Автор Тема: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)  (Прочитано 163879 пати)

Отсутен ivanxh

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 610
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #915 на: 06 Мај 2022, 14:25:18 pm »
Имаме новичко службено Caddy 1.6 TDI на работа, и неколку пати се имам изненадено во колку наврати "не ти дозволува" да ја вратиш во прва па те остава во ситуација или да ја затрокираш малку во втора, или со гас и кумплунг да си тргнеш на crawling speeds. Разбирам штитење на мењачот али ебале малку работа тука мислам.

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2180
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #916 на: 06 Мај 2022, 14:50:33 pm »
На Леонов за да затрокира во втора кога тргнуваш - треба да лазиш т.е некаде cca 10-15km/h. Е во тие ситуации си сака кумплунг и во втора.
Над 15-20km/h си повлекува во втора (освен ако не е угорница, нормално) како што треба.

Микиус разглобува како требало, како не требало. На негови коли. И како умирале држачи на мотор/замаец.

Си покажува колата како сака, како не.
Не можам да зборам како треба да тргнува Алфата на Симо, на пример. Немам седнато во неа.
« Последно менување: 06 Мај 2022, 15:04:00 pm balanar »

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #917 на: 06 Мај 2022, 16:16:41 pm »
Не зборувам за км/ч, зборувам за rpm.
900rpm се 900rpm, 100 над лер гас.
На видеото се гледа дека успоруваш (одземена гас) се до 900 rpm и во тој момент додаваш гас без претходно да имаш стиснато куплунг. Во втора си, не си во прва. Секунда подоцна паѓаш на 800 rpm која е лер гас без никакво оптеретување.
И ајде, ништо страшно, и мене ми се случува да задоцнам со реакција со куплунгот, особено ако контра мојата претпоставка дека возилото пред мене ќе тргне сеуште стои, односно тргнува секунда подоцна. Но ако е тоа стил на возење, 1.000 пати во годината да предизвикуваш стрес на пренос и замаец бидејки те мрзи да стиснеш куплунг, сигурно нешто ќе почне да трокира после некое време.

Успут, го познавам тој стил на возење, истите не шалтаат во понизок степен ниту ако се во трета, четврта, моторот им се гуши на 1000 rpm, додаваат гас, цима моторот, лупаат вентили...или па прерано шалтаат во повисок пренос, уште не тргнал, у втора, па брзопотезно у трета, штедат гориво, помалку трошело во четврта на 1100 rpm ;)

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2180
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #918 на: 06 Мај 2022, 16:20:17 pm »
ОК, ти знаеш како треба да се вози колава, како реагира и се тоа - иако ја немаш. Ниту па не чув одговор од тебе дали во скоро си возел CR дизел од VAG... чудно.
Јас "не знам", ете.

15 пати ти напишав дека Леонов овака вози и е сосема ОК, дека прима одлично при доволно ниски обртаи во втора брзина, дека не трокира, дека нема потреба од кумплунг, дека не се убацува у прва брзина додека не почнеш да ползиш - 15 пати зема да ми објаснуваш дека не било во ред и дека се расипувале работи. На моја кола зема да ми објаснуваш како требало хах.
Да не беше смешно - ќе беше жално.

И те молам за стилот за возење и како "ги познаваш тие" да не коментираш тука. Ниту си се возел со мене, ниту ништо. Таквите мслења задржи си ги за себе и не прејудицирај ништо на оваа тема. Или претпоставувај си такви работи на други теми, не тука. Не личи на возрасен човек вака да претпоставуваш за некого што очи не си му видел.
« Последно менување: 06 Мај 2022, 16:36:16 pm balanar »

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #919 на: 06 Мај 2022, 16:34:25 pm »
Да не треба посебна обука и возачка за да се вози Леон?

Ааааа, сеа ми текна, 150 коња се у питање, си влечат у било кој степен на пренос на само 900rpm :)

И изгледа заборавиле да стават синхрони у Леонот :)

Кога ќе тргнуваш немој со прва, може слободно со втора :)

Отсутен Busav

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3736
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #920 на: 06 Мај 2022, 16:37:01 pm »
Сименс дизна капут

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk

Барам девојка која ке си го продаде бубрегот за да си купам кола :)

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2180
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #921 на: 06 Мај 2022, 16:38:30 pm »
Да не треба посебна обука и возачка за да се вози Леон?

Ааааа, сеа ми текна, 150 коња се у питање, си влечат у било кој степен на пренос на само 900rpm :)

И изгледа заборавиле да стават синхрони у Леонот :)

Кога ќе тргнуваш немој со прва, може слободно со втора :)

Гледај како го вртиш муабетов, патетичен стануваш.

- НИКОЈ не рече дека во било која брзина си влече на 900rpm, цело време зборам за втора.
- Никогаш не напишав дека тргнувам во втора, ниту па дека планирам

Добар си, добар. Само грешка човек пробуваш да го фатиш на финти.
И да - тебе очигледно ти треба обука за Леон пошто уште поочигледно е дека немаш возено CR дизел од VAG.

Ова е последна реплика со тебе, немам намера да ја ширам дискусијата. Сезнајковци како тебе добро ми се познати :)
« Последно менување: 06 Мај 2022, 16:44:55 pm balanar »

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2180
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #922 на: 06 Мај 2022, 16:45:25 pm »
Сименс дизна капут

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk

Мислиш дека е дизна?

Отсутен Busav

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3736
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #923 на: 06 Мај 2022, 16:47:05 pm »
Сименс дизна капут

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk

Мислиш дека е дизна?
Мислам, и мислам дека срањето Сименс го има кај тебе, таа генерација и во форд и пежо се... Отиди тркни нека ги видат дизните

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk

Барам девојка која ке си го продаде бубрегот за да си купам кола :)

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #924 на: 06 Мај 2022, 17:12:13 pm »
Цитат
пошто уште поочигледно е дека немаш возено CR дизел од VAG.

Бидејки толку многу инсистираш, ќе ти одговорам, го имам возено 1.6  во Шкода 2016 и Сеат 2014 со 5 степен менувач.
Ништо револуционерно :)

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6791
  • French diamond
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #925 на: 06 Мај 2022, 20:15:13 pm »
Јас на пример моја кола, под 2000 рпм гледам да  е е при вожња, доста  ми е од менување држачи на мотори  ;D

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14232
  • Пудингот на шоферството
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #926 на: 06 Мај 2022, 20:22:10 pm »
До 4500врт. врти кај мене,штета...Ај другата кола ќе врти поќе.  ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7049
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #927 на: 06 Мај 2022, 21:26:24 pm »
А љубите мн да возите кола н ниски вртежи, очекувајте варијабилен замаец да си менувате почесто.

Отсутен goran2406

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 44
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #928 на: 06 Мај 2022, 23:11:53 pm »
Сименс дизна капут

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk

Мислиш дека е дизна?

Bosch дизни се на овој мотор.

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2180
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #929 на: 07 Мај 2022, 14:50:52 pm »
Клабери, пишете центрирање предница во Скопје за веднаш