Истата мака ја имав со клиото, 2 беа добри 2 не.. Купив половни 4 од нив само 1 беше добра (му ги вратив).. Ги однесов тие 2 на репарирање, исто и пумпата и така го дадов после 3/4 месеци...
Иначе прв симптом беше што светнуваа сијалички за греачи и чекот кога е под полна туража, уште тогаш бев во тетово (бош сервис роберт) и ми вика сите 4 дизни не чинат незнам како си дошол до тука со вакви дизни, комплет репарирање да се среди ќе кошта околу 800 евра.. Му викам не, скапо е.. Ок ми вика проверката те кошта 3000 денари (само проверка што траеше 15 минути) ама ќе видиш за максимум 1000км нема да успее ни да го запалиш, на шлеп ќе го донесиш тука.. Тек после 4 години и преку 50.000км колата почна потешко да пали и да има нерамномерна работа на моторот...
Ако планираш да ја чуваш уште долго тогаш репарирај ги сите, треба и пумпата за висок притисок да се провери/репарира..
Ако ти е за давање наредните година/две тогаш само едната и терај..