Му пресудија и на Пасат. Чувајте си ги седанике колку што можете повеќе
Prodaja Passata u državama Evropske Unije je prošle godine iznosila samo 124.650 primeraka. Iako je spomenuta brojka najbolja u klasi, u slučaju slavne nemačke limuzine je ubedljivo najniža u poslednjih nekoliko decenija. U celu priču se umešao i pristupačniji mehanički blizanac Škoda Superb. Taj model je prošle godine privukao 67.448 mušterija, što je bio pad u poređenju sa istim vremenskim periodom godinu dana ranije, ali opet kostantna cifra za češkog proizvođača.
Pa šta je onda tačno strategija Volkswagena?
Nemački gigant je originalno planirao da proizvodi narednu generaciju Passata i Superba u Turskoj, ali se predomislio zbog sukoba u Siriji, pa je investirao preko milijardu evra u novu fabriku u Bratislavi. O ovome smo naširoko pisali. Ali kako prenosi Automotive News, kada nova generacija debituje 2023. godine u ponudi više neće biti limuzinskog izdanja Passata već će publika moći da kupi samo karavan pod poznatom značkom Variant.
Kako pišu spomenuti mediji, Superb bi nastavio da se prodaje u centralnoj i istočnoj Evropi, gde su limuzine generalno popularnije, dok bi Passat ciljao na bogatije mušterije iz zapadne Evrope. Na taj način dva automobila se ne bi mešali jedan drugom u posao.