Автор Тема: Мојата кола е тапа...!  (Прочитано 227308 пати)

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6138
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #1140 на: 27 Март 2020, 21:36:30 pm »
Кај мене, има две фази на светење на сијаличката - прво свети, па трепка.

52 литри резервоар. Кога се пали сијаличката, има 12 литри останато. Кога почнува да трепка, 9 литри.

Ама да знаете како панично трепка на 9 литри останати во резервоар.. :D


Отсутен Ѓорѓи

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1351
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #1141 на: 27 Март 2020, 21:39:47 pm »
Значи не била само мојата тапа ;D
сите се тапа, само кај мене е посебно тапа шо не ми е барем 50-70л резервоарот 35 е ептен малце

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5468
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #1142 на: 27 Март 2020, 21:43:47 pm »
Мене ми ствара душотрес знае да ми светни резервата сред вукојебина понекогаш, не препознава дека возам на плин, после извесно време  се ресетира сам и се враќа на пола резервоар.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7794
  • Плинаш!!!
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #1143 на: 27 Март 2020, 21:49:12 pm »
Кај мене, има две фази на светење на сијаличката - прво свети, па трепка.

52 литри резервоар. Кога се пали сијаличката, има 12 литри останато. Кога почнува да трепка, 9 литри.

Ама да знаете како панично трепка на 9 литри останати во резервоар.. :D
Ќути, јас кога ја земав меривата трепкаше сијаличката за резерва и уште продавачот ми вика стави си одма бензин ептен е на резерва. Прва бензиска што ми дојде беше кај Агросервис во ченто. Влагам на бензиска и две коли пред мене. Гасам кола, тргаат двете коли а јас излагам и ја буткам. Пумпашот ми вика снема а? Му викам не бе да не ја палам сеа за малу

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk


Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #1144 на: 25 Февруари 2021, 09:32:50 am »
Разбирам traction control , безбедност и све тоа..али не разбирам да ти кине 30% од моќност и одзив на педаља кога е уклучен.
А уклучен е под дефолт и ако го исклучиш ти свети жолта сијаличка ко да  има квар. Не се нијанси во прашање, туку разлика како да ти се симнал носорог од кровот.


Разбирам серво волан, али до толку лесен за вртење не е добро. Паркираш во рикверц, вртиш пола волан , оно задницата отишла у мајчину и однадвор изгледаш ко завчера да си положил.


Разбирам сензори за светлина и автоматски светла, ама да ги ставиш точно под внатрешен ретровизор значи дека во 9 од 10 случаи не го гледаш семафорот од десна страна за да тргнеш на време кога си прв.



Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13855
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #1145 на: 26 Февруари 2021, 12:54:31 pm »
Мене ми ствара душотрес знае да ми светни резервата сред вукојебина понекогаш, не препознава дека возам на плин, после извесно време  се ресетира сам и се враќа на пола резервоар.

Question до сите.

Зошто ги возите колите до резерва?

Еднаш напукајте до крај и после 1/2 или евентуално 1/4 резервоар надополнувајте до крај.

Ем подобро за целиот систем за гориво, ем не се замарате дали некогаш ќе остнатете без бензин ем најпрецизно мерење ви е тоа во однос на потрошувачка.

Ова особено важи за тие што возите на плин. Прегорев една пумпа заради тоа што се глупирав и јас оставав колата да биде со малку бензин.



Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5468
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #1146 на: 26 Февруари 2021, 13:35:05 pm »
Разбирам traction control , безбедност и све тоа..али не разбирам да ти кине 30% од моќност и одзив на педаља кога е уклучен.
А уклучен е под дефолт и ако го исклучиш ти свети жолта сијаличка ко да  има квар. Не се нијанси во прашање, туку разлика како да ти се симнал носорог од кровот.


Разбирам серво волан, али до толку лесен за вртење не е добро. Паркираш во рикверц, вртиш пола волан , оно задницата отишла у мајчину и однадвор изгледаш ко завчера да си положил.


Разбирам сензори за светлина и автоматски светла, ама да ги ставиш точно под внатрешен ретровизор значи дека во 9 од 10 случаи не го гледаш семафорот од десна страна за да тргнеш на време кога си прв.
Абе јас возев и со цел 60 литри, ама толку многу време ми седеше шо бензинот си еба мајката ги изгуби својствата и нерамномерно ми работеше колата на палење, мислев споебав дизни, го истрошив некако и сеа практикувам макисмум една четвртина да ми е полн со повремено дополнување од 200 денари на неколку боци плин.
Едит, грешка при цитат, на @Carpathian Lord му реплицирав :)
« Последно менување: 26 Февруари 2021, 13:40:23 pm vladic3110 »
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #1147 на: 26 Февруари 2021, 13:44:17 pm »
Надополнуваш одредена количина бензин на секоја боца плин, и по некое време кога ќе се наполни резервоарот се частиш вожња на бензин :)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14241
  • Пудингот на шоферството
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #1148 на: 26 Февруари 2021, 13:50:27 pm »
Toa ti idi kako zasteda. ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5713
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #1149 на: 06 Јуни 2023, 13:28:33 pm »
Opel Astra G 1.4 1998
- Први импресии кога ја купив топ кола, малку затресуваше од ламелата ама не ми сметаше, сфатив дека не е до мене иско немав положено, туку и друг ја повози и му тресеше во прва и втора.
- Моторот на третиот клип беше со помалку компресија, ќе ја возев и така доколку немав пари да сменам мотор, ниеден мајстор не запримети и моторот уште 100.000 ќе тера сигурно.
- Првите два проблеми се средија.
- Корозија имаше на задните полумесеци, се сменија и тие.
- Вода ми пушташе од сајлата за хауба, со месеци ме мачеше додека не извадов сѐ и не исушив добро.
- Кочниците ги сменив, новите квичеа, сега еве цел месец не квичат, изгледа таман се.
- Проблем со документи за промена на мотор, морало фактура, ајде и тоа се среди.
- Сега ме нервира една точка што имам на вратата и ја мацнав со боја и малку ако се поднаведниш се познава, никој не заприметува, ама мене ми пречи и сакам да ја поминам со проѕирен лак и да ја исполирам целосно.
- Ме нервира таа пластиката што е на маската близу до шофершајбната каде има отвори за парно. Кога отпуштам кумплунг побрзо или забрзувам нагло затресува пластиката и виси не лежи убаво, маана на астрите им е, гледав по форуми сунѓери имаат лепено на неа за да не треси во возење, пробав со течна гума ама само на топло лепи.
- Пластиката од совозачкото седиште ми е скршена, па планирам двете да ги земам од кај Пешов.
- Менувачот на поладно потешко влегува во прва, нема луфта, променето е маслото, ама мора да застаниш скроз за да ја стсвиш во прва, а како што е тргни застани наместо го возење да менувам морам да застанам. Не е толку лошо колку што беше лошо на Антарата која нема шанси во прва да ја ставиш во движење, а менувачот беше перфектен таму, овде барем од 3 пати еднаш ќе влезе во прва во движење.
- Нема клима, ама не ми е жешко со шиберот отворен.
- И најголем проблем ми се потрошените пари на неа, а километри не правам воопшто (или немам потреба или не остануваат финансии за возење).
Друго според мене нема што да се промени, сѐ е ново на неа и едно најмало делче ќе тера минимум 50.000 км.
Еве колку ме кошта комплетно:

Мислам дека доста е со влог за кола стара скоро 25 години.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13855
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #1150 на: 06 Јуни 2023, 22:04:47 pm »
Имаш типични проблеми со дотраена кола што сакаш да ја експлоатираш секој ден.
Башка веројатноста е дека е увезена пред многу години и самата не знае колку има поминато.
 

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5713
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #1151 на: 06 Јуни 2023, 23:53:01 pm »
Увезена е декември 2007ма од Бугарија, има сервисна книшка од плинот и во 12 години откако е увезена (до 2019) има поминато +150.000км.
"Новиот" мотор беше изваден од возило кое имаше 200к км. и беше комплетен со ГМ ламела што според мене е доказ дека нема 300к поминато.
« Последно менување: 07 Јуни 2023, 00:46:31 am nestor04 »

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13855
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #1152 на: 07 Јуни 2023, 09:59:13 am »
За Astra G тоа е повеќе од планираниот животен век на тоа возило :D

Отсутен bear

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1997
  • If you can dream it, you can do it.
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #1153 на: 07 Јуни 2023, 11:44:26 am »
Увезена е декември 2007ма од Бугарија, има сервисна книшка од плинот и во 12 години откако е увезена (до 2019) има поминато +150.000км.
"Новиот" мотор беше изваден од возило кое имаше 200к км. и беше комплетен со ГМ ламела што според мене е доказ дека нема 300к поминато.

Новиот мотор, сега што ти е во колата, е изваден од друга со 200к км?
Никогаш не вели никогаш.

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5713
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #1154 на: 07 Јуни 2023, 13:40:23 pm »
Увезена е декември 2007ма од Бугарија, има сервисна книшка од плинот и во 12 години откако е увезена (до 2019) има поминато +150.000км.
"Новиот" мотор беше изваден од возило кое имаше 200к км. и беше комплетен со ГМ ламела што според мене е доказ дека нема 300к поминато.

Новиот мотор, сега што ти е во колата, е изваден од друга со 200к км?
Да.