Гумици на балансштангла е лесно да се воочат кога се отидени. Под кола имаш прасе спремно за колење. Звукот се јавува при секое движење надвор од хоризонтала. Ако имаш шамса кај Жаре да отидеш, одма ќе воочи, ако не, крени ги предните тркала, движи ја балансштанглата (ако немаш пристап извади ги бандажите).
Как 147 е голема работа за менување. Цел трап треба да се симне. 3 часа работа на мајстор. Држачите на гумиците треба да се стругнат па пак да се заварат.
Ако случајно треба да менуваш срт ламела/долни и горни виљушки, можеш да искомбинираш се па да заштедиш.
Гумиците се една од работите зошто ниеден ѓајстор не ја сака 147/156/ГТ.
Ако случаш покрај квичење и тап удар, можно е да се гумкците на долните виљушки.
Всушност може да се гумкците и на горните виљушки ако чаурите изгубиле од подмачкувањето со гумоците па сеа квичат.
Затоа, мајстор.