изгледа џабе везеш друже... традиционалните автомобилски „мудрости“ не се бришат од мозоците во кои што се врежани. мислам дека и господ бог лично да се симне од небото и со прст да покаже „чеда мои, гумите со поголема тракција НЕ ги ставајте на погонските тркала опасно е, ќе ве излаже кога најмалку очекувате“ тоа нема да допре каде што треба да допре.
Никој нема мудрости врежани во главата, ниту пак господ бог ке ти покаже нешто со прстот.
Треба малку да ги отвориш учебниците по физика, да прочиташ малку за силите, за инерцијата, за тежините, па потоа да седнеш и дискутираш за одредени работи. Такви мудрости можат да кажат луѓе кои немаат основно познавање на физичките закони. Јас немам намера тука да држам часови по физика, математика и динамика, немам намера некој кога си го чепкал носот на часот по физика и гледал кога ке заврши часот да му пренесувам знаење.
Како што реков...Секој со својата теорија. Некоја е прогрешна, некоја точна, но сепак најточна е онаа која е подржана со физичките закони. Друга нема.
А ти вози си со стари погонски напред, а зимски нови позади.
p.s. Заборавив да додадам дека задница ке те фрли ако и само ако го сецнеш воланот, односно ја пореметиш целокупната рамнотежа на возилото, кое никогаш ама никогаш ако е предна влеча, нема да те изврти во кривина, се додека истата се фаќа со најмалку рамномерна или поголема брзина. (физика)
btw. Мислам дека тука се дискутира и за возење на автомобил во услови кога се почитуваат правилата, прописите и соодветната сигнализација и знаци поставени на патот.