Автор Тема: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)  (Прочитано 163867 пати)

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11735
  • Архитект
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #900 на: 06 Мај 2022, 11:34:33 am »
Не мора да значи.

Некоја мала пукнатина.

Јас мојата ја возев без црево од турбина до интеркулер, низ град кога ми пукна. Па никогаш не влезе во лимп мод.

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2180
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #901 на: 06 Мај 2022, 11:57:57 am »
Мене ме чуди што не фрла никакви грешки. Тестирано и со VCDS и со ова

Уште почудно е што не можам да го реплицирам проблемот по моја желба.
Некогаш ќе сецне веднаш после палење и тргнување, некогаш после 5 минути од гасење и палење, некогаш после цела вечер (ова е почесто). Дури и во истото возење ако сецне во прва или втора и продолжам да возам - го нема при повторно враќање во прва или втора.

Пример - тргнувам во Штип сабајлето, сецнува во втора и си возам до Скопје каде никогаш не сецка во погорните брзини (од 3-та до 6-та).  Во Скопје на семафори и додека ја паркирам нема ништо. После работа си тргнувам за Штип и знае да сецне 1-2 пати додека излезам од Скопје и толку.
Наредниот ден истата рута - знае да сецне еднаш при стигнување во Скопје (на семафори или додека се паркирам). Дури и ако сецнува на еден семафор, на наредните нема ништо, се губи.

Да има дупка (која е константен фактор, нормално) во било кое црево  - ќе можам да го реплицирам проблемот по желба, што знам.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

edit - Во разговор со мајсторот сабајлево, да се повратам деновиве да се исчисти и усисна грана (мислам дека нема го реши проблемов, ама нема зијан секако), како и да дијагностицираме бааги подетално за симптомов. До сега се водевме по грешките на компјутер. Физички не сме гледале црева или така нешто @osmica8
« Последно менување: 06 Мај 2022, 12:20:44 pm balanar »

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #902 на: 06 Мај 2022, 12:48:23 pm »
А зошто си сеуште во втора брзина на 900 вртежи?

Не си возел ти VW common-rail дизел скоро, гледам јас...
Затоа што физички не се убацува у прва кај овие мотори на 900 вртежи ако колата се движи, ете затоа. Треба ептен да си подзастанат или да лазиш за да смениш во прва. На 20km/h не се враќа во прва.
Не планирам да кршам менувач и да пробувам да убацам надолу.
Моторот сосема комотно си повлекува од 900-1000 вртежи во втора, па нагоре.

Не е начинот на возење проблемот, овака не правеше до пред некоја недела.
Или ќе успориш уште малку за во прва, или под куплунг ќе подзабрзаш.
Моторот е моќен и најслаба карика во ланецот ти е варијабилниот замаец.
По некоја логика, шљакаш гас без куплунг на 900 вртежи (800 лер гас) у втора брзина, и таму некаде над 1.300/1.400 вртежи ти почнува најјакиот торк од турбината, и којзнае што се случува со сензоримензири и комјутери и замајци :)

ПС кај Меганот со моторно кочење во втора ако задоцнам со стискање куплунг на околу 900 вртежи почнуваше моторот да рита, а кај i30 трзнува како ECUто сам додава малку гас за да не дојде до клоцање. Само во прва брзина може да се вози на под 1.000 вртежи.
« Последно менување: 06 Мај 2022, 12:58:08 pm Mikius »

Отсутен Zizi

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 202
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #903 на: 06 Мај 2022, 12:55:48 pm »
Провери ги дизните, од нив знае да сецка така ако некоја не е во ред.

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5827
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #904 на: 06 Мај 2022, 13:11:57 pm »
А зошто си сеуште во втора брзина на 900 вртежи?

Не си возел ти VW common-rail дизел скоро, гледам јас...
Затоа што физички не се убацува у прва кај овие мотори на 900 вртежи ако колата се движи, ете затоа. Треба ептен да си подзастанат или да лазиш за да смениш во прва. На 20km/h не се враќа во прва.
Не планирам да кршам менувач и да пробувам да убацам надолу.
Моторот сосема комотно си повлекува од 900-1000 вртежи во втора, па нагоре.

Не е начинот на возење проблемот, овака не правеше до пред некоја недела.
Или ќе успориш уште малку за во прва, или под куплунг ќе подзабрзаш.
Моторот е моќен и најслаба карика во ланецот ти е варијабилниот замаец.
По некоја логика, шљакаш гас без куплунг на 900 вртежи (800 лер гас) у втора брзина, и таму некаде над 1.300/1.400 вртежи ти почнува најјакиот торк од турбината, и којзнае што се случува со сензоримензири и комјутери и замајци :)

ПС кај Меганот со моторно кочење во втора ако задоцнам со стискање куплунг на околу 900 вртежи почнуваше моторот да рита, а кај i30 трзнува како ECUто сам додава малку гас за да не дојде до клоцање. Само во прва брзина може да се вози на под 1.000 вртежи.
Имал си некој држач на моторо разкурцан,секоја кола ја возам у 2-ра без гас.

Sent from my ONEPLUS using Tapatalk


Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2180
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #905 на: 06 Мај 2022, 13:18:09 pm »
@Mikius - Бујрум повели, вози го Леонов така како што викаш.

Ниту има потреба од кумплунг во втора брзина при мало движење над 15km/h, ниту ништо. Не ги земај за репер како твоите коли се возат. Ниту е ист моделот, ниту ништо. Моторов, турбото и менувачот на Леонов повлекуваат во втора и над 15km/h (карикирам) без никаков проблем. Физички е тешко да вратиш во прва брзина, а нема апсолутно никаква потреба од кумплунг, ниту е тромав во таква ситуација, ниту трокира како да сака да загуши, едноставно - има простор за да повлече. На Fiat Bravo 1.9JTD 2000-та година (мојата претходна кола) не беше така, затоа знам што зборам, имам за споредба.

Пробуваш да го најдеш проблемот во моето возење, а колата не покажуваше ваков симптом претходно.
Нема логика да ме убедуваш како да возам кола во која сум секој ден и со која сум прошол 25.000km за неполни две години. Со 16 год. возачко искуство.
« Последно менување: 06 Мај 2022, 13:29:06 pm balanar »

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20107
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #906 на: 06 Мај 2022, 13:51:40 pm »
Ова звучи на дизна расипана или замаец што се укочува во видеово.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #907 на: 06 Мај 2022, 13:54:25 pm »
ОК Баланар, вози си ја у втора на 800 вртежи, можеш и у трета пошо си има јака кубикажа :)

А ако физички не можеш да убациш во прва доколку не застанеш, ко да возиш Фичуле :D


Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2180
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #908 на: 06 Мај 2022, 13:56:09 pm »
ОК Баланар, вози си ја у втора на 800 вртежи, можеш и у трета пошо си има јака кубикажа :)

Епа затоа реков да го повозиш Леонов и да видиш како се однесува и како се вози.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20107
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #909 на: 06 Мај 2022, 14:03:14 pm »
ОК Баланар, вози си ја у втора на 800 вртежи, можеш и у трета пошо си има јака кубикажа :)

А ако физички не можеш да убациш во прва доколку не застанеш, ко да возиш Фичуле :D



Има блокада на прва над одредена брзина ама треба да дозволи да се убаци лесно кога ќе се успори под некоја брзина на која што пушта. Ама на минимум на втора би требало да може да се стави прва, не сум возел VAG кола што не давала тогаш да се стави прва.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #910 на: 06 Мај 2022, 14:14:35 pm »
ОК Баланар, вози си ја у втора на 800 вртежи, можеш и у трета пошо си има јака кубикажа :)

А ако физички не можеш да убациш во прва доколку не застанеш, ко да возиш Фичуле :D



Има блокада на прва над одредена брзина ама треба да дозволи да се убаци лесно кога ќе се успори под некоја брзина на која што пушта. Ама на минимум на втора би требало да може да се стави прва, не сум возел VAG кола што не давала тогаш да се стави прва.
Тие 900 вртежи (освен во прва) се на таква граница што или ќе успориш уште малку за во прва, или со куплунг ќе додадеш гас за да забрзаш, се џруго е мачење на мотор или пренос.
После се чудат луѓето зошто им рикаат држачи на мотор, варијабилни замајци и сл.

Јас на пример не би се мачел воопшто да тргнувам во прва кога може без проблем и со втора, само 100 rpm разлика се во прашање :)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20107
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #911 на: 06 Мај 2022, 14:15:56 pm »
Знам јасно, друго ми беше поентата. Би требало да може под 20кмч да се убаци во прва.

Отсутен vladimir_1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1068
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #912 на: 06 Мај 2022, 14:18:41 pm »
ОК Баланар, вози си ја у втора на 800 вртежи, можеш и у трета пошо си има јака кубикажа :)

А ако физички не можеш да убациш во прва доколку не застанеш, ко да возиш Фичуле :D
Лани зимата во 2ра брзина со 40 км на грешка наместо 3та ја кладов 1ва и влезе ко во тиква

Sent from my SM-G770F using Tapatalk


Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #913 на: 06 Мај 2022, 14:21:51 pm »
Искрено, никогаш не сум загледал со колку км/ч се движам  за да убацам во прва.
Но знам дека ако намалувам брзина, чим осетам дека вртежите паѓаат под 1000, време е за куплунг.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #914 на: 06 Мај 2022, 14:24:18 pm »
ОК Баланар, вози си ја у втора на 800 вртежи, можеш и у трета пошо си има јака кубикажа :)

А ако физички не можеш да убациш во прва доколку не застанеш, ко да возиш Фичуле :D
Лани зимата во 2ра брзина со 40 км на грешка наместо 3та ја кладов 1ва и влезе ко во тиква

Sent from my SM-G770F using Tapatalk
Па не е Фичо или Фап да му еам :D