Автор Тема: Мојата кола е тапа...!  (Прочитано 230104 пати)

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #165 на: 23 Мај 2013, 15:44:01 pm »
Лансер од 2008ма е х3 пати полош, а Лансер од 2010 е х2 полош. Корегирај се ЛП, немој вака да се потресуваат форумџии.

Сеј бе ти со прпешката.

Gornata plastika na klimata i plastikite okolu radioto si krckaat i gi zabole sto mene mi idat na zivci... duri se smeneti so novi i pak nisto. posle odredena kilometraza (toplo/ladno) se deformiraat na sebe svojstven nacin i nema niakkov rezultat... i da, i mene me nervira sto nema nitu priprema za usb/aux pa moram da snimam mp3ki. ako nekoj uspeal da stai usb/aux na mk5 (RCD 300) nek se javi kje go castam pivo :) Interesna rabota e sto zadnite prozori na kjosevite (kon predni vrati) fakjaat muvla (nemalo do sega skrsen prozor, vadeni kederi ili da ne dihtuvaat kederite)... i najtapa od sve e sto site drugi koli gi sporeduvaat so golf!

http://www.ebay.com/itm/OEM-USB-Switch-Cable-fit-for-RCD510-RCD300-VW-GOLF-MK6-JETTA-MK5-Sagitar-Vento-/251243268143?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3a7f44082f&vxp=mtr

Чекам пиво.
 ::)

nema pivo :)

Compatible:
RCD510
RNS315

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
inaku radioto e vakvo i nema izlaz za usb. a od toa sto go gledav i po drugi forumi usb ili aux idat u skroz drugi portovi.

eve i edno drugo isto RCD 300 - flet kabelot e za cd-charger/aux a plaviot dzek e za usb

Епа тогаш ваква варијанта...
http://www.ebay.com/itm/DMC-USB-Adapter-MP3-VW-R100-R110-RCD-300-RCD-500-RNS2-/250824225464?pt=CE_Auto_Hi_Fi_Autoradios&hash=item3a6649f2b8
http://www.ebay.com/itm/USB-SD-SDHC-MP3-CD-Changer-AUX-In-Adapter-Radio-Skoda-Melody-Nexus-RCD-300-500-/130711592028?pt=Car_Audio_Video&hash=item1e6f049c5c&vxp=mtr

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #166 на: 23 Мај 2013, 15:50:24 pm »
8-ца, грешка во падежи.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6151
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #167 на: 23 Мај 2013, 15:56:20 pm »
OK - here goes.. Насловот е малку драстичен, далеку е од тапа, но си има свои маани.

Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма година.

- Проблем со моторчето за рециркулација на воздухот во колата;
- Зуење и "цвилење" од моторот за парното, најмногу во втор степен на брзина;
- Кога е влажно надвор, при првото тргнување колата тресе, како почетник да вози, во првите 50-100 метри;
- Исто, на влажно време, каишот од алтернаторот ш'шти и свири, првите 50-100 метри;
- Пластиките во внатрешноста крцкаат ненормалнo, сите, од сите страни;
- Еднаш ми се запали Check Engine, исклучен со компјутерска дијагностика;
- При последниот сервис, променета е штопната на картерот, затоа што оригиналната се заеба, а од тоа страдаше лежиштето во картерот;
- Задната клупа е многу, многу неудобна за возење на подолги релации;
- При спуштање на задните седишта, во багажниот простор не се добива рамен под. Не дека е страшно, ама можело подобро;
- Ми фалат звучници позади;
- Ме нервира релативно неодредената димензија на гуми кои фабрички се поставени - 195/60 R15. Ќе ги менувам за повисоки, пошто со овие димензии се скапи гумите, а и нема којзнае каков избор.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #168 на: 23 Мај 2013, 16:11:09 pm »
OK - here goes.. Насловот е малку драстичен, далеку е од тапа, но си има свои маани.

Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма година.

- Кога е влажно надвор, при првото тргнување колата тресе, како почетник да вози, во првите 50-100 метри;
- Еднаш ми се запали Check Engine, исклучен со компјутерска дијагностика;
- Ме нервира релативно неодредената димензија на гуми кои фабрички се поставени - 195/60 R15. Ќе ги менувам за повисоки, пошто со овие димензии се скапи гумите, а и нема којзнае каков избор.

- Да фак?? Зашто би правела вака? За шкрипкање на кочници или нешто, ајде де, ама вакво понашање ми е некако чудно.
- Да не си мењал „провајдер“ на бензин или нешто слично? Кај мене при таква ситуација светна тоа сијаличе.
- Ај хејт нестандардни димензии на гуми! И ја го иам истиот проблем кај Лансерот, при што фабрички препорачани димензии се 205/60 16, 215/50 17 или 215/45 18. Сите која од која бетер и за наоѓање и за добробит на новчаникот :(
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #169 на: 23 Мај 2013, 16:12:40 pm »
Гуми, за среќа лесно се менуваат.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #170 на: 23 Мај 2013, 16:13:19 pm »
Ај и јас да се исповедам  :D
Алфа Ромео 156 2.4џтд
-ја нема таа ‘стегнатост‘ шо ја имаше БМВ-то (кое иако беше постаро)али тука нема муабет се знае тоа,ама сепак ми пречи.
-многу мала видливост назад
-ми фали држач за пијалок
-слаби светла(иако не се оштетени,ниту замаглени и сл.)
-моторот би требало да биди едно 50кс посилен.
сигурно има уште нешто ама не ми текнува...
Рено 5 1.4
пошо тоа неможи да се смета за кола би рекол дека целосно е тапа.
-растресено повеќе од запрежна кола
-опрема никаква
-изолација никаква
-уствари толку многу работи има шо ми пречат кај него шо се премислив повеќе да не пишувам...
 ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #171 на: 23 Мај 2013, 16:13:30 pm »
Гуми, за среќа лесно се менуваат.

Жива среќа што секаде гратис ги даваат, па нема потреба чоек да се умара за финансии.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6151
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #172 на: 23 Мај 2013, 16:36:19 pm »
OK - here goes.. Насловот е малку драстичен, далеку е од тапа, но си има свои маани.

Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма година.

- Кога е влажно надвор, при првото тргнување колата тресе, како почетник да вози, во првите 50-100 метри;
- Еднаш ми се запали Check Engine, исклучен со компјутерска дијагностика;
- Ме нервира релативно неодредената димензија на гуми кои фабрички се поставени - 195/60 R15. Ќе ги менувам за повисоки, пошто со овие димензии се скапи гумите, а и нема којзнае каков избор.

- Да фак?? Зашто би правела вака? За шкрипкање на кочници или нешто, ајде де, ама вакво понашање ми е некако чудно.
- Да не си мењал „провајдер“ на бензин или нешто слично? Кај мене при таква ситуација светна тоа сијаличе.
- Ај хејт нестандардни димензии на гуми! И ја го иам истиот проблем кај Лансерот, при што фабрички препорачани димензии се 205/60 16, 215/50 17 или 215/45 18. Сите која од која бетер и за наоѓање и за добробит на новчаникот :(

Тресењето е проблем кој се јавува кај сите Астри - само е повеќе или помалку изразено во зависност од моторното масло што се користи, а последно што прочитав е дека и глицеринот може да игра голема улога тука, пошто кумплугот бил хидрауличен. Тврдам за маслото - откако го сменив ГМ-от 5w30 со ЛМ 5w40, има и тоа каква разлика, но не се искорени проблемот. За глицеринот не тврдам, само пренесувам, а ќе проверам веќе во август - ќе правам редовен сервис, при што ќе го сменам и глицеринот.

За горивото, немав некое правило - од причина што најблиската Лукоил пумпа ми беше на 40-тина километри, па таму ставав бензин само кога ќе имав шанса. Инаку, само на Макпетрол. Пред 2-3 месеци ни отворија и нас Лукоил пумпа, па од тогаш ставам гориво исклучиво таму. Тврдам и тука дека колата ми е некако посмирена, посамоуверено ми работи, а и прилично поекономично - изразено со дури пола литро на 100-ка.

А за гумите - ММЕ, ќе морам да ставам 195/65 R15. Со тоа се надевам да добијам на маааалку поудобна вожња, ама пошто имам проблем во главата, ништо чудно и да не менувам димензии. Како и да е, има време - за едно 10-тина илјади километри.

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7387
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #173 на: 23 Мај 2013, 17:04:24 pm »
Мојата кола е тапа. Нема турбо, а е нисколитражен атмосферц- косилица :(   ;D ;D

Отсутен Pal Zileri

  • Сијка Пиштолова
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2464
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #174 на: 23 Мај 2013, 17:12:04 pm »
Enough said  8)

www.domitalia.mk

Замисли како би ни изгледале колите по форумов да имавме нормални 5000еур месечна плата by Deni

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5548
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #175 на: 23 Мај 2013, 17:19:10 pm »
Don't understand.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8692
  • Пичлеме
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #176 на: 23 Мај 2013, 22:05:29 pm »
OK - here goes.. Насловот е малку драстичен, далеку е од тапа, но си има свои маани.

Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма година.

- Проблем со моторчето за рециркулација на воздухот во колата;
- Зуење и "цвилење" од моторот за парното, најмногу во втор степен на брзина;
- Пластиките во внатрешноста крцкаат ненормалнo, сите, од сите страни
- Задната клупа е многу, многу неудобна за возење на подолги релации;
Опел и неговите модели на дело :)
Баш сум изненаден. Јас имам ламарина од '97 (Пасат, цели 11 години постар), со поминати којзнај колку километри (појма немам колку ја има вратено тој што ја довлечка од Германија), ама рака на џигер, освен бучната перка од климата кога ми е наместена да дува во шофершајбната на максимум, никаков друг звук не се појавува. Нема крцкање, зуење, цвичење, гребење...Чесен збор, ништо од тоа.

- катастрофа средно (соборено) светло,
- ме нервира тоа дугмето за отварање на капачката од резерварот, поставено е одма до рачната кочница, па понекогаш се дешава да го стиснам и да се отвори капачката,
- нема греачи на ретровизорите, па зимно време се занимавам и со нив, а не ме бендисва и тоа што ретровизорите не се симетрични,
- прилично гласна е централната брава, од дома да стиснам за отклучување ќе ја слушнам :)
...



Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7056
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #177 на: 23 Мај 2013, 23:21:31 pm »
@Дизел

Зошто не пробаш со 185/65/15? Знам дека и Алфа 147 ги има овие малку нестандардни димензии, а за 15 се тие две 195/60 или 185/65.
Ако планираш да ставиш 195/65 може да си имаш проблем да ти фаќа, треба да провериш убаво.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #178 на: 23 Мај 2013, 23:49:12 pm »
мојата кола е далеку од тапа... нај добра е и ништо не и фали... :)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #179 на: 23 Мај 2013, 23:50:29 pm »
Fanboy... :) Mora da ima nesto... Nisto ne e sovrseno. :) Ajde, iskazi se. ;D