Автор Тема: Мојата кола е тапа...!  (Прочитано 223619 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #345 на: 29 Мај 2013, 09:59:38 am »
pomodarstvo

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #346 на: 29 Мај 2013, 10:02:24 am »
Многу луѓе се скептици во врска со дизелот, ама и поголемиот дел од нив се пријатно изненадени кога ќе седнат у турбо дизел! Токму одовде произлегува стереотипот за дизел моторите, вакви биле, накви биле! Да имаат мадиња да си признаат, половина од тие што јадат бобонки за дизелите немаат никогаш седнато да повозат современ турбодизел !

^^ Истово препиши го, само наместо „турбодизел“, напиши „турбобензинец“ и исто му доаѓа.

Стереотипи од тој вид "не постојат" за атмосферските бензинци! Пред се не дека стварно не постојат, ами дека е тешко да се признае, земајќи го во предвид фактот дека 90% од колите што се возат во МК се атмо. косилици и како што споменав, најголемиот дел од коментарите се од луѓе кои никогаш не возеле никаков турбо мотор па споредуваат косилица бензин со косилица дизел од тоа што им го кажал дедо им Милан кога го возел Службениот Опел на директорот, дизел со 2.000 кубика, трактор што чади, тропа, смрди и не оди !

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #347 на: 29 Мај 2013, 10:02:27 am »
Drive-r мислам дека повеќе пати е правен муабетов и нема потреба да го жилавиме.Се што треба си пишува во книгата.

Прчот моторчето ги задоволува моите потреби,дури и пријатно ме изненадува иако бев скептик за дизел.Нормално е многу далеку од тркачка машина,ама врши работа што би рекол Дени за до продавница :)

Многу луѓе се скептици во врска со дизелот, ама и поголемиот дел од нив се пријатно изненадени кога ќе седнат у турбо дизел! Токму одовде произлегува стереотипот за дизел моторите, вакви биле, накви биле! Да имаат мадиња да си признаат, половина од тие што јадат бобонки за дизелите немаат никогаш седнато да повозат современ турбодизел !
да не ја труеме темава за дизел вс бензин потшжжшто има цела тема со преку 800 страници тралала муабет за оваа тема, ама пошто напиша, би ти одговорил на кратко... и јас ке се впишам кај тие што хејтаат дизели иако имам мои дизел возила. последно нешто во што седнав со современ дизел мотор беше алфа 166 со јтд мотор. ке речам само дека бев НЕПРИЈАТНО ИЗНЕНАДЕН за влечењето колку е тапа иако е турбаш и чури како локомотива на пуна гас.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #348 на: 29 Мај 2013, 10:04:01 am »
Си нашол во шо дизел да седнеш ! Није злато све што сија !

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #349 на: 29 Мај 2013, 10:10:18 am »
Тапа тапа ама Члинк не можеше да ти се доближи на стража :) (Члинк нема љутиш така беше)
Истото беше и на автопат, Члинк ја гази Алвата у 4та до крај а Бушав лагано си седи позади него у 6та на 180-190 :)

Not a valid youtube URL

1:11, како си знае ренолчето која е негова лента ;D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43561
  • Il Moderatore
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #350 на: 29 Мај 2013, 10:18:13 am »
Море ренолчето како беше натоварено со 5 луѓе внатре, добро се држеа луѓето, Бушав реши и нив да ги разбушави ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #351 на: 29 Мај 2013, 10:18:30 am »
Многу луѓе се скептици во врска со дизелот, ама и поголемиот дел од нив се пријатно изненадени кога ќе седнат у турбо дизел! Токму одовде произлегува стереотипот за дизел моторите, вакви биле, накви биле! Да имаат мадиња да си признаат, половина од тие што јадат бобонки за дизелите немаат никогаш седнато да повозат современ турбодизел !

^^ Истово препиши го, само наместо „турбодизел“, напиши „турбобензинец“ и исто му доаѓа.

Стереотипи од тој вид "не постојат" за атмосферските бензинци! Пред се не дека стварно не постојат, ами дека е тешко да се признае, земајќи го во предвид фактот дека 90% од колите што се возат во МК се атмо. косилици и како што споменав, најголемиот дел од коментарите се од луѓе кои никогаш не возеле никаков турбо мотор па споредуваат косилица бензин со косилица дизел од тоа што им го кажал дедо им Милан кога го возел Службениот Опел на директорот, дизел со 2.000 кубика, трактор што чади, тропа, смрди и не оди !

Е ако де... Од друга страна, 90% од тие што седнале во и/или возат турбодизели, не седнале во и/или не искусиле како е да се вози турбобензинец, и у целото свое незнаење го споредуваат искуството со обичен атмо-бензинец.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #352 на: 29 Мај 2013, 10:23:36 am »
Многу луѓе се скептици во врска со дизелот, ама и поголемиот дел од нив се пријатно изненадени кога ќе седнат у турбо дизел! Токму одовде произлегува стереотипот за дизел моторите, вакви биле, накви биле! Да имаат мадиња да си признаат, половина од тие што јадат бобонки за дизелите немаат никогаш седнато да повозат современ турбодизел !

^^ Истово препиши го, само наместо „турбодизел“, напиши „турбобензинец“ и исто му доаѓа.

Стереотипи од тој вид "не постојат" за атмосферските бензинци! Пред се не дека стварно не постојат, ами дека е тешко да се признае, земајќи го во предвид фактот дека 90% од колите што се возат во МК се атмо. косилици и како што споменав, најголемиот дел од коментарите се од луѓе кои никогаш не возеле никаков турбо мотор па споредуваат косилица бензин со косилица дизел од тоа што им го кажал дедо им Милан кога го возел Службениот Опел на директорот, дизел со 2.000 кубика, трактор што чади, тропа, смрди и не оди !

Е ако де... Од друга страна, 90% од тие што седнале во и/или возат турбодизели, не седнале во и/или не искусиле како е да се вози турбобензинец, и у целото свое незнаење го споредуваат искуството со обичен атмо-бензинец.

Се слагам, ама овие вториве, се една рака спрема оние првите !

Од друга страна, 90% од тие што ги терале и двете никогаш не се одлучиле за турбобензинец од проста причина што по перформанси и можности еднакви мотори, едениот турбо бензинец а другиот турбо дизел, вториот троши дупло помалку гориво кое е воедно (кај нас) и поефтино!

Муабетите од типот ме заболе колку ми троши (што и самиот патем го кажувам) не држат вода во реалноста, од проста причина што без разлика дали те заболе или не, не постои човек на планетава земја кој не сака да си приушти нешто а при тоа да плати помалку или да го чини во крајна сметка помалку !

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #353 на: 29 Мај 2013, 10:27:57 am »
Со оглед на тоа што за нова кола, почетната цена што треба да ја платиш за ТД е понекогаш и драстично поголема од онаа за ТБ, тука има многу повеќе математики од „ќе зеам дизел пошто помалце троши“.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #354 на: 29 Мај 2013, 10:31:20 am »
Шо знам, турбодизел е поскап од атмо бензинец да, ама од турбо бензин не сум баш сигурен дека таа разлика е толку драстично изразена, кога прашувавме за другарчево кога излезе новата Астра разликата во цена помеѓу 1.6 турбобензин и 1.7 турбо дизел беше колку за со тројца да си поседиш навечер во Кемпински ;D! ?

Дизел не се зима ако минеш 0,5 километри месечно, за вакви микро релации ти треба Корса 1.2 косилица на плин !




Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #355 на: 29 Мај 2013, 10:33:39 am »
99% od prodadenite dizeli vo izminative 10 godini se turbo dizeli.
0.1% od prodadenite benzinci vo izminative 10 godini se turbo benzinci.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #356 на: 29 Мај 2013, 10:36:44 am »
Шо знам, турбодизел е поскап од атмо бензинец да, ама од турбо бензин не сум бас сигурен дека таа разлика е толку драстично изразена ?

Дизел не се зима ако минеш 0,5 километри месечно, за вакви микро релации ти треба Корса 1.2 косилица на плин !

1. Затоа реков „понекогаш“.
2. Луд :D

99% od prodadenite dizeli vo izminative 10 godini se turbo dizeli.
0.1% od prodadenite benzinci vo izminative 10 godini se turbo benzinci.

99% од дизелите кои се наоѓаат на пазарот се ТД.
1% од бензинците кои се наоѓаат на пазарот се ТБ. Имајќи предвид дека downsizing-от зеде замав задниве неколку години, овој процент ќе порасне и следствено на тоа, учеството на ТБ на самиот пазар ќе се зголеми.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #357 на: 29 Мај 2013, 11:57:13 am »
Drive-r мислам дека повеќе пати е правен муабетов и нема потреба да го жилавиме.Се што треба си пишува во книгата.

Прчот моторчето ги задоволува моите потреби,дури и пријатно ме изненадува иако бев скептик за дизел.Нормално е многу далеку од тркачка машина,ама врши работа што би рекол Дени за до продавница :)

Многу луѓе се скептици во врска со дизелот, ама и поголемиот дел од нив се пријатно изненадени кога ќе седнат у турбо дизел! Токму одовде произлегува стереотипот за дизел моторите, вакви биле, накви биле! Да имаат мадиња да си признаат, половина од тие што јадат бобонки за дизелите немаат никогаш седнато да повозат современ турбодизел !
да не ја труеме темава за дизел вс бензин потшжжшто има цела тема со преку 800 страници тралала муабет за оваа тема, ама пошто напиша, би ти одговорил на кратко... и јас ке се впишам кај тие што хејтаат дизели иако имам мои дизел возила. последно нешто во што седнав со современ дизел мотор беше алфа 166 со јтд мотор. ке речам само дека бев НЕПРИЈАТНО ИЗНЕНАДЕН за влечењето колку е тапа иако е турбаш и чури како локомотива на пуна гас.
Onak,
Poveli probaj mojata 2,4 JTD koga sakas, mozebi si vozel nekoja so izdisana turbina.
JTD ili Komon reil motor, po mene, ako sakate komparacija, bi trebalo da se sporeduva samo novo auto so novo auto benzin.
Ne deka benzinec turbo nov e polos od dizel, naprotiv sekogas benzincite so turbo kje bidat pobrzi i postartni.
Ako ne e taka, zosto site trkacki auta( ili skoro site) se benzin varijanta.
Jas tuka bi go zaklucil muabetot.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #358 на: 29 Мај 2013, 12:01:25 pm »
Ти се тркаш секој ден до работа, нашколо, или каде веќе одиш?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #359 на: 29 Мај 2013, 12:04:18 pm »
Sportex, на АЅХ-от дугачките како се пуштаат? Кај мене е со влечење на палката накај себе, и тоа ми е многу тапа... Така би требало да е блендање, а со буткање накај инструментите да се пуштаат дугачките...
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.