простор кај сите нив можеби е најдобро решен со доста практични решенија. За изгледот секој може да коментира што му се допаѓа па така и за Тигуанот има можност за модификации. Ова е дел од нив:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Neznam brat ti u kakov tiguan si se vozel, ama jas tri godini nemozam da najdam vozacka pozicija :D :D :D

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7066
  • хаУс мајстор
Одг: Статистики за продажба на нови возила во Европа
« Одговори #7 на: 06 Август 2020, 01:50:49 am »
Ти си научен на Голф кец!!! Ќути :D

Отсутен vandex

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 480
Одг: Статистики за продажба на нови возила во Европа
« Одговори #8 на: 06 Август 2020, 06:36:57 am »
Neznam brat ti u kakov tiguan si se vozel, ama jas tri godini nemozam da najdam vozacka pozicija :D :D :D
Не се однесуваше мислењето дека сум се возел во Тигуан туку за изгледот дека не биле убави и затоа прикачив слики од него со малку изменет изглед од вообичаен или само со еден мал детал (бандажи) како поинаку изгледа кога станува збор за убавина, дека и Тигуанот знае да биде убав, барем за мене. Во моментов сопругата вози Тигуан и таа вели дека е многу многу добро, дизел со многу тивок мотор како да нема дизел. Ќе треба да се уверам во позицијата на седење, но генерално муабетот беше за МПВ дека се практични, удобни, функционални и прегледни. За управување можеби малку се разликуваат од пониските коли, но голем дел возачи и не возат брзо за да бараат стабилност туку возат посигурно, па зазтоа и начинот на возење влијае при избор на ново (или половно) возило.

Инаку муабетот беше за удобноста на Espace или во мојот конкретен случај Scenic (многу слично со Espace пошто и во двете сум се возел) vs Captur. Од ова второто сакав да избегам што побрзо. Внатре е мало, има место колку за две ќеси да се стават и тешко подносливо на долг пат. Од надвор кога ќе го видите е една од најубавите коли ама внатре не е тоа тоа, особено не за патници што се повисоки. Но, тоа во моментов е атрактивно на пазарот со неговиот изглед, има добри мотори, издржливо, модерно и затоа се продава. Пријателот што се возев во него го продаде со 300.000km. Јас лично не би препорачал за долги патувања туку е повеќе како градски автомобил и можеби затоа потсетува на Clio кое решиле да направат SUV модел од него.

Поентата е дека сите коли се добри и убави. Секоја има своја карактеристика која се разликува од другите. Денес сите коли ќе ги извозите најмалку 200.000km, а се останато е маркетинг или удобност. Прашањето е секогаш индивидуално, кој на кого што му се допаѓа, станува збор за вкусови, а за вкусови секогаш се дебатира. Затоа пишуваме кој на кого што му се допаѓа кај одредена кола. Некој сака пониски, поспортски коли, адреналин во возење, некој друг сака смиреност, стабилност, удобност и со сите овие карактеристики производителите направиле различни модели на коли за да ги задоволат вкусовите на потрошувачите.  ;)

пс-заборавив едно добро утро на почеток да пишам, рано сум станат очигледно.  :D

едит: грешка во модели, не пишувам за Тигуан туку за Туран. Моја грешка, простете за забуната. Се уште ги мешам моделите Тигуан-Туран.  :(
« Последно менување: 06 Август 2020, 08:07:13 am vandex »

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7076
Одг: Статистики за продажба на нови возила во Европа
« Одговори #9 на: 06 Август 2020, 07:33:44 am »
Ако еспејс има најудобна и најрелаксирана вожња од сите класи на возила ондак некој не е во допир со реалноста.
@vlatko.klp некој земал фотелја и ја ставил во кола. После малку ја стегнал фотелјата да биде ергономска да не мрда телото лево-десно, а повторно да биде удобна. Кога некој оди на долг пат, ова е особено важно да не се здрви човек во седиштето и евентуално после пат да треба да оди на физиотерапевт да му ги намести коските, т.е. да ги врати таму каде му е местото. Овие МПВ возила се направени од инжењери и земени се многу параметри за да бидат удобни и функционални. СУВ возилата на изглед можеби се најубави затоа што ги правеле дизајнери, но ја немаат таа удобност и функционалност. Атрактивен изглед имаат и тоа е тоа. Сум се возел во две такви на долг пат (едно од нив и јас имам), а од второто едвај чекав да се симнам и да продолжам пешки по патот што ме болеше телото.  :-[

Што се однесува до Тигуанот и тој не е така лош како што го претставивте претходно. Сите VW имаат правоаголна форма, малку се досадни за возење, но тоа не значи дека се лоши. Внатрешниот простор кај сите нив можеби е најдобро решен со доста практични решенија. За изгледот секој може да коментира што му се допаѓа па така и за Тигуанот има можност за модификации. Ова е дел од нив:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Neznam brat ti u kakov tiguan si se vozel, ama jas tri godini nemozam da najdam vozacka pozicija :D :D :D
Мислев дека само ја не можам да се наместам како што треба у комбето мое, дигај седиште, па спуштај па исправи наслон, па мрдни понапред, па волан спушти.... никако не си. Највеќе ме потсеќа на Фиат Добло мојов Плус, како и да се наместиш не ти е удобно за возење.

Додека од друга страна седни у нормална кола и за 3 секунди се местиш како што ти одговара.

Отсутен vandex

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 480
Одг: Статистики за продажба на нови возила во Европа
« Одговори #10 на: 06 Август 2020, 07:51:51 am »
Мислев дека само ја не можам да се наместам како што треба у комбето мое, дигај седиште, па спуштај па исправи наслон, па мрдни понапред, па волан спушти.... никако не си. Највеќе ме потсеќа на Фиат Добло мојов Плус, како и да се наместиш не ти е удобно за возење.

Додека од друга страна седни у нормална кола и за 3 секунди се местиш како што ти одговара.
Шо знам, јас во пасат го имав истото чуство. VW се такви, но конкретно не знам колку го сметаат Golf Plus за MPV, а споредбата беше повеќе за Espace-от. Еве уште еднаш пишав во постот погоре над твојот:
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,3875.msg1150082.html#msg1150082

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: Статистики за продажба на нови возила во Европа
« Одговори #11 на: 06 Август 2020, 07:52:45 am »
Neznam brat ti u kakov tiguan si se vozel, ama jas tri godini nemozam da najdam vozacka pozicija :D :D :D
Не се однесуваше мислењето дека сум се возел во Тигуан туку за изгледот дека не биле убави и затоа прикачив слики од него
Друже ова што си постирал не ќе да е Тигуан.

Отсутен vandex

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 480
Одг: Статистики за продажба на нови возила во Европа
« Одговори #12 на: 06 Август 2020, 07:54:28 am »
Друже ова што си постирал не ќе да е Тигуан.
Така е!
Грешка, Туран поставив. Се занесов во MPV-а. :-[

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Статистики за продажба на нови возила во Европа
« Одговори #13 на: 06 Август 2020, 08:15:21 am »
Тек S-Max што е... лудница.

Neznam brat ti u kakov tiguan si se vozel, ama jas tri godini nemozam da najdam vozacka pozicija :D :D :D
Убав муабет, реален.
« Последно менување: 06 Август 2020, 08:21:40 am Deni »

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8621
  • Малерозен дрводарец
Одг: Статистики за продажба на нови возила во Европа
« Одговори #14 на: 06 Август 2020, 08:20:12 am »
А сега, вистинскиот проблем:

C-zero +160%

+

+
Добра плата.
Прав скопјАнец.