Автор Тема: Мојата кола е тапа...!  (Прочитано 229705 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #45 на: 20 Ноември 2011, 17:52:18 pm »
Pirat,кај мене 7л масло собира---никој не ти е крив  :D :D
Мојата службена 11л собираше, што ви е на вас :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #46 на: 20 Ноември 2011, 18:02:06 pm »
Заклучок пробајте да си замислите кола на која ништо не е променето со години.. секако дека има маани но има некаков посебен шмек возењето во него. Во автошколата возев ц3 и пежо 206 али кадетот е посебно нешто. Сосема поинакво чувство имаш во него.
Слична е ситуацијата и со мојот кадет. Само едно дополнивање, старите опели се пример за квалитет и сериозност. Многу од правилата што се однесуваат на новите возила ги претвора во митови. Еве се пишува за квалитет на гориво, адитиви, к*рци-палци, све тоа оди во вода доколку си сопственик на кадет.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13924
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #47 на: 20 Ноември 2011, 18:04:23 pm »
ММ...ајде моето Даеву...

Кога читам вака коментари за појаки нели марки се изненадувам како моето Нубирче протуркало 130 000км без посериозни проблеми.

Во основа ме нервира меката предница, благодарение на дупките по улиците менувана е цела предница...и неколку пати јабучици и буфери.

Некогаш знаеше да откажи задното лево стакло на команда од возачката врата, а на самата врата функционираше.

Моторчињата за стакла се бавни.

Потрошувачката е ОК кажав пред некое време од 7,5-8л плин на отворено (90% со 10% градска).

Климата лади добро но во последно некој контакт губи и мора да се притисни маската да се активира :)

Крцка возачкото седиште на одредени дупки и некоја пластика кај браникот напред ама никој неможи да открие која е (на големи дупки ова само).

Другите работи се ОК. Електрика ОК, делови ОК, амортизација ОК, кочници добри (можеа дискови да стават назад ама ајде)

А да и подобра звучна изолација како кај Голф би била идеална, ама ете барем поарна е од некои други автомобили (пример Фиат :) ).

Стартен мотор 107КС ...1600...неам страв да претекнам и на плин во некои незгодни ситуации на Плетвар или било која друга превлака.

И да...таа мека суспензија убава е за на дупки ама на кривина не ми се допаѓа body roll-от на колата.

И голем минус е многу мекиот лим. Не е тенок ама е МЕК!

А да и фала Богу не крцка никаква пластика како останатите Daewoo и Chevrolet модели.

Најреално од 1 - 10 (ако 10 е идеална кола) би ја оценил со 8,5.

И мене ми се валка задното стакло. ...

Мислам...ако тоа ви е мааана...

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #48 на: 20 Ноември 2011, 18:07:30 pm »
И голем минус е многу мекиот лим. Не е тенок ама е МЕК!
Еее па ти си добар :) Мицубиши има пластични „лимови“ :D

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #49 на: 20 Ноември 2011, 18:28:50 pm »
Јас би требало магистерска да напишам на тема што не чини кај мојата кола, многумина имале имаат итн итн. Значи Мондео кец старо 17 години кај и да е полнолетно ќе стане, купено од пензионер пред скоро 4 години,скоро ништо не беше заменето од него од како е донесена 2003 така да отпаѓа муабетот кај мене купи од постар го чувал бла бла. Заменето се што може да се расипе, освен моторот и лимаријата, 225к на грбот сеуште се тркала, посебни слаби точки ужасните оригинални браници ако му удрам една чврга одма пука и лошо изведената предница брзо јаде чаури останатото е помалку повеќе во ред со оглед на годините и километражата.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #50 на: 20 Ноември 2011, 18:49:51 pm »
И голем минус е многу мекиот лим. Не е тенок ама е МЕК!
Еее па ти си добар :) Мицубиши има пластични „лимови“ :D

Ког може корвета зошто да не може Мицко.

Читав за идејата за пластичните крила кај АСХ.

Кога се консултирале статистиките се дошло до заклучок дека најголем број побарувања кај стариот модел на РВР имало за замена на предните крила, поготово во услови на градски сообраќај (чукни, мавни, закачи, те допреле, те гребнале и тн), па се дошо на идеја да се стават платични крила. Значи покрај заштедата во цена на материјалот, се заштедува и на замена на крила (се виткаат и многу се поотпорни на полесни нагмечувања и удари) а ако веќе се оштети и мора да смени, замената е лесна и не кошта многу.
« Последно менување: 20 Ноември 2011, 20:01:56 pm Sportex »

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #51 на: 20 Ноември 2011, 19:50:41 pm »
Башка и колата така е полесна ;)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #52 на: 20 Ноември 2011, 19:56:15 pm »
И голем минус е многу мекиот лим. Не е тенок ама е МЕК!
Еее па ти си добар :) Мицубиши има пластични „лимови“ :D

Ког може корвета зошто да не може Мицко.

Читав за идејата за платичните крила кај АСХ.

Кога се консултирале статистиките се дошло до заклучок дека најголем број побарувања кај стариот модел на РВР имало за замена на предните крила, поготово во услови на градски сообраќај (чукни, мавни, закачи, те допреле, те гребнале и тн), па се дошо на идеја да се стават платични крила. Значи покрај заштедата во цена на материјалот, се заштедува и на замена на крила (се виткаат и многу се поотпорни на полесни нагмечувања и удари) а ако веќе се оштети и мора да смени, замената е лесна и не кошта многу.

Megane II одамна има пластика уместо крила, 307ca исто, и некои други модели... така да не требало многу да рачунаат, требало само да ги прашаат кооперативците од Пежо (нели истиот модел го имаат со Badge reengeneering), зошто пластика, а може е и идеја од пежолците при развој... кој би знаел :)
Едит: А на тоа „не кошта многу“ - пиши крст! Може нив не ги кошта многу, ама тебе ќе те кошта, а они само ќе се омрсат повеќе од поголемиот ќар :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #53 на: 20 Ноември 2011, 20:04:30 pm »
И голем минус е многу мекиот лим. Не е тенок ама е МЕК!
Еее па ти си добар :) Мицубиши има пластични „лимови“ :D

Ког може корвета зошто да не може Мицко.

Читав за идејата за платичните крила кај АСХ.

Кога се консултирале статистиките се дошло до заклучок дека најголем број побарувања кај стариот модел на РВР имало за замена на предните крила, поготово во услови на градски сообраќај (чукни, мавни, закачи, те допреле, те гребнале и тн), па се дошо на идеја да се стават платични крила. Значи покрај заштедата во цена на материјалот, се заштедува и на замена на крила (се виткаат и многу се поотпорни на полесни нагмечувања и удари) а ако веќе се оштети и мора да смени, замената е лесна и не кошта многу.

Megane II одамна има пластика уместо крила, 307ca исто, и некои други модели... така да не требало многу да рачунаат, требало само да ги прашаат кооперативците од Пежо (нели истиот модел го имаат со Badge reengeneering), зошто пластика, а може е и идеја од пежолците при развој... кој би знаел :)
Едит: А на тоа „не кошта многу“ - пиши крст! Може нив не ги кошта многу, ама тебе ќе те кошта, а они само ќе се омрсат повеќе од поголемиот ќар :)


Па не викам дека не е...знам дека соработуваат така да ништо не ме чуди.

А кога видов и прочитав во Списание што и кај се не се вршат редуцирања, замена на материјал, инвоцации а само за да се намали тежината....се зачудив. Конкретно се работеше за БМВ.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6128
  • 69
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #54 на: 20 Ноември 2011, 20:09:05 pm »
Башка и колата така е полесна ;)

Не туку драпај мадиња што би рекол гојдо, него дај кажи ги маните на астрата...Не добрите особини него мааните...
Не се срами :))
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #55 на: 20 Ноември 2011, 20:10:17 pm »
Нема маани друже - само моторот ;D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #56 на: 20 Ноември 2011, 20:12:26 pm »
Па не викам дека не е...знам дека соработуваат така да ништо не ме чуди.

А кога видов и прочитав во Списание што и кај се не се вршат редуцирања, замена на материјал, инвоцации а само за да се намали тежината....се зачудив. Конкретно се работеше за БМВ.


Види... кога ќе ги тргнеш браниците на една кола, ќе видиш дека уствари тоа се пола предни/задни крила, цела маска, и преден челен лим! Фрли ги тука уште (пола) предни крила и хаубата, и ете ти.. Ништо ново, ништо страшно :) Веројатно е „навикнување на пластични ауца низ генерации“, па прво почнаа со браниците, сега со крилата и хаубите, па следи покривот и вратите во следната генерација и така..... нема више Москвич со 4 милиметрарски лим :)



Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3468
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #57 на: 20 Ноември 2011, 20:25:19 pm »
Citroen Xsara 2.0 HDI со 170000км досега генерално задоволен-пред се од моторот(иако е само 90 коња)!

Негативности:

-највише ми смета фактот што колата е 2000 год. :(
-нежни сензори кои реагираат на лоша нафта (фала на русите за лукоил-немам проблем више),
-лоша изолација-т.е. бучен мотор(поготово откакако го извадив катализаторот),
-ОДВРАТНО лоша пластика на решетките за парно,
-страшно гадна поставеност на прекидачите за ел.стакла,
-непрегледност при возење во рикверц!

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #58 на: 20 Ноември 2011, 20:36:10 pm »
ај и јас да плукнам :D

- нема бришач на задно стакло. Не разбирам зошто хечбек верзијата има, а седан не.
- голем потрошач. Врти сучи и другите атмосферски бензинци се тука негде со слична шасија и снага. Плинот си брка работа
- огин скапи делови. Пример, еден оригинал затегач за линиски каиш е 300 евра, жмигавец-маркер 40 евра, свеќици 60 евра
- никаков сервис. Ако во иднина ја прескокнам Мазда како бренд тоа е само поради Аутокомерц. Веќе имам образложено во една тема зошто
- ми фали круз контрол, автоматски менувач многу други ситници, но нели колку пари толку музика. :D
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #59 на: 20 Ноември 2011, 20:37:19 pm »
So retki isklucoci, sedan vozilata nemaat brisac na zadno staklo.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need