- Возачкото седиште треба делумно да се претапацира.
За овој проблем има решение во комшии...И тоа професионалец!!!
Кога би требал да пишувам за негативни работи за 306-ката ондак тоа би биле следниве:
-Бучен мотор, што е типично за француз, + бензинец...Тука нема муабет.
-На поминати 156 до 20к километри, сигурно ке треба замена на некој стабилизатор (500 денари комад)...
-Исто така знаат да страдаат и гумици на виљушки (350 денари по виљушка)
Друго спектакуларно околу маани не би можел да наведам, освен лоши мајстори кој не знаат да работат...
Инаку за 230 000 км, сменето на колата е:
(на 180 000 така да речам голем сервис)
-Ламела, потисна и друк лагер (заборавив)
-Спојнички лагер - мењач и мотор (400 денари лагер, а рука 100 евра)
-Дискови, плочки (околу 4500)
-Ребраст, клинаст, затегач, свекици
-Дихтунг на поклопец и духтунг на глава (лигавеше уље од кај гумицата која го дихтува каналот низ кој поминува уљето), а пошто сум невидена пицајзла и педантерија, тоа страшно ме нервираше и болен бев додека не го средив. Штом отворив мотор ставив и нови гумици на вентили за да биде се како што треба (Направено на 200000 км)
-Торзија средена комплетно од А до Ш (Направено на 200000 км) околу 300 евра
-Заменети задни клипчиња и гуртни (50 евра)
-Заменет заден лонец
-Заменета полуосовина (150 евра)
-Сменети лева и десна јабучица , гумици на баланштангла и стабилизатори (околу 4000 денари)
-Заменето моторче за прскање вода на брисачи
Ова е одприлике све што е заменето за 10 години возење на колата.
Дали е многу или не, оценете вие...
Моторот од 1.6 е одличен за каросеријата...И товарен и празен, со туле, кука со точаци, приколка итн
Гуми не спомнувам, пошто тоа е потрошен материјал, мада и еден куп други работи ги пишав.
На 206-ката како недостаток можам да ги кажам овие работи:
-Многу полоша изработка во споредба со 306-ката, ентериер, тапацири итн
-Како мана би ја навел бомбината која по статистика лесно се сјебува кај овие коли
-Седиштата се како кај грото коли - како да седиш на клупа, за разлика од 306-ката кај која седиштата се кади, барем на мојата
За година дена како ја имам сменето е:
На 52 000 км:
-Комплет каиши, затегачи, филтри, свекици, уље (300 евра во овластен сервис)
-Бомбина (100 евра)
Другите работи сега за сега се ок.
Моторот од 1.4 е солиден за оваа каросерија.
Темава нема да ја гушам со позитивни особини затоа што и местото не им е тука
)
А и ке ми треба релативно многу време за да изгубам за пишување...
Идам да кснам, а после ке се навратам да дадам критики за Фиат Добло 1.3 ЈТД и Цитроен Немо 1.4 ХДИ...