Ајде пак...
Сабајлево дојдов за Скопје и по автопат - пак отиде колата во limp mode и се запали check enginе. Jа исклучив и ја запалив, после некој километар пак истото.
После работа ќе отидам до кај истиот мајстор каде ја одржувам колата и да ја закачиме на компјутер.
Aко пак е проблем ЕГР вентилот - тогаш не знам како би можело. 4000km сум поминал од кога ставив нов.
Стварно се мислам да исклучам и EGR и DPF, доколку е ова што се сомневам.
Некој поупатен да ме посочи дали исклучувањето и на двете е чисто софтверски или има и механички зафати? Читав нешто по нет дека се става и цевка наместо DPF, покрај софтверските зафати.
@riki_staff - Ти беше пишувал за софтверски + механички дека си имал понуда во Струмица.
Се изнервирав сабајлечки