Автор Тема: Вести од Автомобилскиот Свет  (Прочитано 358246 пати)

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1725 на: 30 Јули 2020, 14:59:21 pm »
Ќе биде поскапо со хибрид или со тб, затоа викам најосновно атмосферче од тојота чим нивното не задоволува.
Млак хибрид се, дуајџет е основен атмосферец и рачунај дека свифтот со него е 10.500 почетна. Многу ефтин мотор. А одличен!

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1726 на: 19 Август 2020, 10:00:56 am »
Инчремудастинг...

Информации за тоа кој производител изгубил / добил по возило (или по бренд) за време на корона:

15. Bentley -19.800 Euro pro Fahrzeug
14. Seat (VW-Konzern) -1.376 Euro pro Fahrzeug
13. BMW -1.135 Euro pro Fahrzeug
12. Ford -1.088 Euro pro Fahrzeug
11. Mercedes-Benz -599 Euro pro Fahrzeug
10. Audi -559 Euro pro Fahrzeug
9. VW Pkw-Sparte -415 Euro pro Fahrzeug
8. Volvo -343 Euro pro Fahrzeug
7. Marke VW -313 Euro pro Fahrzeug

--

6. Toyota +533 Euro pro Fahrzeug
5. PSA-Opel +707 Euro pro Fahrzeug
4. Skoda (VW-Konzern) +748 Euro pro Fahrzeug
3. GM +780 Euro pro Fahrzeug
2. Tesla +2.890 Euro pro Fahrzeug
1. Porsche (VW-Konzern) +9.853 Euro pro Fahrzeug

https://www.businessinsider.de/wirtschaft/mobility/corona-ranking-tesla-porsche-vw/
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1727 на: 19 Август 2020, 10:20:32 am »
Шкода и Порше, тоа се брендовите на VW Концернот :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1728 на: 22 Август 2020, 05:07:38 am »
Браво за опел. Конечно не се во минус😂😁

Отсутен Startermkd

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 8
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1729 на: 29 Август 2020, 11:55:26 am »
Не ми е јасно зошто Suzuki не му тртнат на Jimny некое моторче од Toyota кое ги задоволува европските норми, па да продолжи да се продава и тука. Исто така Toyota да извадат нивна варијанта од ребрендиран Jimny. Нели веќе се во алијанса двете компании?
Suzuki Jimny освен за ако навистина не возам претежно офф роад никогаш не би го купил. Некомфорно возење, подпросечна управливост, слаби кочници, тесен внатре, минијатурен багажен простор, по волумен не поголем од тојота мр2. Како за модерно возило, релативно и слаби резултати на краш тест. Добри страни, прегледност и лесен за паркинг и високи тротоари, нешто што треба да се подразбира за мини теренец од околу 3 и пол метри. Не ми е разбирлива фамата околу Jimny i Ignis.
« Последно менување: 29 Август 2020, 12:10:33 pm Startermkd »

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1730 на: 07 Октомври 2020, 14:58:53 pm »
Mercedes-Benz се откажува од мануелните менувачи

https://www.carclub.mk/2020/10/07/mercedes-benz-se-otkazuva-od-manuelnite-menuvaci/

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1731 на: 07 Октомври 2020, 17:32:09 pm »
Mercedes-Benz се откажува од мануелните менувачи

https://www.carclub.mk/2020/10/07/mercedes-benz-se-otkazuva-od-manuelnite-menuvaci/

Конечно. Надежно ќе останат мануелни само во спортски коли.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1732 на: 07 Октомври 2020, 17:49:36 pm »
Кај Мерцедес јок, кај другите ќе видиме.

Ама да, се согласувам дека автоматик си е полесен за секојдневно користење.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1733 на: 07 Октомври 2020, 21:00:33 pm »
Многу логично е за бренд како мерцедес кој важи за производител на коли кои не замараат.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1734 на: 07 Октомври 2020, 23:55:02 pm »
Ako ne se zamaral Mercedes nemase da e tamu kaj sto e.Ednostavno momentalno 95%(grubo receno) od fabrika na Mercedes izleguva avtomatik.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1735 на: 08 Октомври 2020, 06:04:37 am »
Читај. Коли кои не замараат.

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1736 на: 09 Октомври 2020, 12:23:35 pm »
Глупи се американците што возат аутоматици веќе 50 год. Европа енос излева од тркачкиот филм, и сфаќа што е подобро.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1738 на: 04 Ноември 2020, 13:07:06 pm »
Уште да ги решат дизел генераторите на плажа и топ ќе си дојде.


Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1739 на: 28 Ноември 2020, 08:56:48 am »
Му пресудија и на Пасат. Чувајте си ги седанике колку што можете повеќе
Prodaja Passata u državama Evropske Unije je prošle godine iznosila samo 124.650 primeraka. Iako je spomenuta brojka najbolja u klasi, u slučaju slavne nemačke limuzine je ubedljivo najniža u poslednjih nekoliko decenija. U celu priču se umešao i pristupačniji mehanički blizanac Škoda Superb. Taj model je prošle godine privukao 67.448 mušterija, što je bio pad u poređenju sa istim vremenskim periodom godinu dana ranije, ali opet kostantna cifra za češkog proizvođača.

Pa šta je onda tačno strategija Volkswagena?

Nemački gigant je originalno planirao da proizvodi narednu generaciju Passata i Superba u Turskoj, ali se predomislio zbog sukoba u Siriji, pa je investirao preko milijardu evra u novu fabriku u Bratislavi. O ovome smo naširoko pisali. Ali kako prenosi Automotive News, kada nova generacija debituje 2023. godine u ponudi više neće biti limuzinskog izdanja Passata već će publika moći da kupi samo karavan pod poznatom značkom Variant.

Kako pišu spomenuti mediji, Superb bi nastavio da se prodaje u centralnoj i istočnoj Evropi, gde su limuzine generalno popularnije, dok bi Passat ciljao na bogatije mušterije iz zapadne Evrope. Na taj način dva automobila se ne bi mešali jedan drugom u posao.