Кларксон многу добро jа "чепна" негативната страна на хибридите.
Хибридот е одлично возило за тргни застани тип на возење во градски метеж. Не користи мотор се додека има џус во батериите.
Ама кога ќе снема џус, нема никаква економија.
Ако тргнеш од Влае накај Ново Лисиче во најголемиот метеж, и те фатат семафорите како у шпиц, електричниот погон ќе го снема кај Соборна Црква. До таму мооооожеби ќе има џус во батеријата.
После тоа цепаш стандард атмо бензинец 10 литара на 100 градска у метеж
Ако пак, времето е бааги поладно, ќе има и бааги помалку електричен погон на располагање.
На автопат, не постои хибрид, електрика, заштеда. Го возиш нормално како атмо, со 8 литри на 100 км.
Ако тргнеш од Скопје за Солун, хибридно електричниот погон ќе ти се најде (и наполни по пат) додека чекаш редица на наша граница.
Кога ќе поминеш наша граница, ќе ја потрошиш цела струја у батериите и кај грците ќе дремеш у кола со упален мотор.
А, да и ако е сред лето и 50 степени надвор и упалиш клима во кола, ќе си го прашам стојко што ќе вози некој со електричен погон во гужви по град и граници, ќе ги исцеди батериите у првите 10 минути возење.
Хибридниот (електричниот) погон е одлично помагало за да уштеди некое литро гориво во метеж во град. Како технологија е интересна и применлива.
Ама хибридното возило добар дел од животниот циклус ќе го помине на автопат, каде што електричниот погон речиси и да нема некаков удел во "штедњата". Секако дека никој при здрав разум нема да купи Тојота Корола Хибрид седан за да ја вози строго у град.
Според мене најрационалниот модел на хибридно возило со батерии, атмо мотор и ЦВТ би бил во возила од рангот на Тојота Ајго, Јарис. Наменето за во град, мал атмо мотор, со добар електричен погон и солиден капацитет на батерии. Над тоа хибридот е само маркетинг и измама на крајниот потрошувач.