Башка во целата приказна на кочењето не е само силата на кочење туку и начинот на кој таа се „контролира“. Меките контроли на кочницата на Мегане не ти дадваат никаков простор за прецизно дозирање. Единствено добро на кочницата на тој Megane MK II ештое е вистински добра силата на кочење и BAS сиситемот. Што не би рекол за ABS от и можноста за правилно дозирање на силата на кочење кај истиот модел. Lagunata слично како и Megane.
Итаљанте се доста „праволиниски“ во тој контекст нема особени изненадувања. Некако во оние класи кои сум ги управувал (Пунто, Стило, Алфа 147) не ми требало прилагодување ниту учење. А на Punto-to знаеше да се прегреат кочниците (од аздисување) највеќе заради тие „тркалата“ намонтирани и веднаш се осеќаше дека не фаќа кочницата.
За германските брендови најдобро искуство со BMW 3. Совршено прецизно контролирање. Потоа Mercedes (C и B) и Голф GTI. А3 некако на мека страна кај двата модели што ги имам возено. Стандарно добро кај Golf и Passat слично како и кај стандардниве Италиани без особени прилагодби, влези вози - не го мисли.