Автор Тема: CARclub Тест: Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid  (Прочитано 33433 пати)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid
« Одговори #30 на: 22 Март 2019, 19:41:31 pm »
Среќа прашав, ќе помислев стварно троши под 5 градска. И мене Акордот ми има покажано под 5 градска, во 1 навечер од Бизбегово до центар со пазење. Иначе 11 си троши :)

Што се однесува до Королава, бела е катастрофа, сребренава малце подобра.
Ако рута низ центар на град со 15 семафори од една до друга дестинација не е градска, ондак..
Се друго е релативно во зависност од гужвата и начинот на возење.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid
« Одговори #31 на: 22 Март 2019, 19:48:16 pm »
Споредба со 1.5tsi? Може со 1.9 SDI, пата пата се.
0-100км/ч 12.98 секунди. Гаси темава.

Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1131
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid
« Одговори #32 на: 22 Март 2019, 19:56:02 pm »
Лепота, дефинитивно мојето следно возило ќе биде пак Тојота, наверојатно Хибрид. Прекраснотија се во живо Тојотичкиве утре ке тркнам до сити малл да пробам.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid
« Одговори #33 на: 22 Март 2019, 20:11:14 pm »
Среќа прашав, ќе помислев стварно троши под 5 градска. И мене Акордот ми има покажано под 5 градска, во 1 навечер од Бизбегово до центар со пазење. Иначе 11 си троши :)

Што се однесува до Королава, бела е катастрофа, сребренава малце подобра.
Ако рута низ центар на град со 15 семафори од една до друга дестинација не е градска, ондак..
Се друго е релативно во зависност од гужвата и начинот на возење.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Мене градска не ми е во 1 навечер да се возам. Тебе ако тоа ти е репер, ок :)

Секако најбитно е кој кога вози. Можеби некој 90% од времето вози како тебе после полноќ рута од 15км, па на него твојата потрошувачка од под 5 литри му е релевантна. Јас најчесто возам кратки релации од центар во центар од 8 до 5, а и приквечер пак најчесто сум низ центар. Мене фамозниот 2.0 ТДИ на VW ми трошеше 8 во град, на некои други 6. Ниту возам внимателно за да уштедам некој грам, ниту пак возам како идиот пуна од семафор до семафор.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid
« Одговори #34 на: 22 Март 2019, 20:56:55 pm »
Споредба со 1.5tsi? Може со 1.9 SDI, пата пата се.
0-100км/ч 12.98 секунди. Гаси темава.

Во спорт мод може иде за 12.5. 

Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1131
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid
« Одговори #35 на: 22 Март 2019, 20:59:37 pm »
И мене  сидот ми покажа еднаш 5, од охрид до битола, возење по знаци. :P. Во гужва ни скопје ке си го прашам(столе мој) шо некоја кола, сем хибрид троши под 8.3, на релација од симпо до нова железничка. Мене релацијата ми е најчесто, Веро Тафталиџе, Влае, Аеродром, евентуално до кисела вода, вртам дневно по 40 км некогаш, потрошња на киата ми беше 8,5 нон стоп низ град, 7.2 на тојотава дизел со 90кс......

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid
« Одговори #36 на: 22 Март 2019, 23:33:14 pm »
Седанов не изгледа ништо посебно. Само хечбекот го оправија да заличи.
Седанот е мноооогу побољи од претходниот. Чак кога ќе размисламм баш и не знам дали има бољи седан од таа класа на пазаров ( не спомињајте Октавија)

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid
« Одговори #37 на: 22 Март 2019, 23:39:28 pm »
Иначе џабе везете на тема потрошувачка.Главна намена на хибридот не е да ушпарате на гориво туку помало загадување од издувни гасови, посебно во градска средина. Затоа свесен и совесен возач ќе гледа да го извади оптимумот во возењето во град, без стискање педела до даска и тркање од семафор до семафор. Затоа сонда у ауспух и мерете си ги. Вака џабе се докажувате чива кола помалку троши.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54984
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid
« Одговори #38 на: 23 Март 2019, 06:45:56 am »
Иначе џабе везете на тема потрошувачка.Главна намена на хибридот не е да ушпарате на гориво туку помало загадување од издувни гасови, посебно во градска средина. Затоа свесен и совесен возач ќе гледа да го извади оптимумот во возењето во град, без стискање педела до даска и тркање од семафор до семафор. Затоа сонда у ауспух и мерете си ги. Вака џабе се докажувате чива кола помалку троши.
И најважното аутоматик менувач и лезет возење низ град во тишина и без играње балет со нозете и рацете под стоковна куќа мост. Сето тоа со одлична потрошувачка. Како и 2000рпм на 120 и смирена и многу економична работа на отворено, нешто што неможеше да се замисли во ЦХР односно претходниот хибрид на Тојота.

Цената е височка, да. Ваљда ќе се нормализира малку. Ете мооожеби и субвенција некогаш ќе дочекаме.

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4758
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid
« Одговори #39 на: 23 Март 2019, 19:38:20 pm »
Шо хибрид?






Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid
« Одговори #40 на: 23 Март 2019, 20:36:51 pm »
Ти ако забрзуваш 0-100 за 12-13 секунди реално потрошњата ќе ти биде оваа (4.4) со 10% гас, тојотата ќе потроши 20 за истото забрзување со 100% гас.
Ко је сад хибрид?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43706
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid
« Одговори #41 на: 23 Март 2019, 22:13:01 pm »
Ти ако забрзуваш 0-100 за 12-13 секунди реално потрошњата ќе ти биде оваа (4.4) со 10% гас, тојотата ќе потроши 20 за истото забрзување со 100% гас.
Ко је сад хибрид?

Легендарниот тест - сеуште е валиден од почеток до крај:


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3257
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid
« Одговори #42 на: 23 Март 2019, 22:55:52 pm »
Кларксон многу добро jа "чепна" негативната страна на хибридите.

Хибридот е одлично возило за тргни застани тип на возење во градски метеж. Не користи мотор се додека има џус во батериите.

Ама кога ќе снема џус, нема никаква економија.

Ако тргнеш од Влае накај Ново Лисиче во најголемиот метеж, и те фатат семафорите како у шпиц, електричниот погон ќе го снема кај Соборна Црква. До таму мооооожеби ќе има џус во батеријата.

После тоа цепаш стандард атмо бензинец 10 литара на 100 градска у метеж

Ако пак, времето е бааги поладно, ќе има и бааги помалку електричен погон на располагање.

На автопат, не постои хибрид, електрика, заштеда. Го возиш нормално како атмо, со 8 литри на 100 км.

Ако тргнеш од Скопје за Солун, хибридно електричниот погон ќе ти се најде (и наполни по пат) додека чекаш редица на наша граница.

Кога ќе поминеш наша граница, ќе ја потрошиш цела струја у батериите и кај грците ќе дремеш у кола со упален мотор.

А, да и ако е сред лето и 50 степени надвор и упалиш клима во кола, ќе си го прашам стојко што ќе вози некој со електричен погон во гужви по град и граници, ќе ги исцеди батериите у првите 10 минути возење.

Хибридниот (електричниот) погон е одлично помагало за да уштеди некое литро гориво во метеж во град. Како технологија е интересна и применлива.

Ама хибридното возило добар дел од животниот циклус ќе го помине на автопат, каде што електричниот погон речиси и да нема некаков удел во "штедњата". Секако дека никој при здрав разум нема да купи Тојота Корола Хибрид седан за да ја вози строго у град.

Според мене најрационалниот модел на хибридно возило со батерии, атмо мотор и ЦВТ би бил во возила од рангот на Тојота Ајго, Јарис. Наменето за во град, мал атмо мотор, со добар електричен погон и солиден капацитет на батерии. Над тоа хибридот е само маркетинг и измама на крајниот потрошувач.
« Последно менување: 25 Март 2019, 09:45:39 am zlatkoa »

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid
« Одговори #43 на: 24 Март 2019, 00:09:18 am »
Има уште еден момент ;D

Читајки го форумов добив впечаток дека многумина не би купиле Јарис и слично возило за возење во град токму поради одење еднаш до Грција на одмор.

Еве, Јапанците за потребите на форумов смислиле градска кола  со доволен гепек за еднаш во годината да не се гужваш за на одмор ;D и пак не чинело.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43706
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid
« Одговори #44 на: 24 Март 2019, 06:47:36 am »

Еве, Јапанците за потребите на форумов смислиле градска кола  со доволен гепек за еднаш во годината да не се гужваш за на одмор ;D и пак не чинело.
Мислиш на Lexus is300h?  ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.