Автор Тема: Alfa Romeo  (Прочитано 17199 пати)

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Alfa Romeo
« на: 03 Декември 2010, 22:44:02 pm »
   Веќе подолго време се најавува наследникот на 166. Сега за сега дури ни името не е сигурно, така да ништо чудно 169 да отпадне како опција и да добие некое име од славните предци. Моментално во оптек се неколку информации, од тоа дека новата 169 ка ќе дели подвозје со Maserati Quatroporte, Craysler 300C, и најновото дека како основа ќе се земе шасијата од 8C Competizione. Сеуште не се знае ни финалниот изглед на Alfa 169 и разни дизајнери ја доживуваат различно. Еве неколку визии:











Како што гледате вклучени се многу дизајнерски студиа и дизајнери индивидуалци, студенти, но она што мене ми се допаѓа е следното:






Исто така се најавува дека по 20 години се враќа задната вуча кај Alfa Romeo со амбиции враќање на Северно Американскиот континент. На располагање ќе има широка лепеза на мотори, од 170 до 540 кс. Сепак ова се само најави, крајната верзија не е позната, како што не е познат датумот на излагање на Alfa Romeo 169
« Последно менување: 16 Декември 2010, 10:41:11 am Banzai »

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Alfa Romeo 169
« Одговори #1 на: 16 Декември 2010, 10:39:57 am »
Alfa Guilia



Me like :)

300КС Cloverleaf верзија се најавува:

The top-spec Cloverleaf will feature a modified version of Fiat subsidiary Chrysler’s Pentastar 3.3-litre petrol V6, complete with MultiAir technology and direct fuel injection, for more power and lower CO2 emissions.

Alfa is aiming for an output of 300bhp, delivered through Q2 front-wheel-drive or Q4 all-wheel-drive transmissions.

http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/260896/alfa_revives_curvy_giulia.html?CMP=NLC-Newsletters&uid=d6ecd532e76ec7b37c870526f2054b03#ixzz18GYdBA4X
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29608
    • CARclub.mk
Одг: Alfa Romeo
« Одговори #2 на: 16 Декември 2010, 11:05:28 am »
Мене некако не ми фаќа око новиот дизајнерски јазик на Алфа. 159/Брера ми изгледаат ептееем добро, ама со Митото почнаа малку да испуштаат топката, а Џулиетата ми е тотален промашај. Така, ни ова не ми фаќа око нешто посебно.

Присутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
Одг: Alfa Romeo
« Одговори #3 на: 16 Декември 2010, 12:39:26 pm »
Ммммм.... Ај уана мејк лав уит ит.... :)
159 и Брера се посебно поглавје во автомобилски дизајн, е сеа Митото (и корупцијата) изглеа како пацов мавнат од ѕид неколку пати, мада, да ми го дадат, не би ми пречело, пошто ептен ми е доживљај за возење :) Џулиетата ја љубам у секој поглед, АМА на невидено... Да ја видам/возам итн итн, може ќе ми се промени мислењето... Е сеа дали на подобро или на полошо, ќе видиме :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Alfa Romeo
« Одговори #4 на: 17 Декември 2010, 22:40:59 pm »

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Alfa Romeo
« Одговори #5 на: 01 Март 2011, 14:29:11 pm »
Geneva 2011: Alfa Romeo 4C Concept shows us what matte(rs)

by Noah Joseph (RSS feed) on Mar 1st 2011 at 5:30AM
Alfa Romeo 4C Concpet at the 2011 Geneva Motor Show
Alfa Romeo 4C Concept – Click above for high-res image gallery

The beauty of Alfa Romeo is that it embodies the same sort of Italian flair as Ferrari and Maserati, but in a smaller, more accessible package. Unfortunately, their current range doesn't offer the same level of excitement. (Well, the 8C Competizione did, but then it was hardly any more affordable than its Modenese counterparts.) Enter the Alfa 4C.

Smaller than the 8C it essentially succeeds, the 4C doesn't shed the excitement factor, just concentrates it into a more compact shape. In fact, at less than eight feet long, it doesn't get much more concentrated than this. Or much lighter: carbon fiber and aluminum construction helps keep the weight down to below 850 kilograms (1873 lbs). The 1750cc, direct-injection turbo four from the Giulietta QV mounted amidship drives just over 200 horsepower via Alfa's TCT dual-clutch transmission to the rear wheels for a 0-60 time in the fours; and speed being relative to size, we bet it would be one heck of a ride along the way.

The best part? Alfa is currently evaluating production possibilities for the 4C, which could finally lead the company's long-awaited return to the North American market. That, and the simply awesome matte red paint scheme in which the show car was unveiled here in Geneva. See for yourself in the live gallery below, and scope out the full details in the press release after the jump.














Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8531
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Alfa Romeo
« Одговори #6 на: 01 Март 2011, 14:32:38 pm »
не обожавам двоседи али ова е лудница.

Отсутен Deki

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 23
Одг: Alfa Romeo
« Одговори #7 на: 01 Март 2011, 16:06:56 pm »
Тој што го бива го бива за дизајн едноставно во гените им е на италијаните фантазија.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Alfa Romeo
« Одговори #8 на: 01 Март 2011, 18:08:58 pm »
Мене ептен ми прави кејф. Turbo на 800кг , за 60 000 - 80 000 € се добива вистинско спортско ауто. Што е најбитно нема да биде Limited Edition.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10950
  • 430i
Одг: Alfa Romeo
« Одговори #9 на: 01 Март 2011, 22:23:23 pm »
Ахх...

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29608
    • CARclub.mk
Одг: Alfa Romeo
« Одговори #10 на: 02 Март 2011, 02:03:28 am »
Ја сум едини на кој што не му се свиѓа? У профил е копија на Лотус Евора, од напред е едноставно чудно, а од позади изглеа као да си ја видело мајка си гола..

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Alfa Romeo
« Одговори #11 на: 02 Март 2011, 07:37:01 am »
Џулиетата ја љубам у секој поглед, АМА на невидено... Да ја видам/возам итн итн, може ќе ми се промени мислењето... Е сеа дали на подобро или на полошо, ќе видиме :)
Кога ќе влезеш внатре смртно ќе се заљубиш. На секоја ситница е обратено внимание. Внатре не постои дециметар квадратен а да не е обмислен. И уште кога ќе те повозат, ако имаш среќа во 1.75ТБ, ќе се подмочаш. Едноставно возилото е перверзно.


Воилово не ме тргона, ама затоа плавушата ми легна на срце. Љубов на прв поглед.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8531
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Alfa Romeo
« Одговори #12 на: 02 Март 2011, 08:13:57 am »
Ја сум едини на кој што не му се свиѓа? У профил е копија на Лотус Евора, од напред е едноставно чудно, а од позади изглеа као да си ја видело мајка си гола..

Алфа не имитира, алфа ја имитираат.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Alfa Romeo
« Одговори #13 на: 02 Март 2011, 11:09:01 am »
Колава е топ...а дадиве се базука....заедно нуклеарка... :D

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Alfa Romeo
« Одговори #14 на: 02 Март 2011, 14:56:49 pm »
Ја сум едини на кој што не му се свиѓа? У профил е копија на Лотус Евора, од напред е едноставно чудно, а од позади изглеа као да си ја видело мајка си гола..

  Изгледа едини си......
 Џулиета ти личеше на Вулканец,

Ваљда имаш некој проблем со перцепцијата.

Ипак Леончо најпознат е по нагласената копија на Алфета од 70 тите. :D

Може да се бараат причините и во промената на дизајнерската нота во Алфа Ромео започнувајќи со 8C Competizione, и напуштајќи ја острата вилица пратена со затегната задница.  
« Последно менување: 02 Март 2011, 14:58:22 pm Cuore Sportivo »