Автор Тема: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)  (Прочитано 169734 пати)

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2213
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #645 на: 06 Мај 2021, 14:40:12 pm »
Не е ЕГРот, скоро па 100% сум сигурен. Ако влегува во лимп постојано барај го прво проблемот кај турбина и околу неа, ќе видиш на тестер што ќе вика за грешката, мое мислење е дека на тестер ќе каже дефект сензорот што е на усисот на турбина.

Мислиш за MAP сензорот, така?
Најдов сличен проблем:

https://www.seatcupra.net/forums/threads/boost-pressure-sensor.340763/


Ќе ја закачам поручек на VCDS, да видам што ќе исчита...

Отсутен dbl.dzo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1831
  • Alfa Romeo 147 1.9 JTD
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #646 на: 06 Мај 2021, 16:09:39 pm »
@Silvester имаше тазе сличен проблем со limp mode, и го реши за евтини пари, може тој да ти каже подетално, да не бидеме расипан телефон. 

Отсутен Silvester

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1789
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #647 на: 06 Мај 2021, 16:30:17 pm »
Како што кажа @dbl.dzo јас имав проблем со limp mode пред некој ден. Не ја носев по мајстори, решив сам да ја средам (ако е возможно) од причина што немам добро искуство со мајсториве при откривање на точниот проблем и многу често добивав преполовен резервоар оти ја тестираат дури оди :)

Проблемот се јавуваше кога ќе достигнеше работна температура и после во текот на целиот ден колата беше во limp mode. Другиот ден како ништо да не било се додека не достигни работна температура.

Кога ја приклучив на дијагностика даваше грешка поврзана со притисокот (Supercharging pressure - boost pressure). За мојата кола пребарував на интернет и можни беа повеќе проблеми поврзани со притисокот (пукнато црево, МАП сензор, МАФ сензор, ЕГР, "паштета на турбо" :D и друго). Прво ги прегледав сите црева и немаше пукнатина, ја проверив и паштетата (wastegate). После тоа следев параметри и забележав дека кога ќе достигни работна температура сензорот за притисок (МАП) испраќа некои дифолтни вредности кои се исти без разлика како се вози колата. Прво го исчистив сензорот но немаше подобрување. Потоа купив друг половен сензор, го ставив и сега нема никаков проблем еве веќе 250км+.

Така да, не гледај само што грешка има појавено (не дека тоа не е точно), но види и параметрите кои ги даваат сензорите со тие параметри кои се потребни (desired, би требало да има такви вредности на VCDS).

Присутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8953
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #648 на: 06 Мај 2021, 18:52:02 pm »
Znaci sepak najpametno izgasi/izvadi dpf filter i kraj  ;D

Se nadevam deka za ova shto pobrzo zakonski ke se odgovara.

Ako DPF se polni i se rasipuva cesto baraj problem na drugo mesto

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2213
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #649 на: 06 Мај 2021, 20:28:01 pm »
Епа вака - после закачување на Бош дијагностика даде 3 грешки: 2 беа поврзани со EGR и една имаше со throttle position sensor, signal implausible.
Нешто гужва беше, не успеав да ја скенирам со VCDS. Бидејќи ги исчистивме грешките, ако се појави пак, ќе скенирам и така.

Мајсторот спомна дека бил замаецот? Мајсторот ја запали (без кумплунг) и му "ударал" замаецот. Као демек он што не бил во ред - влијаел на некоја клапна, а она за возврат го пореметувала протокот на воздух во ЕГР кулерот/вентилот. И со тоа оди во limp mode.

 - За каква клапна станува збор, може некој да објасни? Throtle body е на англиски или се вика друго? Или anti shudder valve?

- Дали е за менување throttle position sensor?

- И не ми е јасно зошто и како замаецов има улога во сето ова?
« Последно менување: 06 Мај 2021, 20:56:30 pm balanar »

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #650 на: 06 Мај 2021, 20:31:29 pm »
Хахаха, ти се настрвиле мајсториве на замаецот, ајде смени го, направи им ќеиф ;D

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5854
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #651 на: 06 Мај 2021, 20:32:39 pm »
Ајде пак...
Сабајлево дојдов за Скопје и по автопат - пак отиде колата во limp mode и се запали check enginе. Jа исклучив и ја запалив, после некој километар пак истото.

После работа ќе отидам до кај истиот мајстор каде ја одржувам колата и да ја закачиме на компјутер.
Aко пак е проблем ЕГР вентилот - тогаш не знам како би можело. 4000km сум поминал од кога ставив нов.

Стварно се мислам да исклучам и EGR и DPF, доколку е ова што се сомневам.
Некој поупатен да ме посочи дали исклучувањето и на двете е чисто софтверски или има и механички зафати? Читав нешто по нет дека се става и цевка наместо DPF, покрај софтверските зафати.
@riki_staff - Ти беше пишувал за софтверски + механички дека си имал понуда во Струмица.

Се изнервирав сабајлечки  >:(
Сигурен си дека имаш ставено ЕГР по ОЕН број?
Иначе за ДПФ/ЕГР офф потребно е  и механички зафат,треба да го извадат ДПФ филтерот,да го сечат,искршат саќето,се заварува ДПФ филтерот и се монтира,потоа се вади ЕГР и се става плочка и повторно се монтира,потоа софтверски се гаси и тоа е тоа,ако сакаш ќе ти пишам број 🙂

Sent from Poco X3 NFC using Tapatalk


Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2213
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #652 на: 06 Мај 2021, 20:32:45 pm »
.

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2213
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #653 на: 06 Мај 2021, 20:35:30 pm »
Хахаха, ти се настрвиле мајсториве на замаецот, ајде смени го, направи им ќеиф ;D

Не ја разбирам поврзаноста на замаецот со таа клапна, веројатно е истата за меко гасење, има тема на форумов:

http://forum.carclub.mk/index.php?topic=21914.0

Не знам како се вика на англиски... Знае некој? Anti-shudder valve?

Мајсторот спомна ако се менува сет кумплунг, да се изгаси софтверски и таа клапна.

« Последно менување: 06 Мај 2021, 20:41:23 pm balanar »

Отсутен goran2406

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 44
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #654 на: 06 Мај 2021, 20:49:18 pm »
Бате оди во некој докажан сервис. Некако сомнителна е дефектажава. Поздрав

Присутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8953
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #655 на: 06 Мај 2021, 21:02:40 pm »
Kako trgnavte so gasenje, ke treba za kratko i motorov da se isgasi i da se zavari nov.

I setanjevo po servisi ne biva, ako ne mu  veruvash na majstorot odi do Mitrevski, Porsche ili Sashe(dr.avto mislam beshe)

Jebiga kolava si ima nekoi podskrieni zaebancii pa mora  da najdesh dobar servis

Отсутен goran2406

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 44
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #656 на: 06 Мај 2021, 21:33:48 pm »
Ти го препорачувам Нено-Авто Клиник во Маџари, да направи една контрола на возилото.

Отсутен Bokica

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1479
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #657 на: 07 Мај 2021, 11:58:05 am »
Потврдувам и јас за Нено авто клиник, мислам дека ќе ти заврши работа за софтверско гасење.
а ова со замаецов подалеку од тој мајстор, следен пат ќе ти смени радилица, па брегасти и така натака, додека собере пари за лето халкидики  ;D
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and torque is how far you send the wall across the field once youve hit it.

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2213
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #658 на: 07 Мај 2021, 13:36:30 pm »
Потврдувам и јас за Нено авто клиник, мислам дека ќе ти заврши работа за софтверско гасење.
а ова со замаецов подалеку од тој мајстор, следен пат ќе ти смени радилица, па брегасти и така натака, додека собере пари за лето халкидики  ;D

Го знам Нено, правев резервен клуч кај него.  8)
А софтверски гасење на што мислиш? На она anti-shudder valve? И дали anti shudder valve е исто со throttle body? Ова е?



Цитат
The "throttle body" you have on your 2,0 CR is just anti shudder valve which is used to prevent engine shaking when you turn the engine off and also prevent DMF damage. EGR valve is screwed to intake manifold and anti shudder valve is on EGR valve.

Значи истиот термин е.
@MarceCvarce - Ти имаш пишувано за овој дел нешто.

На мене ми е сомнително зошто покажа throttle position sensor, signal implausible. Не знам и тој сензор да не прави проблем...
Ги избришавме грешките, ама пак ако зеза морам да ја скенирам со VCDS подетално.
« Последно менување: 07 Мај 2021, 14:10:23 pm balanar »

Присутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8953
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #659 на: 07 Мај 2021, 17:57:21 pm »
Jas imav problem so klapnata na 1.4 atmo benzinec.

Vlagashe odvreme na vreme vo limp mode. Pricina nepoznata.
2 pati ja cistev vo Kadis, vtoriot pat mi rekoa ako bidne pak ke ja menjame.

Najjako e so ednash vo Vrutok mi vleze vo limp mode. Pali gasi nekolku pati se vrati vo normala i do Skopje full throttle

I bidna i toa. Se sluci tret pat si plativ za nova i si tera use na kolata nekoj vo komsii kaj mene ja vozi tret gazda e.

Jas somnevav deka izvozenite 100iljadi na plin ja poremetuvaa ama toa e samo pretpostavka.

Ja smeniv na 130k km negde posle 8 godini.