Автор Тема: Ново возило до 18000 евра  (Прочитано 63889 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54952
  • Махер
Одг: Ново возило до 18000 евра
« Одговори #180 на: 11 Февруари 2019, 07:06:12 am »
Јас денес гледав шкоди. Сам си конфигурирав Октавија со сериозна опрема, испадна 20.005 евра со 1.0 TSI 115. Ќе легне за 18.000 ко од шала. Сега натаму гледам.

Нели хибрид ќе бараше?
Па барам, ама ќе да испаднат многу скапи а и не ми се чека долго време.
Гледам опции, не ја исклучувам можноста
За да се конкурентни понудите треба да споредуваш аутоматик тси со хибрид. Зошто благодетот што го нуди хибридот на тојота нема да го имаш во мануелен менувач.

Башка 6 години гаранција. И 10 на батерија.

А и 3000 субвенција може ќе има.

Почекај, штознаеш, може ќе испадне нешто.

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1383
Одг: Ново возило до 18000 евра
« Одговори #181 на: 11 Февруари 2019, 20:22:19 pm »
Хибрид е утната технологија според мене а и според многу автомобилски експерти. Му доаѓа како All Season гуми. Ама како алтернатива за автомобилски не-ентузијасти може.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34066
  • Таков е животот... јебига
Одг: Ново возило до 18000 евра
« Одговори #182 на: 11 Февруари 2019, 21:48:59 pm »
Јас денес гледав шкоди. Сам си конфигурирав Октавија со сериозна опрема, испадна 20.005 евра со 1.0 TSI 115. Ќе легне за 18.000 ко од шала. Сега натаму гледам.

Нели хибрид ќе бараше?
Па барам, ама ќе да испаднат многу скапи а и не ми се чека долго време.
Гледам опции, не ја исклучувам можноста
За да се конкурентни понудите треба да споредуваш аутоматик тси со хибрид. Зошто благодетот што го нуди хибридот на тојота нема да го имаш во мануелен менувач.

Башка 6 години гаранција. И 10 на батерија.

А и 3000 субвенција може ќе има.

Почекај, штознаеш, може ќе испадне нешто.

Замисли, после 8 или 9 години рецимо, сакаш да ја продадеш колата од 22.000 евра. Гаранцијата завршува за година дена, колку вредност ќе загуби таа кола? 80-90%?

Хибрид е утната технологија според мене а и според многу автомобилски експерти. Му доаѓа како All Season гуми. Ама како алтернатива за автомобилски не-ентузијасти може.

Технологијата е одлична. За возење е супер, ефикасноста е на сосем ново ниво. Не би рекол дека е утната. А за автомобилските експерти да не правиме муабет молам, се е јасно без да се спомне. Она што не е во ред е цената на батеријата од 3000+ евра. Кога ќе биде барем 1000 евра на секои 10 години би било полн погодок.

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1383
Одг: Ново возило до 18000 евра
« Одговори #183 на: 11 Февруари 2019, 22:02:21 pm »
Технологијата е одлична. За возење е супер, ефикасноста е на сосем ново ниво. Не би рекол дека е утната. А за автомобилските експерти да не правиме муабет молам, се е јасно без да се спомне. Она што не е во ред е цената на батеријата од 3000+ евра. Кога ќе биде барем 1000 евра на секои 10 години би било полн погодок.

10 години иста кола да возиш?

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1383
Одг: Ново возило до 18000 евра
« Одговори #184 на: 11 Февруари 2019, 22:05:32 pm »
И да беше технологијата добра, верувај сите во ценовник ќе имаа само хибриди. Тојота до негде нешто разви повише - него + и тоа е тоа.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34066
  • Таков е животот... јебига
Одг: Ново возило до 18000 евра
« Одговори #185 на: 11 Февруари 2019, 22:07:27 pm »
И да беше технологијата добра, верувај сите во ценовник ќе имаа само хибриди. Тојота до негде нешто разви повише - него + и тоа е тоа.

Сите имаат хибриди. Нема некој што нема. Само сакаат да уновчат што повеќе од инвестициите во досегашните технологии, читај дизел и бензин.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54952
  • Махер
Одг: Ново возило до 18000 евра
« Одговори #186 на: 11 Февруари 2019, 22:07:55 pm »
Јас денес гледав шкоди. Сам си конфигурирав Октавија со сериозна опрема, испадна 20.005 евра со 1.0 TSI 115. Ќе легне за 18.000 ко од шала. Сега натаму гледам.

Нели хибрид ќе бараше?
Па барам, ама ќе да испаднат многу скапи а и не ми се чека долго време.
Гледам опции, не ја исклучувам можноста
За да се конкурентни понудите треба да споредуваш аутоматик тси со хибрид. Зошто благодетот што го нуди хибридот на тојота нема да го имаш во мануелен менувач.

Башка 6 години гаранција. И 10 на батерија.

А и 3000 субвенција може ќе има.

Почекај, штознаеш, може ќе испадне нешто.

Замисли, после 8 или 9 години рецимо, сакаш да ја продадеш колата од 22.000 евра. Гаранцијата завршува за година дена, колку вредност ќе загуби таа кола? 80-90%?

Хибрид е утната технологија според мене а и според многу автомобилски експерти. Му доаѓа како All Season гуми. Ама како алтернатива за автомобилски не-ентузијасти може.

Технологијата е одлична. За возење е супер, ефикасноста е на сосем ново ниво. Не би рекол дека е утната. А за автомобилските експерти да не правиме муабет молам, се е јасно без да се спомне. Она што не е во ред е цената на батеријата од 3000+ евра. Кога ќе биде барем 1000 евра на секои 10 години би било полн погодок.
Ќе ја продадеш повеќе од Октавија 1.0 тси дсг. Башка благодетот на хибрид возење.

Не се сложуваш?

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1383
Одг: Ново возило до 18000 евра
« Одговори #187 на: 11 Февруари 2019, 22:41:48 pm »
Ќе ја продадеш повеќе од Октавија 1.0 тси дсг. Башка благодетот на хибрид возење.

Не се сложуваш?

Кој е благодетот на хибрид возењето неможам сеуште да разберам. Извини вака :D

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5003
  • The Spartan General
Одг: Ново возило до 18000 евра
« Одговори #188 на: 11 Февруари 2019, 22:46:31 pm »
Кој е благодетот на хибрид возењето неможам сеуште да разберам. Извини вака :D

3/100 потрошувачка.  ;D
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен andrej_111

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 546
Одг: Ново возило до 18000 евра
« Одговори #189 на: 11 Февруари 2019, 23:37:51 pm »
Се согласувам потполно со @miksi и сметам дека хибридот е некоја експериментална фаза во премин од класични горива на струја, според мене прилично неуспешна. Сум возел доста и CH-R и RAV-4 во хибридни варијанти и никогаш не сум имал пониска потрошувачка од соодветно бензинско возило, истовремено со доста послаби перформанси во однос на соодветниот бензинец.

Дополнително на целата приказна е CVT-то кое според мене е најголемата глупост вградена во автомобил и треба да се ограничи на моторчиња до 50 кубика :) Прилично е несоодветна споредбата CVT:DSG, барем според мене :)
Aus Liebe Zum Automobil...

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1383
Одг: Ново возило до 18000 евра
« Одговори #190 на: 12 Февруари 2019, 00:32:23 am »
Јас имам еднонеделно искуство само со Lexus NX300h и потполно се согласувам со @andrej_111. Потрошувачката беше сериозно голема. Возење на автопат ужас!
Можеби со нормален мењач, DSG рецимо кај Passat или Golf GTE би било подобро, ама како што важи дека Toyota е лидер во овој сегмент, јас целосно ги отфрлам како технологија. Можеби помаливе коли за во град и ќе ги сварам ама па CH-R воопшто како модел неможам, така да...

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29596
    • CARclub.mk
Одг: Ново возило до 18000 евра
« Одговори #191 на: 12 Февруари 2019, 06:30:59 am »
Реалноста е дека возењето хибрид (особено хибрид со CVT) не е исто како возењето еквивалентен бензинец и бара одредено учење и одредено менување на сопствените возачки навики. Секако дека хибрид може да троши исто како (па и повеќе од) еквивалентен бензинец, и баш затоа треба човек да ги смени малку навиките на возење.

Еден колега од друг медиум се пожали дека C-HR му трошел 7.5 низ град. Мене ми троши 5.2-5.3, без тегавење и пимплање и тупење. Тоа е огромна разлика.

Нејсе, генерално и јас го имам ставот дека хибриди се некаков stepping stone кон фул електрик возила. Имаат свое место (примарно низ град) и своја намена, ама се некаков „чекор кон“, да речеме.
« Последно менување: 12 Февруари 2019, 06:59:08 am zeroSignal »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54952
  • Махер
Одг: Ново возило до 18000 евра
« Одговори #192 на: 12 Февруари 2019, 07:13:17 am »
Ќе ја продадеш повеќе од Октавија 1.0 тси дсг. Башка благодетот на хибрид возење.

Не се сложуваш?

Кој е благодетот на хибрид возењето неможам сеуште да разберам. Извини вака :D
Прелесно возење и премазно возење е моето искуство со Хибрид. Од типот на Аурис на пример.
Нема стартстоп, бесшумно стои, бесшумно тргнува, аутоматик. Ти дава поента во возењето економично.

Со еден збор : Smooth.

Многу лесно возило за возење. Особено во град.

Такви се моите гледишта. Хибрид е совршено сега за сега и тоа не со плагин. Според мене пак ќе кажам.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43646
  • Il Moderatore
Одг: Ново возило до 18000 евра
« Одговори #193 на: 12 Февруари 2019, 07:16:40 am »
Ако е plug-in хибрид, има логика и иднина. Возиш на домашна струја дур има, после се префрлаш на бензин. Поготово ако не го пали бензинецот до кај 80 км/ч, за во град би бркало работа Ако треба колата да праи струја, па истатата да ја троши за возење, ништо од тоа.. само повеќе делои за расипување.
Да го стават новиот мењач у Lexus Is300h, и да биде Plug-in, би било идеално возило за мене.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29596
    • CARclub.mk
Одг: Ново возило до 18000 евра
« Одговори #194 на: 12 Февруари 2019, 07:24:55 am »
@Simo - Carrier159, баш тој мењач го пробав во LC500h, и стварно е многу подобар од обичен CVT, ама пак го нема оноа чувство на добар dual clutch или аутоматик. Во секој случај, многу, многу подобро и многу поприродно од регуларен CVT менувач.

Инаку, и јас би плаг-ин хибрид. И мене ми има многу повеќе логика плаг-ин хибрид од обичен. Само многу е важно кај обичниот хибрид да се сконта дека не „се вози на струја“ туку дека електромоторот и батеријата многу повеќе имаат улога на асистенција и „појачање“.

Edit: Да не забораам, is300h не е плаг-ин. Во моментов Лексус нема плаг-ин хибриди, а едини плаг-ин хибрид кој го нуди Toyota е Prius Prime.